Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

1 minuut geleden zei RubenS2:

Een vraag aan alle Ajax-fans: waarom heeft Ajax Noa Lang laten vertrekken naar Club Brugge? Wat een speler, rolt alles en iedereen op.

Omdat hij gewoon simpelweg niet goed genoeg is voor Ajax, althans voor de 10. Linksbuiten hadden we vooraf in principe Tadic, Promes en Neres. Dus ook meer dan genoeg bezet met kwalitatief betere spelers. Noa heeft ook veel mentaliteitsproblemen. Laat erg snel zijn koppie hangen en dat is killing in een ploeg die druk wil zetten.  Ook zijn grootste kwaliteit, de creatieve passing, heeft Ajax niet zozeer een gebrek aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Regis:

Omdat hij gewoon simpelweg niet goed genoeg is voor Ajax, althans voor de 10. Linksbuiten hadden we vooraf in principe Tadic, Promes en Neres. Dus ook meer dan genoeg bezet met kwalitatief betere spelers. Noa heeft ook veel mentaliteitsproblemen. Laat erg snel zijn koppie hangen en dat is killing in een ploeg die druk wil zetten.  Ook zijn grootste kwaliteit, de creatieve passing, heeft Ajax niet zozeer een gebrek aan.

Bij Club speelt hij inderdaad niet op de tien, maar op de flank en daar doet hij het prima. Dat van de mentaliteit had ik nog al gelezen, maar gelukkig nog niks van gemerkt. Hoe dan ook is hij voorlopig wel een enorme aanwinst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei RubenS2:

Bij Club speelt hij inderdaad niet op de tien, maar op de flank en daar doet hij het prima. Dat van de mentaliteit had ik nog al gelezen, maar gelukkig nog niks van gemerkt. Hoe dan ook is hij voorlopig wel een enorme aanwinst.

Is ook wel een ventje dat nu even het ongelijk van Ajax wil bewijzen, heb ik zo het idee. En mooi dat hij in België iig de vlieguren kan maken die hij bij ons nooit gehad had. Dit is de enige manier op je te ontwikkelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei cimbomcu:

Vind nog het ergste dat we meedoen met de maatschappelijke trend dat we blijkbaar zomaar mogen roepen dat hij het wel eens bewust zou hebben gedaan.

Want waarom zou dit niet mogen? Zijn verhaal is absoluut niet onomstotelijk waar, het blijft een reconstructie. Het kán waar zijn, maar is dat zeker niet 100% duidelijk. Niet alles wat je voorgeschoteld krijgt als zoete koek slikken lijkt me overigens juist een hele gezonde houding, maar dat is mijn mening natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Urbeto:

Want waarom zou dit niet mogen? Zijn verhaal is absoluut niet onomstotelijk waar, het blijft een reconstructie. Het kán waar zijn, maar is dat zeker niet 100% duidelijk. Niet alles wat je voorgeschoteld krijgt als zoete koek slikken lijkt me overigens juist een hele gezonde houding, maar dat is mijn mening natuurlijk. 

Omdat het echt nergens op gebaseerd is. 

Kan morgen ook uit me linkerreethelft uitpoepen dat Noa Lang in de belangstelling staat bij Bayern Munchen en zelfs een scout vanaf een afstand met een verrekijker in een helikopter naar zijn wedstrijd heeft gekeken. 

Misschien moet ik maar solliciteren bij de Telegraaf want dit kan er morgen gewoon staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Omdat het echt nergens op gebaseerd is. 

Onana heeft een middel tot zich genomen dat gebruikt kan worden om doping te maskeren/sneller uit je systeem te krijgen. Dat deze suggestie opgeworpen wordt is echt meer dan logisch. Probeer dat eens even zonder Ajax-bril te bekijken. 

Wanneer Onana géén schorsing zou hebben, nooit een dergelijke testuitslag zou hebben gehad en ik hem dan tóch een dopingzondaar zou noemen, zou ik totaal onredelijk zijn. Nu niet. De mogelijkheid is namelijk wel degelijk aanwezig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Onana heeft een middel tot zich genomen dat gebruikt kan worden om doping te maskeren/sneller uit je systeem te krijgen. Dat deze suggestie opgeworpen wordt is echt meer dan logisch. Probeer dat eens even zonder Ajax-bril te bekijken. 

Wanneer Onana géén schorsing zou hebben, nooit een dergelijke testuitslag zou hebben gehad en ik hem dan tóch een dopingzondaar zou noemen, zou ik totaal onredelijk zijn. Nu niet. De mogelijkheid is namelijk wel degelijk aanwezig. 

Ik vind dat speculeren gewoon gaar, kan je mensen in kwaad daglicht zetten terwijl ze helemaal niet hebben gedaan.

Zelfde verhaal als toen met Elia en Van Gangelen. Die man ziet Elia met de cameraman praten en gaat er vanuit dat het één en ander is gezegd. Daarna is het onkent door Elia en de cameraman en niemand hoor je er meer over. Ik vind dat zo'n iemand dan wel even op de camera zijn excuses moet aanbieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Urbeto:

Probeer jij het dan eens zonder een anti-ajax bril te bekijken: onderzoekers die waarschijnlijk een stuk meer verstand hebben van dit soort zaken hebben al bevestigd dat het verhaal ondersteunt wordt. Dan kom jij hier tof doen dat die onderzoekers het best wel bij het verkeerde eind kunnen hebben.

Laat me raden: jij vind corona een griepje? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Urbeto:

Zo werkt de rechtspraak in Nederland gelukkig niet. Hij heeft iets gedaan, wat niet mag maar hij zegt dat hij dat perongeluk heeft gedaan. Nou daar moeten we dan van uit gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Probeer jij het dan eens zonder een anti-ajax bril te bekijken: onderzoekers die waarschijnlijk een stuk meer verstand hebben van dit soort zaken hebben al bevestigd dat het verhaal ondersteunt wordt. Dan kom jij hier tof doen dat die onderzoekers het best wel bij het verkeerde eind kunnen hebben.

Qua doden en mensen die gewoon herstellen komen we inderdaad op dezelfde cijfers als een zwaar griep seizoen. Genoeg mensen die na week ziek zijn ook weer gewoon doorgaan met leven en na twee weken de oude zijn. Maar das puur op de cijfers een discussie

En tsja of Onana echt doping heeft gebruikt of alleen een vergissing in pilletje niemand die het echt weet(behalve Onana en eventueel wat mensen die alle informatie weten, waaronder een eventueel helpende dokter of iets dergelijks)

In een wereld vol met leugens, probeer daar maar eens de waarheid tussenuit te halen. Discussie die beide kanten op kan vallen maar vaak vol speculatie en wat degene hoort en aanneemt als waarheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei RubenS2:

Een vraag aan alle Ajax-fans: waarom heeft Ajax Noa Lang laten vertrekken naar Club Brugge? Wat een speler, rolt alles en iedereen op.

Ben zelf wel echt fan van Noa, maar bij Club is de hele ploeg op hem ingericht. Dat is hier niet. Zelfde geval als een Tannane bij Vitesse die alles mag doen en laten daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Zeus:

Hij staat gewoon op linksvoor, Dost in de spits, Vormer en Vanaken belangrijk vanuit het middenveld. Gewoon een redelijk gebalanceerd elftal. Vergelijking met vrije rol Tannane op tien bij Vitesse gaat niet echt op. Offensieve creativiteit bij Brugge ligt bij meerdere spelers. 

Inderdaad. En er is ook nog Charles De Ketelaere die steeds belangrijker wordt (ondanks zijn jonge leeftijd).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajax heeft zeker geen doorverkooppercentage he? Vraag het hier even aan alle insiders. Het feit dat 'ie eigenlijk nu nog maar gehuurd is, is wel een beetje pijnlijk. Als hij zo door gaat is 'ie natuurlijk direct weer weg daar. Ben er wel van overtuigt dat als hij in de De Boer periode was doorgekomen hij een goede basisspeler had geweest. Nu is het niveau gewoon hoger, waarschijnlijk heeft hij het er zelf wel naar gemaakt dat 'ie weg mocht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Stefan.:

Ajax heeft zeker geen doorverkooppercentage he? Vraag het hier even aan alle insiders. Het feit dat 'ie eigenlijk nu nog maar gehuurd is, is wel een beetje pijnlijk. Als hij zo door gaat is 'ie natuurlijk direct weer weg daar. Ben er wel van overtuigt dat als hij in de De Boer periode was doorgekomen hij een goede basisspeler had geweest. Nu is het niveau gewoon hoger, waarschijnlijk heeft hij het er zelf wel naar gemaakt dat 'ie weg mocht. 

Voor zover bekend is niet nee. Alleen verplichte koopoptie van 6 miljoen. Wat zeker gezien zijn prestaties nu voor Brugge natuurlijk niks is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei voetbalfan14:

Qua doden en mensen die gewoon herstellen komen we inderdaad op dezelfde cijfers als een zwaar griep seizoen. Genoeg mensen die na week ziek zijn ook weer gewoon doorgaan met leven en na twee weken de oude zijn. Maar das puur op de cijfers een discussie

En tsja of Onana echt doping heeft gebruikt of alleen een vergissing in pilletje niemand die het echt weet(behalve Onana en eventueel wat mensen die alle informatie weten, waaronder een eventueel helpende dokter of iets dergelijks)

In een wereld vol met leugens, probeer daar maar eens de waarheid tussenuit te halen. Discussie die beide kanten op kan vallen maar vaak vol speculatie en wat degene hoort en aanneemt als waarheid.

En dat aluhoedje, zit dat nou wel lekker? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Stefan.:

Nou was het niet een discussie? Lang wou in eerste instantie graag verhuurd worden zonder optie tot koop en toen zei onze grote kale vriend: dan verkopen we je?

Het is nu wat makkelijk roepen, maar ik zei het toen direct al: ik vind het zonde dat ze hem weggedaan hebben. Had in dit Ajax zeker zijn minuten gemaakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Elsjorro1990:

De insinuatie van Onana als bewuste dopingzondaar (al zie ik het meer als het open laten van de reële mogelijkheden) met alle vezels in je lijf afkeuren om vervolgens wél zonder enige aanleiding te insinueren dat ik een wappie ben. De pot verwijt de ketel dat hij zwart is. Echt lachwekkend. 

:sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Urbeto:

De insinuatie van Onana als bewuste dopingzondaar (al zie ik het meer als het open laten van de reële mogelijkheden) met alle vezels in je lijf afkeuren om vervolgens wél zonder enige aanleiding te insinueren dat ik een wappie ben. De pot verwijt de ketel dat hij zwart is. Echt lachwekkend. 

:sorry:

Er is toch goddomme naar buiten gebracht, dat er samen met onderzoekers een reconstructie geweest is over het hoe en wat? Proffesioneel getrainde mensen. Daarbuiten is er ook nog eens door de UEFA naar buiten gebracht dat er absoluut bewezen is dat er absoluut geen sprake is van opzet en ik heb je al aangegeven dat er blijkbaar manieren zijn om toch te checken, n.a.v. het vinden van dat middel, of er doping gebruikt is. 

Als je dan vervolgens nog steeds met dezelfde domme vraag komt, is er weinig anders te redeneren ja. 

Vrij lachwekkend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Er is toch goddomme naar buiten gebracht, dat er samen met onderzoekers een reconstructie geweest is over het hoe en wat? Proffesioneel getrainde mensen. Daarbuiten is er ook nog eens door de UEFA naar buiten gebracht dat er absoluut bewezen is dat er absoluut geen sprake is van opzet en ik heb je al aangegeven dat er blijkbaar manieren zijn om toch te checken, n.a.v. het vinden van dat middel, of er doping gebruikt is. 

Als je dan vervolgens nog steeds met dezelfde domme vraag komt, is er weinig anders te redeneren ja. 

Vrij lachwekkend.

Je hebt in ieder geval een Ajax-bril op sterkte, dat is wel duidelijk. Vind het verder prima, maar wanneer je iemand die niet dezelfde standpunten deelt direct voor wappie uit gaat maken kan je je imo beter niet in discussies mengen. Dergelijk gedrag is echt een zwaktebod. Volgens Onana heeft de UEFA inderdaad gezegd dat het niet Onana's intentie is geweest. Toch blijft het een reconstructie en kan de andere mogelijkheid niet volledig uitgesloten worden. Dat jij dat niet kan accepteren, ligt echt aan jou. 

Anyway, laten we allemaal maar weer zonder enkel tegengeluid Ajax aanmoedigen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou eens moeten weten wat ''Ajax'' fans niet per se hier maar op sites als Voetbalzone over hun eigen spelers schrijven en over spelers die vetrokken zijn, krijg je spontaan Corona van. Ik heb zelfs jaar geleden Noa Lang verdedigd op VZ omdat ze vonden ie grote bek had omdat ie zei beste ter wereld ofzo zou worden. Zijn mentaliteit zou niet kloppen. Maar hier vind men zonde dat ie wss weggaat:cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites