Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

14 minuten geleden zei Vitesse88:

Alsof ze dat niet al op een andere manier hebben gedaan.

Alsof dat relevant is. Spelers willen dit graag nog even doen. Andre speelt al een aantal jaar bij Ajax, ligt goed in de groep en voor hem zal dit ook een flinke klap zijn. Laat de spelers dan nog lekker een klein gebaar maken. Dat men zich daar blijkbaar aan stoort is echt kolderiek. 

Prima begin wel. redelijk gemankeerd elftal dat PSV vrij aardig controleert. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag mij ook af of dit een verstandig signaal richting een UEFA is? Deze steun kun je ook in de kleedkamer naar hem uitspreken en nu neem je het risico dat een of andere mafkees bij de UEFA dit uitlegt als een provocatie.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hhahaha goeiuh grappen jongens. Maar zelfs @Regis zei gekscheren/grap/half serieus hypotheek op PSV en toto op Lille....

Nou misschien maakt Ajax kleine kans maar en geen Haller en geen Onana. Maar ik vind Ajax zkr geen favoriet iig maar ik ga kijken als niet tegelijk is met Arsenal-Benfica en omgekeerd!

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tadic in de spits is tegen Lille is sowieso de beste. Dan moeten Botman en die Portugees. Doordekken, grotere ruimtes bespelen. Dat kunnen ze beide niet. Maar Lille is denk wel de favoriet. Missen in het eerste duel ook Gravenberch. Dat gaat het grootste probleem zijn denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Tadic hoeft ook niet per se snel te zijn op de manier zoals hij de spitspositie invult. Wilde Fonte ook geen slechte verdediger noemen, maar denk dat je met een type Haller of Traore zowel hem als Botman wel perfect in de kaart speelt. Al verwacht ik voor ons minstens zoveel defensieve problemen met hun manier van spelen en die vlugge voorhoede spelers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites