Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fortnite

Magikarp

Aanbevolen berichten

Krijg die shotgun aim echt niet goed op de PS4 wat best wel kut is. Anders echt zoveel meer wins :cab: Misschien maar eens spelen weer met die sensitivity.

Staan nu wel beide top 1500 van de wereld :-D Toch best een leuke rank gezien de 4 mil spelers. Eens zien of top 250 haalbaar is.

Ja goh echt he maat. Ik kill nog amper met Shotgun...Vooral.Assault en Burst Assault maar dat vind ik kut wapens :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Springen, aimen en schieten tegelijk hmmm. Hebben die mensen een SCUF?

Zou het wel een stuk makkelijker maken ja, ben daar ook echt veel te wisselvallig mee nog. Wil ook graag eens die pump switch leren, maar dat is op de console sowieso al trager en lastiger dan op de PC.

En verder, tja :D Binnenkort maar eens squads proberen met wat andere Nederlandse gasten die hoog in de rankings staan. Ondanks de bugs/glitches blijft het ook een heerlijk spelletje, ze blijven nieuwe dingen toevoegen en door de adrenaline die je krijgt gaat het niet snel vervelen. Enige nadeel is dat we er weer ziek verslaafd aan zijn en dat we het weer hele dagen spelen :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je een account maken en toevoegen aan de regionale leaderboards.

Ben zelf 9de van NL nu en bijna top1000 van de wereld in Duo's dus dat gaat lekker :)

Nieuwe patch wordt wel echt een gamechanger. Ben benieuwd hoe dat turbo builden gaat op de console want ik kan me voorstellen dat dat niet heel lekker en nauwkeurig werkt. Het zou wel de bouwlag tegengaan.

Dat je nu overal zou kunnen bouwen is echt heerlijk :<

Netjes man. Hoeveel solo potjes heb je al gewonnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sta van Nederland 41e met de meeste wins haha lol.

Wat is dat snel bouwen eigenlijk? Enige wat ik merk met snel bouwen is dat als mn hout op is hij automatisch naar steen switcht. (heeft mn leven gered)

bewerkt door keida
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker! In solo's?

Hier echt alles kapot gegild door een heerlijke trapwin :-D 200IQ Emote was wel even van toepassing. Zit normaal niet zo laf in een fort maar we werden bestookt door 3 groepen met RPG's dus kon geen kant meer op. En toen gebeurde dit :mrg:

[YOUTUBE]GPJLjqAgDVI[/YOUTUBE]

Wauw wat een win. Heerlijk.

Ja solo's. Ik heb nu 89 wins. Volgens fortnitetracker 87. Haalde er 2 toen in een weekend dat ze niet opgeslagen werden. Ik heb wel alles op video.

Weet niet of je dit weet: je kan alleen traps plaatsen op muurtjes wat je zelf gebouwd hebt.

bewerkt door keida
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Kyrill']Laatste tijd ga ik meteen bouwen ipv terugschieten maar dat is hem ook niet voor mij :r[/QUOTE] Moet je wel leren man. Heb het volgens mij al een paar keer gezegd hier, maar bouwen is echt ongekend belangrijk. Gaat hier wel lekker nu, alleen choke ik soms en bouw ook regelmatig te veel, terwijl ik dan beter even kan schieten. Dat doet @Kokkie wel een stuk beter. Shotgun gaat hier ook wel beter/constanter (lees: minder wisselvallig) nu, maar pak voortaan lekker een blauwe/paarse SMG. Wat een lekkere dingetjes zijn dat :<
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='JanVertonghen''] Moet je wel leren man. Heb het volgens mij al een paar keer gezegd hier, maar bouwen is echt ongekend belangrijk. Gaat hier wel lekker nu, alleen choke ik soms en bouw ook regelmatig te veel, terwijl ik dan beter even kan schieten. Dat doet @Kokkie wel een stuk beter. Shotgun gaat hier ook wel beter/constanter (lees: minder wisselvallig) nu, maar pak voortaan lekker een blauwe/paarse SMG. Wat een lekkere dingetjes zijn dat :< [/QUOTE] Denk dat de SMG voortaan sowieso vaker gebruikt gaat worden nu dubbel pump niet meer werkt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik nu ook vaak 1 Groene pump, en ernaast een SMG dan probeer ik hem goed te hitten met die Pump en dan te switchen naar de SMG om hem af te maken. @Kyrill . Je moet echt leren bouwen. Ik heb weer paar filmpjes opgeslagen, zal die hier wel opgooien als ik het filmpje af heb. Waar ik echt een villa aan het bouwen ben voor ik hem eindelijk afgemaakt heb. Bouwen is het belangrijkste wat er is.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Manman. Die patches mogen ze ook wel eens goed doen hoor. Elke keer halen ze er een paar bugs/glitches uit, maar komen er andere voor in de plaats. Vandaag ook al weet ik veel hoe vaak gehad dat hij bij een van ons vastloopt en dat er 'een fout in de applicatie opgetreden is'. Paar minuten geleden ook weer, vrijwel elke keer als we echt een zieke inventory hebben :r Dramatisch. Nu ook dat je bij dat bouwen niet meer kan gaan staan als je aan het crouchen bent, je kan soms nog steeds geen wapens oppakken (x-aantal seconden niet), soms kan je opeens niet bouwen (trilt je controller vrij hard als je wat neer wil zetten, maar komt er niks te staan), trappen blijven soms draaien terwijl je dat helemaal niet wil, je kan soms weer door je materiaal heen lopen als je aan het bouwen bent (tegenstanders ook), er zitten weer geluidsbugs in en weet ik veel wat nog meer. Heb liever dat ze dat allemaal eens goed fixen i.p.v. dat ze allemaal zooi verzinnen die ze in de game kunnen gooien, zoals een pijl en boog en een jetpack.

Oja, en die hits die die opeens niet registreert, terwijl je crosshair vol op hem staat. Ongelooflijk.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Manman. Die patches mogen ze ook wel eens goed doen hoor. Elke keer halen ze er een paar bugs/glitches uit, maar komen er andere voor in de plaats. Vandaag ook al weet ik veel hoe vaak gehad dat hij bij een van ons vastloopt en dat er 'een fout in de applicatie opgetreden is'. Paar minuten geleden ook weer, vrijwel elke keer als we echt een zieke inventory hebben :r Dramatisch. Nu ook dat je bij dat bouwen niet meer kan gaan staan als je aan het crouchen bent, je kan soms nog steeds geen wapens oppakken (x-aantal seconden niet), soms kan je opeens niet bouwen (trilt je controller vrij hard als je wat neer wil zetten, maar komt er niks te staan), trappen blijven soms draaien terwijl je dat helemaal niet wil, je kan soms weer door je materiaal heen lopen als je aan het bouwen bent (tegenstanders ook), er zitten weer geluidsbugs in en weet ik veel wat nog meer. Heb liever dat ze dat allemaal eens goed fixen i.p.v. dat ze allemaal zooi verzinnen die ze in de game kunnen gooien, zoals een pijl en boog en een jetpack.

Oja, en die hits die die opeens niet registreert, terwijl je crosshair vol op hem staat. Ongelooflijk.

Die hits is wel een dingetje ja. Ik speelde van het weekend een paar potjes en zou zweren dat ik recht op hem

schoot een heel magazijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Magikarp']Is dat niet gewoon de RNG die ze in het schiet-systeem hebben? Was bij Shooting Test #1 toen weggehaald, waar je schoot gingen de kogels heen.[/QUOTE] Nee, niet zo erg als dit. Snap best dat niet al je kogels raak zijn, maar @Kokkie en ik hadden beide onze crosshairs op een persoon staan en alles ging gewoon mis. Slaat nergens op.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin er een beetje in te komen. Net een potje met 6 kills. Nog geen win helaas, aangekomen bij de laatste 10-5 moet ik het iets tactischer spelen. Had wel een heerlijke snier kill net. Ik spring gewoon zo ver mogelijk uit de bus helemaal naar een uithoek, pak daar rustig mijn loot en ga vervolgens rustig door de map heen op zoek naar kills.

Link naar opmerking
Deel via andere websites