Spring naar bijdragen

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Misschien wel gewoon goed om van eigen kracht uit te gaan (Blind ipv snelle verdediger). Ik heb er niet bijzonder veel vertrouwen in, dit is misschien één van de lastigere tegenstanders die dit Ajax kan hebben. Maar maak me ook geen zorgen met al twee overwinningen op zak. Ook al is het dan wel weer jammer dat die andere ploegen Dortmund mogelijk treffen in een fase dat Dortmund al door is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2379

• Chiemel

1907

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1530

Oké, paar grote kansen gehad al, maar ook ontzettend veel dom balverlies. Paar keer kortsluiting lijkt het. Gravenberch raakt ook nog geen pepernoot. 

En 2-0, Haller doet ook wel leuke dingen deze wedstrijd 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Socrates:

Ja onzinnig hè. Twee ballen goed wegleggen, één onnodige mislukte hakbal en een matige teruglegbal op Antony die het tempo eruit haalde. Een kinderhand is gauw gevuld enzo.

Bal net mocht er ook wel in.

Hahahahaah ja je hebt helemaal gelijk. Daarom ook mijn clown smiley. Ik zie liever Tadic spits, Berghuis rechts, Antony links en Klaassen cm.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Socrates:

Ja onzinnig hè. Twee ballen goed wegleggen, één onnodige mislukte hakbal en een matige teruglegbal op Antony die het tempo eruit haalde. Een kinderhand is gauw gevuld enzo.

Beetje positief over Haller mag wel, anders mag je Gravenberch één van de slechtste voetballers van dit elftal noemen. Sjonge jonge, wat zit die te kutten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Socrates:

Haha wat een onzin, Haller is vandaag heel belangrijk in het meevoetballen en vooral vanuit hem doorvoetballen. Als je dat niet wil zien of toegeven is dat gewoon dom eigenwijs willen zijn ipv eens te zeggen dat hij gewoon erg goed speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei cimbomcu:

Haha wat een onzin, Haller is vandaag heel belangrijk in het meevoetballen en vooral vanuit hem doorvoetballen. Als je dat niet wil zien of toegeven is dat gewoon dom eigenwijs willen zijn ipv eens te zeggen dat hij gewoon erg goed speelt.

Hij doet het aardig ja, zeker voor zijn doen. Maar je moet ook niet direct gaan overdrijven, dat vind ik dan weer dommig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites