Sanel Geplaatst 19 oktober 2017 Share Geplaatst 19 oktober 2017 Chem. maakt tegenwoordig echt geen bal meer uit he? Is ingame, op papier een 4321 en dan heb je 100 chem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 Dit soort ploegen is toch niet meer normaal. En het is meerdere keren dat je dit dan nog tegen komt.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 Ik had eerste pot Ronaldo, Suarez, Bale en Ronaldinho. Tweede pot IF Jesus, IF Sterling en Rui Costa :mrg: Wel 3 uit 3. Pack trouwens. IF. Spanje. Ik werd al gek. Elustondo :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 In 3 potten 10 goals tegen gehad. 7 goals buiten de 16. Leno op doel. Doe normaal. Ik ga niet spelen totdat ik Neuer heb. Straks is 120k overzetten van een account. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 21 schoten tegenover 7. 2-3. Yes gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 In 3 potten 10 goals tegen gehad. 7 goals buiten de 16. Leno op doel. Doe normaal. Ik ga niet spelen totdat ik Neuer heb. Straks is 120k overzetten van een account. Hier in 4 goals tegen in 1 pot. David De Gea in de goal. Maakt dus geen drol uit :D Pakt wel een balletje meer, maar trekt nog steeds zijn klauwen in als een finesse richting de hoek gaat en hij gaat net zo makkelijk op zijn reet zitten als er een laag rollertje langs hem heen gaat. Wel gewonnen, 5-4 uiteindelijk na verlenging. Kon er niks van die vent, maar dit jaar wordt zowat elk potje spannend hier. Vorig jaar won ik vrij simpel van gasten die het niet kunnen, nu is het echt zweten. En die teams joh :D Heb zelf 2,7 miljoen, maar ik kom gewoon veel dikkere teams tegen. Echt gieren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 In 3 potten 10 goals tegen gehad. 7 goals buiten de 16. Leno op doel. Doe normaal. Ik ga niet spelen totdat ik Neuer heb. Straks is 120k overzetten van een account. Ik heb met Neuer gespeeld maar merkte geen verschil met Bürki. Lekker m'n 55k op gepakt volgens mij. Was wel voor de patch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 Hier in 4 goals tegen in 1 pot. David De Gea in de goal. Maakt dus geen drol uit :D Pakt wel een balletje meer, maar trekt nog steeds zijn klauwen in als een finesse richting de hoek gaat en hij gaat net zo makkelijk op zijn reet zitten als er een laag rollertje langs hem heen gaat. Wel gewonnen, 5-4 uiteindelijk na verlenging. Kon er niks van die vent, maar dit jaar wordt zowat elk potje spannend hier. Vorig jaar won ik vrij simpel van gasten die het niet kunnen, nu is het echt zweten. En die teams joh :D Heb zelf 2,7 miljoen, maar ik kom gewoon veel dikkere teams tegen. Echt gieren. Hoe kom je nu al aan 2,7 miljoen. Veel geld geinvesteerd dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 Hoe kom je nu al aan 2,7 miljoen. Veel geld geinvesteerd dan? Nee. Zieke packluck. Gisteren bijvoorbeeld nog Iniesta, Alaba en Mbappé in een 15k pack. Verder net op Kokkie zijn account gespeeld, begon heerlijk, eindigde in mineur. Had een nieuw level van boosheid bereikt. Bespaar jullie de details, maar wat ik meemaakte was echt te schandalig voor woorden. Zelf pas één pot gespeeld, heb morgenavond en zondagavond tijd. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 Ik heb met Neuer gespeeld maar merkte geen verschil met Bürki. Lekker m'n 55k op gepakt volgens mij. Was wel voor de patch. Ik wil Neuer omdat hij one on one trait heeft, net zoals Handanovic. Handanovic keept als God zelve. Maar die afstansschoten man, die gast drukt drie keer rondje buiten de 16 en staat 1-3 voor. Wtf is dat. Ik kwam 6-4 voor en toen ging die allemaal wanhopig proberen van 25 meter nog, diagonaal. Als je dat zou proberen bij profclub zou ik je echt de tyfus in schelden in de party. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 [quote name='Sanel'] Ik wil Neuer omdat hij one on one trait heeft, net zoals Handanovic. Handanovic keept als God zelve. Maar die afstansschoten man, die gast drukt drie keer rondje buiten de 16 en staat 1-3 voor. Wtf is dat. Ik kwam 6-4 voor en toen ging die allemaal wanhopig proberen van 25 meter nog, diagonaal. Als je dat zou proberen bij profclub zou ik je echt de tyfus in schelden in de party.[/QUOTE] :D zo is mn relatie net bijna uitgegaan. Koffers stonden al klaar. Zat zo triggered als een @JanVertonghen' te koken omdat zo een mongooltje met Mkhi (die ik nu direct ga halen) 3x op rondje drukte. Alles strak in het kruis diagonaal van 30 meter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 oktober 2017 Share Geplaatst 20 oktober 2017 Wow, speel echt tegen het meest bespottelijke ventje ooit zeg. Alléén maar voorzetten naar de 2e paal. Vanuit de meest onmogelijke hoeken. En dan lopen die spelers van mij weer 4 stappen door natuurlijk, terwijl die van hem precies goed staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 Haha ja, ook al gemerkt eerste WL. Ging toen zondagnacht spelen, wereld ging voor me open. Hier even 3 potten (uurtje ongv) doen en dan kap ik er ook mee want dan zijn de servers retetraag weet ik uit ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 (bewerkt) QUaHO4KbUFM Hmkn59NZkw4 Zijn het de servers, is het het spel? Zijn het de dingen die we zien als het weer weekend is? Zijn het de glazen, is het de muur? Zijn het de spullen die kapot gaan als we dit weer zien? Nu allemaal! Kom op! Met zn allen!!!!! 21 oktober 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 En uitgepesttyfstraald. Rot op. Sta in de passinglane, maakt mn speler zich klein. Zo'n animatie alsof ie de bal wil ontwijken. Dan heeft het geen zin meer. Sluiten. Lichten uit. Station gepasseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 En uitgepesttyfstraald. Rot op. Sta in de passinglane, maakt mn speler zich klein. Zo'n animatie alsof ie de bal wil ontwijken. Dan heeft het geen zin meer. Sluiten. Lichten uit. Station gepasseerd. Stop nu gewoon man. Met 2 weekjes lekker ww2 schieten en je niet meer ergeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 Stop nu gewoon man. Met 2 weekjes lekker ww2 schieten en je niet meer ergeren. Nadeel is dat het op momenten wel fijn speelt. Gister na het werk ff gespeeld, 4-1 met prima spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 Je moet naar die actieve transfers kijken Matthew. Geloof me. Als er meer dan 5 mil actieve transfers zijn dan is de gameplay niet te doen. Dat kun je als meetlat gebruiken voor serverdrukte. Hoogste piek die ik zag was 8/9 mil transfers. Volgens mij zitten te tegenwoordig op normale avonden op 7 mil. Geen idee hoe t nu is, ga straks een powernap doen en vannacht spelen van 23h tot 04h oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 QUaHO4KbUFM Hmkn59NZkw4 Zijn het de servers, is het het spel? Zijn het de dingen die we zien als het weer weekend is? Zijn het de glazen, is het de muur? Zijn het de spullen die kapot gaan als we dit weer zien? Nu allemaal! Kom op! Met zn allen!!!!! Dit heb ik zowaar gehad joh. In een rage ook toen mn team verkocht, terwijl het toch echt een prima team was. Koos = koning tho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 Met mn domme kop eentje proberen te spelen want moet er nog verdomme 28. Echt niet te doen die gameplay :D kwam 1-0 voor na 20 minuten en die gozer quit gewoon. Gelukkig zeg. Nu gelijk stoppen weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 :D Ik mag vanavond ook weer vrees ik. Knal er wel wat alcohol in straks, eerst een sociale bijeenkomst namelijj Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 :D Ik mag vanavond ook weer vrees ik. Knal er wel wat alcohol in straks, eerst een sociale bijeenkomst namelijj :D Als je zo brengt komt over of je er daar niet veel van hebt of weinig plezier aan beleefd :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Kaolo spel, iemand die een potje wil spelen? Want ben er wel klaar mee, manmanman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Ik wil Neuer omdat hij one on one trait heeft, net zoals Handanovic. Handanovic keept als God zelve. Maar die afstansschoten man, die gast drukt drie keer rondje buiten de 16 en staat 1-3 voor. Wtf is dat. Ik kwam 6-4 voor en toen ging die allemaal wanhopig proberen van 25 meter nog, diagonaal. Als je dat zou proberen bij profclub zou ik je echt de tyfus in schelden in de party. Die Neuer kan er echt geen klote van. Leuk dat hij die trait heeft, maar hij laat er meer door dan een De Gea ofzo. Inb4 een potje tegen Neuer zo en dan 8 kansen missen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Hier gold 1 gehaald, mede door Dans. Prima weekendje weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten