Roprop Geplaatst 18 juni 2018 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2018 [spoiler=Mentions] @bas2204; @Viva La Vida; @Vilhena; @Zeus; @Jeroen.; @Platina32; @Laki; @chrisje1993; @007mark; @TeamWesil; @Yves; @Jimmyy; @Tijn; @nasje92; @QuaLyon @Grote Ree @Chiemel @Chimpa [/spoiler] Nu zou in ieder geval iedereen er tussen moeten staan. Bij dezen even een reminder, we hebben al een aantal stemmen binnen. Er zijn er ook een paar die de stemmen naar mij hebben gestuurd. Chimpa gaat uiteindelijk de stemmen tellen, maar je mag ook de stemmen naar ons beiden sturen, dan kunnen we het ook het snelst updates rammen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 19 juni 2018 Share Geplaatst 19 juni 2018 Dank voor de reminder. Zal vanavond of morgenavond hier eens aan gaan zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 21 juni 2018 Share Geplaatst 21 juni 2018 Ik probeer het vandaag nog te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juni 2018 Share Geplaatst 21 juni 2018 Komt goed voor de deadline. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 21 juni 2018 Share Geplaatst 21 juni 2018 Ik ga morgen inzenden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 juni 2018 Share Geplaatst 24 juni 2018 Tsjonge, wat zat het allemaal dicht bij elkaar zeg. Vind het niveau over de hele linie genomen goed. Zaten weinig nummers bij die ik echt niet te pruimen vond. Is ook wel weer eens lekker voor de afwisseling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juni 2018 Share Geplaatst 24 juni 2018 Heb zojuist ingezonden. Veel diversiteit in ieder geval :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 24 juni 2018 Share Geplaatst 24 juni 2018 Hoewel de deadline officieel nog niet officieel is verlopen, even een vriendelijke heads-up richting @Chiemel, @Jimmyy en @QuaLyon Verder sluit ik mij volledig bij de bovenstaande heren aan. Een editie vol diversiteit en qua kwaliteit heel erg prima. Heb er met plezier (een aantal keer) naar geluisterd. Ook een editie waarin er volgens mij geen duidelijke favoriet is, maar wel veel landen in aanmerking gaan komen voor een hoge notering denk ik. Het zal mij benieuwen hoe de stand na negentien rondes eruit zal zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 24 juni 2018 Share Geplaatst 24 juni 2018 Ik heb volgens mij (gelukkig) ook iets gevonden dat zowel echt typisch iets voor mij is (qua sfeer en qua toon, ergens repetitief en hypnotiserend, traag en melancholisch maar met een harde impact), maar tegelijkertijd ook wel in de smaak hier zou vallen bij sommigen (of toch het meest van de nummers die ik dan overwoog). Want ergens zou het ook zonde zijn om jullie tijd te verdoen met een liedje dat ik zelf erg mooi vind, maar jullie niet erg mooi vinden (en waarvan ik dat al weet). Ik denk wel niet dat ik ga winnen of in de top 5 ga eindigen, maar dat moet ook niet. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 juni 2018 Share Geplaatst 25 juni 2018 [quote name='Chimpa']Hoewel de deadline officieel nog niet officieel is verlopen, even een vriendelijke heads-up richting @Chiemel, @Jimmyy en @QuaLyon Verder sluit ik mij volledig bij de bovenstaande heren aan. Een editie vol diversiteit en qua kwaliteit heel erg prima. Heb er met plezier (een aantal keer) naar geluisterd. Ook een editie waarin er volgens mij geen duidelijke favoriet is, maar wel veel landen in aanmerking gaan komen voor een hoge notering denk ik. Het zal mij benieuwen hoe de stand na negentien rondes eruit zal zien. [/QUOTE] Probeer vandaag tijdens werk te luisteren en beoordelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 25 juni 2018 Share Geplaatst 25 juni 2018 Ik ga zo luisteren en stemmen, sorry voor de vertraging. Ben erg druk met de studie :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 juni 2018 Share Geplaatst 25 juni 2018 Moet nog een paar nummers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 26 juni 2018 Auteur Share Geplaatst 26 juni 2018 [CENTER][IMG]http://iu.srvsnap.net/ah32d.jpg[/IMG] [B][SIZE=14px][B]Unibet maakt noteringen MU Worldvision bekend - Engeland nipt favoriet volgens de bookies[/B][/SIZE] SYDNEY - [/B]De wereld maakt zich klaar voor de aftrap van de één-en-twintigste editie van het MU Worldvision songfestival. De artiesten en hun nummers zijn bekend en de fans vestigen zich langzaam in het altijd fenomenale Opera house. Een partij die zich ook klaar maakt is de gokindustrie. Zo ook betgigant Unibet, dat zojuist de biedingen ge-opend heeft. Daaruit blijkt dat wel dat we één van de meest open contesten in jaren tegemoet zullen zien. Black Foxxes ([I]Engeland) [/I]wordt door de gokwebsite als de favoriet gezien, maar aan de odds is duidelijk te zien dat er meerdere artiesten zijn die denken over enkele weken aanspraak kunnen maken op de titel. Met een return van bijna 1 op 7 valt er zelfs op de favoriet nog flink wat geld te verdienen. Kort op zijn hielen volgen Coleman Hell ([I]Canada), [/I]Damian Lynn ([I]Zwitserland) [/I]en Grace VanderWaal[I] ([/I][I]Verenigde Staten)[/I]. [img]http://www.brumlive.com/wp-content/uploads/2016/10/BlackFoxxes-105.jpg[/img] [I]Zanger Mike Holley van de Black Foxxes zou wel eens met de eer kunnen gaan strijken dit jaar.[/I] Ons kikkerlandje komt er volgens de bookies minder goed vanaf. Onze eigen Jim van der Zee wordt niet als enorm kansrijk geschat. Kansrijk qua overwinning dan in ieder geval, want er valt door zijn winst wel een schamele return van 1 op 52 te verdienen. Een enorme kans voor degenen onder jullie die van een risicovolle investering houden dus, al zou de redactie altijd willen benadrukken geen geld te investeren wat je niet kan missen. Er valt op een paar landen nog meer te verdienen. Kedr Livanskiy ([I]Rusland)[/I], Variety Lab ([I]Frankrijk[/I]) en Namika ([I]Duitsland) [/I]worden door de bookmaker als nog minder kansrijk gezien. [img]https://social.quedeletras.com/wp-content/uploads/2018/02/jim-van-der-zee-vincent-the-voice-of-holland-the-liveshows-seizoen-8-2-youtube-thumbnail-678x381.jpg[/img] Jim van der Zee heeft een zware klus voor zich op het MU Worldvision songfestival Daartussen vormt zich een enorme middenmoot. En daarmee belooft het een interessante editie te worden voor de liefhebbers van goede muziek.Binnen de redactie hebben we de interne pouletjes reeds opgezet, en we hopen dat de gokliefhebbers onder jullie ook een goede keuze kunnen maken. Hieronder de odds: [TABLE="align: left, border: 1, cellpadding: 1, width: 500"] [TR] [TD][B]Country[/B][/TD] [TD][B]To Win[/B][/TD] [TD][B]Not to Win[/B][/TD] [TD][B]On Podium[/B][/TD] [TD][B]Not on Podium[/B][/TD] [/TR] [TR] [TD]Engeland[/TD] [TD]6,97[/TD] [TD]1,05[/TD] [TD]5,52[/TD] [TD]1,09[/TD] [/TR] [TR] [TD]Canada[/TD] [TD]8,71[/TD] [TD]1,02[/TD] [TD]6,67[/TD] [TD]1,05[/TD] [/TR] [TR] [TD]Zwitserland[/TD] [TD]8,71[/TD] [TD]1,02[/TD] [TD]6,67[/TD] [TD]1,05[/TD] [/TR] [TR] [TD]Verenigde Staten[/TD] [TD]9,50[/TD] [TD]1,01[/TD] [TD]7,27[/TD] [TD]1,04[/TD] [/TR] [TR] [TD]Kameroen[/TD] [TD]11,61[/TD] [TD] [/TD] [TD]8,89[/TD] [TD]1,01[/TD] [/TR] [TR] [TD]Slowakije[/TD] [TD]13,07[/TD] [TD] [/TD] [TD]10[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]België[/TD] [TD]14,94[/TD] [TD] [/TD] [TD]11,43[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Ijsland[/TD] [TD]17,42[/TD] [TD] [/TD] [TD]13,33[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Ierland[/TD] [TD]17,42[/TD] [TD] [/TD] [TD]13,33[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Schotland[/TD] [TD]20,91[/TD] [TD] [/TD] [TD]16[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Noorwegen[/TD] [TD]20,91[/TD] [TD] [/TD] [TD]16[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zweden[/TD] [TD]20,91[/TD] [TD] [/TD] [TD]16[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Italië[/TD] [TD]26,14[/TD] [TD] [/TD] [TD]20[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Ghana[/TD] [TD]34,85[/TD] [TD] [/TD] [TD]26,67[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Australië[/TD] [TD]52,72[/TD] [TD] [/TD] [TD]40[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Nederland[/TD] [TD]52,72[/TD] [TD] [/TD] [TD]40[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Rusland[/TD] [TD]104,50[/TD] [TD] [/TD] [TD]80[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Frankrijk[/TD] [TD]104,50[/TD] [TD] [/TD] [TD]80[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Duitsland[/TD] [TD]104,50[/TD] [TD] [/TD] [TD]80[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [/TABLE] [B]Optioneel spelelement: [/B]Iedereen van jullie krijgt van de organisatie 10 MU$. Je kunt in een PM naar mij (Roprop) dit geld inzetten om mogelijke winst te boeken. De odds hierboven spreken voor zich. Aan het eind van de game kijken we of de bank heeft gewonnen [U]én natuurlijk [/U]hoe goed de verwachtingen van het MU publiek overkomt met de uiteindelijke uitslag. De eerste uitslagen volgen in de aankomende dagen! Probeer dan ook zo snel mogelijk om een PM te sturen, voor we de odds veranderen :D [spoiler=Mentions] @bas2204; @Viva La Vida; @Vilhena; @Zeus; @Jeroen.; @Platina32; @Laki; @chrisje1993; @007mark; @TeamWesil; @Yves; @Jimmyy; @Tijn; @nasje92; @QuaLyon @Grote Ree @Chiemel @Chimpa [/spoiler] [/CENTER] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 juni 2018 Share Geplaatst 26 juni 2018 Haha, prachtig dit! Vind het een geniale toevoeging guys! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 juni 2018 Share Geplaatst 27 juni 2018 Eens! Hele leuke toevoeging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 27 juni 2018 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2018 Op de vraag of er ook combi's gemaakt kunnen worden met je bets:Knock yourself out. Duitsland en Frankrijk op het podium? We betalen potentieel 10000 maal uit. Maar gamble responsibly. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juni 2018 Share Geplaatst 27 juni 2018 Normaal gok ik alleen op paardenkoersen, maar maak graag een uitzondering :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 27 juni 2018 Share Geplaatst 27 juni 2018 (bewerkt) Super leuke toevoeging, de gokverslaafde in mij ging al te werk. Ik ben er trouwens vrij zeker van dat de bank zal verliezen. 27 juni 2018 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 27 juni 2018 Share Geplaatst 27 juni 2018 Met odds als deze denk ik ook dat de bank zal verliezen. Zal kijken of ik het nog even in kan sturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 27 juni 2018 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2018 We gaan het zien. Dat is voor jullie de uitdaging natuurlijk. Ik ben heel benieuwd wie er uiteindelijk als rijkste uit gaat komen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 27 juni 2018 Share Geplaatst 27 juni 2018 Ik hoop dat je voorspellingen kloppen, dat zou voor mij m'n eerste podium betekenen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 1 juli 2018 Share Geplaatst 1 juli 2018 (bewerkt) [CENTER][img]http://iu.srvsnap.net/ah32d.jpg[/img] [U][B]Stemronde 1: Australië[/B][/U] [I]Inzending van: Laki[/I] [img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/da/Australia_with_AAT_%28orthographic_projection%29.svg/791px-Australia_with_AAT_%28orthographic_projection%29.svg.png[/img] [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1807/426818/IeYYdyPc.png[/img] [B]Punten van Australië:[/B] Klik hier om de Australische punten te zien!: [URL]https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/223507/1/1/q0ztqwytu4[/URL] [spoiler=Tussenstand ronde 1/19] [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1807/426823/vuKoHnKV.png[/img] [/spoiler] @Tijn @Platina32 @Zeus @Jimmyy @007mark @Yves @Vilhena @Roprop @TeamWesil @Chiemel @Laki @bas2204 @Jeroen. @Chimpa @Grote Ree @chrisje1993 @nasje92 @Viva La Vida @QuaLyon[/CENTER] 1 juli 2018 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 1 juli 2018 Share Geplaatst 1 juli 2018 Meteen van de nul af, dat is een aardig begin. Goeie nummer één keuze van Australië :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 juli 2018 Share Geplaatst 1 juli 2018 Hoppa, meteen 10 punten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 1 juli 2018 Share Geplaatst 1 juli 2018 We zijn in ieder geval meteen van de nul af, het was vorige editie anders. Nu wat meer punten gaan zoeken ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten