Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fortnite

Magikarp

Aanbevolen berichten

[quote name='Chris.tiaan']Zijn er mensen die de battlepas hebben? 7 crates openen in Wailing Woods, zijn ze niet goed? :cab: [/QUOTE] @Maxxert Ik wil net zeggen iedereen land daar. Ik wacht met die challenge beetje tot het einde van de week als iedereen hem gedaan heeft. Dan kan je daar rustig chests pakken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom je opeens tegen ene Sp3cialForce21 die nr6 van de wereld staat :-D Jammer genoeg dat er zo een poes op afstand achter een boom moeilijk ging lopen doen want had wel willen zien hoe het 1 tegen 1 zou aflopen.

H9il6NNXqQY

:-D Die paniek van beide als je opeens tegenover elkaar staat met een blueprint in je handen. Had helaas te weinig health dus moest eerst healen.

Schijt hekel aan zulke mensen. Ben je in gevecht met andere komen andere pussy doen en knallen je snel kapot. Hoe zie je dat dat Sp3cialForce21 is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier land ik solo bijna altijd in junk junctie ofzo? Lekker afgelegen en kan ik rustig mijn ding doen. Als ik wat bekender met het spel word ga ik wel veranderen.

Hoeveel kistjes kan je daar meestal openen? En is te druk? <20 vijanden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='JanVertonghen''] Level 55 hier, alleen heb ik er een andere verklaring voor: dik en dik verslaafd ;c PS4 hier trouwens ja @Maxxert [/QUOTE] RT haha goed verslaafd. Lvl 52 nu. [url]https://www.youtube.com/watch?v=AADfKsCpsDw[/url] @Kyrill Check dit filmpje. Dit vind ik toch wel hard. Paar fights van mij waar ik toch wel aardig wat villa's gebouwd heb.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='keida'] RT haha goed verslaafd. Lvl 52 nu. [url]https://www.youtube.com/watch?v=AADfKsCpsDw[/url] @Kyrill Check dit filmpje. Dit vind ik toch wel hard. Paar fights van mij waar ik toch wel aardig wat villa's gebouwd heb.[/QUOTE] Nice man. Goed bezig. Zodra schot hoort/geraakt eerst muur/ramp en dan nog keer muur/ramp toch? Ik doe eerst vier muren maar dit helpt wel dus. Lekker bezig alleen die met 4hp lucky hehe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice man. Goed bezig. Zodra schot hoort/geraakt eerst muur/ramp en dan nog keer muur/ramp toch? Ik doe eerst vier muren maar dit helpt wel dus. Lekker bezig alleen die met 4hp lucky hehe

Haha ja je hoort die andere ook schreeuwen. Als ik neergeschoten word muurtje idd en kijken wat hij gaat doen. Blijft hij op afstand schiet ik hem meteen kapot. Komt hij pushen bouw ik omhoog zodat ik zeker weet dat ik hoog zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker hoor. Alleen nog 1 tipje. Op 1.03 had je meteen het dak op moeten gaan toen hij wegrende zodat je hem daar kon pakken. Nu moest je van onderen iemand gaan pushen die toppositie heeft met een RPG waarbij je dus geluk hebt dat 95% van elke lobby het niet kan ;c

Ah ja goeie ja. Helemaal niet over nagedacht. Dan was het iets makkelijker geweest ja. Maar ik had verwacht omdat ik hem zo hard pushte dat hij ging proberen te healen dus ik probeerde hem zo te pushen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net m'n beste squad potje gespeeld. 1 teamlid afk, 1 teamlid aan andere kant van de map die gelijk dood gaat en 1 die niet veel kon behalve mij volgen. 7 kills, half van het potje met 6 hp rond gerend en toen toch nog 3 kills. Werkelijk nergens meds te vinden, hele tijd stormrunnen omdat we toch in elk gebouw nog naar meds zochten. Laatste kill had gelukkig een Chug Jug maar niet veel later werden we gepint tussen 2 teams met rocket launchers. Uiteindelijk 3e geworden.

Heb wel potjes gehad met een beter resultaat, maar daar werd ik zwaar gecarried, dit keer kon ik zelf een carryen

bewerkt door Maxxert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop donderdag eens een goede patch. Trappen draaien soms nog steeds, je kan weer door muren heen schieten/lopen/vallen, soms kan je opeens niet meer bouwen en weet ik veel wat nog meer. Net zaten we in een battle die, als we die gewonnen hadden, ons de overwinning had opgeleverd. Iemand met een RPG 5 meter voor ons, is ie aan het reloaden. Bouwen we snel een muur voor hem, schiet ie die RPG door die muur heen :-D Denk het ook. Ziek triggered daardoor weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het blijft hier een beetje tobben. Nu keer 2e in squada geworden en keer 3e in solo. Ik maak gewoon endgame hele domme keuzes. Pushen terwijl het niet hoeft, geen high ground zoeken. Vooral dat pushen moet ik kappen, ik ben daar gewoon niet goed in. Ik ben niet snel genoeg met switchen tussen bouwen en gun om te schieten.

behoorlijk frustrenend, daar ik in cod wel echt “goed” ben, maar hier geen potten kan breken. Vanaf afstand gaat het prima, gunfights win ik vaak. Maar dichtbij of endgame maak ik steeds dezelfde fouten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BIEM. Eerste win te pakken, in duo. Volgens mij ik 3 kills en reanimatie iets van 5. Ik pakte echt een paar zieke snupes, ik stond elke keer op uitkijk en schoot ze van afstand neer terwijl teammate pushde. Kwam tot 2v2, hij sniped 1tje bijna dead die hem daarna knocked, ik spring erin raak hem knocked met een pump en schiet 1 burst met een blauwe burst op zijn teammaat vanaf 5 meter ofzo. Victory rolaye. Wat aan adrenaline.

Link naar opmerking
Deel via andere websites