Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Weekend League

Gast Kokkie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 492
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

In 3 potten 10 goals tegen gehad. 7 goals buiten de 16. Leno op doel. Doe normaal. Ik ga niet spelen totdat ik Neuer heb. Straks is 120k overzetten van een account.

Hier in 4 goals tegen in 1 pot. David De Gea in de goal. Maakt dus geen drol uit :D Pakt wel een balletje meer, maar trekt nog steeds zijn klauwen in als een finesse richting de hoek gaat en hij gaat net zo makkelijk op zijn reet zitten als er een laag rollertje langs hem heen gaat. Wel gewonnen, 5-4 uiteindelijk na verlenging. Kon er niks van die vent, maar dit jaar wordt zowat elk potje spannend hier. Vorig jaar won ik vrij simpel van gasten die het niet kunnen, nu is het echt zweten.

En die teams joh :D Heb zelf 2,7 miljoen, maar ik kom gewoon veel dikkere teams tegen. Echt gieren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In 3 potten 10 goals tegen gehad. 7 goals buiten de 16. Leno op doel. Doe normaal. Ik ga niet spelen totdat ik Neuer heb. Straks is 120k overzetten van een account.

Ik heb met Neuer gespeeld maar merkte geen verschil met Bürki. Lekker m'n 55k op gepakt volgens mij. Was wel voor de patch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in 4 goals tegen in 1 pot. David De Gea in de goal. Maakt dus geen drol uit :D Pakt wel een balletje meer, maar trekt nog steeds zijn klauwen in als een finesse richting de hoek gaat en hij gaat net zo makkelijk op zijn reet zitten als er een laag rollertje langs hem heen gaat. Wel gewonnen, 5-4 uiteindelijk na verlenging. Kon er niks van die vent, maar dit jaar wordt zowat elk potje spannend hier. Vorig jaar won ik vrij simpel van gasten die het niet kunnen, nu is het echt zweten.

En die teams joh :D Heb zelf 2,7 miljoen, maar ik kom gewoon veel dikkere teams tegen. Echt gieren.

Hoe kom je nu al aan 2,7 miljoen. Veel geld geinvesteerd dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kom je nu al aan 2,7 miljoen. Veel geld geinvesteerd dan?

Nee. Zieke packluck. Gisteren bijvoorbeeld nog Iniesta, Alaba en Mbappé in een 15k pack.

Verder net op Kokkie zijn account gespeeld, begon heerlijk, eindigde in mineur. Had een nieuw level van boosheid bereikt. Bespaar jullie de details, maar wat ik meemaakte was echt te schandalig voor woorden. Zelf pas één pot gespeeld, heb morgenavond en zondagavond tijd. Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb met Neuer gespeeld maar merkte geen verschil met Bürki. Lekker m'n 55k op gepakt volgens mij. Was wel voor de patch.

Ik wil Neuer omdat hij one on one trait heeft, net zoals Handanovic. Handanovic keept als God zelve. Maar die afstansschoten man, die gast drukt drie keer rondje buiten de 16 en staat 1-3 voor. Wtf is dat. Ik kwam 6-4 voor en toen ging die allemaal wanhopig proberen van 25 meter nog, diagonaal. Als je dat zou proberen bij profclub zou ik je echt de tyfus in schelden in de party.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Sanel'] Ik wil Neuer omdat hij one on one trait heeft, net zoals Handanovic. Handanovic keept als God zelve. Maar die afstansschoten man, die gast drukt drie keer rondje buiten de 16 en staat 1-3 voor. Wtf is dat. Ik kwam 6-4 voor en toen ging die allemaal wanhopig proberen van 25 meter nog, diagonaal. Als je dat zou proberen bij profclub zou ik je echt de tyfus in schelden in de party.[/QUOTE] :D zo is mn relatie net bijna uitgegaan. Koffers stonden al klaar. Zat zo triggered als een @JanVertonghen' te koken omdat zo een mongooltje met Mkhi (die ik nu direct ga halen) 3x op rondje drukte. Alles strak in het kruis diagonaal van 30 meter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

QUaHO4KbUFM

Hmkn59NZkw4

Zijn het de servers, is het het spel? Zijn het de dingen die we zien als het weer weekend is? Zijn het de glazen, is het de muur? Zijn het de spullen die kapot gaan als we dit weer zien?

Nu allemaal! Kom op! Met zn allen!!!!!

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet naar die actieve transfers kijken Matthew. Geloof me. Als er meer dan 5 mil actieve transfers zijn dan is de gameplay niet te doen. Dat kun je als meetlat gebruiken voor serverdrukte. Hoogste piek die ik zag was 8/9 mil transfers. Volgens mij zitten te tegenwoordig op normale avonden op 7 mil. Geen idee hoe t nu is, ga straks een powernap doen en vannacht spelen van 23h tot 04h oid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

QUaHO4KbUFM

Hmkn59NZkw4

Zijn het de servers, is het het spel? Zijn het de dingen die we zien als het weer weekend is? Zijn het de glazen, is het de muur? Zijn het de spullen die kapot gaan als we dit weer zien?

Nu allemaal! Kom op! Met zn allen!!!!!

Dit heb ik zowaar gehad joh. In een rage ook toen mn team verkocht, terwijl het toch echt een prima team was. Koos = koning tho.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil Neuer omdat hij one on one trait heeft, net zoals Handanovic. Handanovic keept als God zelve. Maar die afstansschoten man, die gast drukt drie keer rondje buiten de 16 en staat 1-3 voor. Wtf is dat. Ik kwam 6-4 voor en toen ging die allemaal wanhopig proberen van 25 meter nog, diagonaal. Als je dat zou proberen bij profclub zou ik je echt de tyfus in schelden in de party.

Die Neuer kan er echt geen klote van. Leuk dat hij die trait heeft, maar hij laat er meer door dan een De Gea ofzo.

Inb4 een potje tegen Neuer zo en dan 8 kansen missen

Link naar opmerking
Deel via andere websites