Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

2 minuten geleden zei La Pulga:

En daarna mijn toelichting er over, maar daar lees je vanzelfsprekend weer even overheen omdat je dat 9 van de 10 keer doet.

Aannames, aannames. Die heb ik gelezen en ben ik het minimaal 99% mee oneens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

15% omdat jij het bent gap:classic_love:

Om even terug te komen, jij bent het niet eens met het volgende?

- Ten Hag neemt graag zijn favoriete spelers mee naar de volgende club (Klaiber, Haller en Labyad)

- Haller heeft goede stats gehad in de CL (is een feit, of het nou wel of niet verdiend is staat daarbuiten)

- ManUtd is opzoek naar een nieuwe targetman omdat Ronaldo niet een heel seizoen kan en Cavani weg gaat

- Haller heeft al ervaring in Engeland

- Ajax is hem denk ik liever kwijt voor een goed bedrag en dan Brobbey wilt halen als opvolger

Goed dat jij het er dan 85% niet mee eens ben terwijl ik eigenlijk alleen maar feiten opnoem, al kan punt één je het altijd nog maar moet zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Socrates:

Slechte ervaring. Eerder een tegenargument.

Natuurlijk wel in een ander team met een ander speelstijl, waren inderdaad niet zijn beste seizoenen. 

nogmaals, ik ben er geen voorstander van maar noem een aantal redenen waardoor ik denk dat Haller wel op het lijstje staat van Ten Hag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei La Pulga:

Om even terug te komen, jij bent het niet eens met het volgende?

- Ten Hag neemt graag zijn favoriete spelers mee naar de volgende club (Klaiber, Haller en Labyad)

- Haller heeft goede stats gehad in de CL (is een feit, of het nou wel of niet verdiend is staat daarbuiten)

- ManUtd is opzoek naar een nieuwe targetman omdat Ronaldo niet een heel seizoen kan en Cavani weg gaat

- Haller heeft al ervaring in Engeland

- Ajax is hem denk ik liever kwijt voor een goed bedrag en dan Brobbey wilt halen als opvolger

Goed dat jij het er dan 85% niet mee eens ben terwijl ik eigenlijk alleen maar feiten opnoem, al kan punt één je het altijd nog maar moet zien.

Ga je door met grappen en grollen? Jij denkt hij Klaiber en Labyad mee wil nemen naar United? Ben je aan het trollen? Timber heeft wat te zoeken bj United mar Klaiber en Laybad? haahhaha

-Dat hebben wel meer spitsen en kans is aanwezig United komend seizoen geen CL speelt.

-Nou en? Zijn er wel meer van. Gerard Moreno van Villareal bijvoorbeeld of vast nog wel meer maar zoek ik andere keer op nu FM-en straks naar werk

-Wat zeus net eg

-Kan maar speculatie at best

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Kyrill:

Ga je door met grappen en grollen? Jij denkt hij Klaiber en Labyad mee wil nemen naar United? Ben je aan het trollen? Timber heeft wat te zoeken bj United mar Klaiber en Laybad? haahhaha

Het lijkt me toch evident dat La Pulga doelt op het feit dat Ten Hag oud-Utrechters Klaiber, Labyad en Haller naar Ajax heeft gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Tim':

Het lijkt me toch evident dat La Pulga doelt op het feit dat Ten Hag oud-Utrechters Klaiber, Labyad en Haller naar Ajax heeft gehaald.

Deze hele discussie gaat over wat er wel of niet mee gaat naar Manchester. Dat leek mij juist evident. Maar voor jou zo te zien wat minder of niet? Maar we hadden het over wat hij bij United gaat doen.... 

Laatste spelers die ik hem wel zie nemen zijn Klaiber en Labyad naar Manchester Die hebben daar niks maar dan ook niks te zoeken 🤣🤣🤣🤣😂😂

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk eerlijk gezegd dat hij bedoeld. Ten Hag neemt graag spelers mee waar hij vertrouwen in heeft naar zijn nieuw club. En als voorbeeld noemt hij Labyad, Klaiber en Haller naar Ajax. Daarmee bedoeld hij denk ik niet dat hij deze mee wilt nemen naar ManUtd. Hij bedoeld meer wellicht wilt Ten Hag weer spelers waar hij mee gewerkt heeft en vertrouwen in heeft meenemen en dat zou bijvoorbeeld Haller, Timber, Alvarez kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei timpy00:

Ik denk eerlijk gezegd dat hij bedoeld. Ten Hag neemt graag spelers mee waar hij vertrouwen in heeft naar zijn nieuw club. En als voorbeeld noemt hij Labyad, Klaiber en Haller naar Ajax. Daarmee bedoeld hij denk ik niet dat hij deze mee wilt nemen naar ManUtd. Hij bedoeld meer wellicht wilt Ten Hag weer spelers waar hij mee gewerkt heeft en vertrouwen in heeft meenemen en dat zou bijvoorbeeld Haller, Timber, Alvarez kunnen zijn.

Dan hoop ik maar al te graag ETH breekt met die traditie. Anders zie ik het hem niet lang uithouden in Manchester. Waar de druk nog inmens veel groter is dan bij Ajax met al die tientallen tabloids en ook serieuze kritische media als BBC en The Guardian bijvoorbeeld ;)

Dan nog vind ik het irrelevant. Is al erg genoeg Erik die twee naar Ajax heeft gehaald laat staan ook maar seconde over nadenken nu hij naar Engeland gaat lol

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Dan hoop ik maar al te graag ETH breekt met die traditie. Anders zie ik het hem niet lang uithouden in Manchester. Waar de druk nog inmens veel groter is dan bij Ajax met al die tientallen tabloids en ook serieuze kritische media als BBC en The Guardian bijvoorbeeld ;)

Dan nog vind ik het irrelevant. Is al erg genoeg Erik die twee naar Ajax heeft gehaald laat staan ook maar seconde over nadenken nu hij naar Engeland gaat lol

Daar denkt hij dus ook niet over na.

Als hij over iemand als Timber nadenkt lijkt mij dat namelijk totaal niet ridicuul ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Daar denkt hij dus ook niet over na.

Als hij over iemand als Timber nadenkt lijkt mij dat namelijk totaal niet ridicuul ofzo.

Eens we oneens zijn. In Timber zit meer potentie en kwaliteit dan Laybad en Klaiber samen imo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het eerst dat er dit in mijn hoofd afspeelt.

Let It Go Frozen GIF - Let It Go Frozen Elsa - Discover & Share GIFs

Dus op naar morgen! NEC uit, ik verwacht Haller (ik doe het niet expres) terug in de basis en voor de rest zal die het wel zo laten als bij de bekerfinale. Er gewonnen moeten worden aangezien er ook nog AZ en Vitesse uit op het programma staat. Ze beginnen wel lekker vroeg, daarna mooi kijken wat PSV in Leeuwarden gaat uitspoken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is NEC wel altijd een (goed) voetballende ploeg. Dus hopelijk wat ruimte om te kunnen voetballen.

Hoop zelf dat Berghuis op 10 zal staan. Daar was hij goed en als rechtsbuiten heeft hij bij Ajax niet kunnen overtuigen. Dan maar een keer Daramy/Kudus rechtsbuiten zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Kyrill:

Eens we oneens zijn. In Timber zit meer potentie en kwaliteit dan Laybad en Klaiber samen imo

Kareltje, Pulga bedoelde het als voorbeeld om aan te geven dat ETH zich graag vaak omringt met spelers waar hij persoonlijk een goede ervaring mee heeft. Niet om aan te geven dat het een mogelijkheid is dat ETH die spelers ook daadwerkelijk mee gaat nemen naar Man Utd. Het dient enkel en alleen als voorbeeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

Deze hele discussie gaat over wat er wel of niet mee gaat naar Manchester. Dat leek mij juist evident. Maar voor jou zo te zien wat minder of niet? Maar we hadden het over wat hij bij United gaat doen.... 

Laatste spelers die ik hem wel zie nemen zijn Klaiber en Labyad naar Manchester Die hebben daar niks maar dan ook niks te zoeken 🤣🤣🤣🤣😂😂

Precies, en daarom geeft hij ook voorbeelden dat Ten Hag dat in het verleden vaker gedaan heeft. Niets daaraan duidt erop dat La Pulga denkt dat Klaiber of Labyad naar Manchester United zouden gaan. Dat denkt niemand namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei delichris:

Laat ze maar lekker in Amsterdam blijven. Deze gasten hoeven wij niet.

Daar denkt Ajax trouwens anders over, Labyad is ondertussen al transfervrij verklaard aan het einde van dit seizoen en Klaiber is hopelijk niet de opvolger van Mazza.

Link naar opmerking
Deel via andere websites