Magikarp Geplaatst 13 november 2017 Share Geplaatst 13 november 2017 Ach vannacht toch nog ff doorgegaan tot gold. Liep prima. 7-1/2 oid. Ging opeens weer heel makkelijk en snel. Wordt alleen geen wekelijks dingetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 13 november 2017 Share Geplaatst 13 november 2017 Ik moet me deze week weer even zien te plaatsen, toch saai anders in het weekend. Al heb ik wel toetsweek volgende week en de week daarop ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 13 november 2017 Share Geplaatst 13 november 2017 EA moet maar snel stoppen met de hoge rewards en het aantal potjes terug schroeven naar 20 per WL. Zal EA nooit doen, maar iedereen wordt volgens mij helemaal paranoide van die meuk. Ik ben vrijdagmiddag al gestopt omdat het gewoon niet liep, echt een heerlijk weekend gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 13 november 2017 Share Geplaatst 13 november 2017 Hier helemaal niet aangeraakt maar om nou te zeggen dat dat zo bevredigend werkt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 13 november 2017 Share Geplaatst 13 november 2017 eerste keer meegedaan dit jaar, meteen goud 3 gehaald, volgend weekend mogen we dus weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 november 2017 Share Geplaatst 13 november 2017 Ik denk dat ze in de toekomst weekendleague wel gaan aanpakken kan ook niet anders. Weet iemand nog dat weekendleague begon met gewoon 40 potjes in 2 dagen? wie had dat ooit bedacht joh. Ik lees nu dat iedereen massaal tegen de hoeveelheid begint te worden. Eindelijk moest al een jaar eerder gebeuren eigelijk maar toen vond iedereen het prima.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 (bewerkt) 40 potten in twee dagen is niets mis mee, of was vroeger niets mis mee. 20 potten is bijna één seizoen + een ronde squad battles, maar als het verdomme twintig uur duurt voordat je een potje kan beginnen omdat iedereen als een angsthaas loopt te quitten om je shirts.... Of quitten. Mensen quitten deze FIFA gewoon niet hé, sta je 7-1 voor willen ze alsnog door spelen. Ik heb weleens dat ik dan na elke goal op start druk in de hoop dat die gewoon weg gaat. Maar nee hoor. Wtf speel je dan nog gast, alsof je ooit gaat terug komen. 14 november 2017 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Van 18-7 naar 19-13 gegaan. Toen maar gestopt, anders had mijn bureau het niet overleefd denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Het is cherry picking en dit jaar is het erger dan ooit. Ik heb het vorig jaar al gezegd, die Europese top 100 spelers (de bekende/streamers) zijn één grote kliek. Ze spelen niet tegen elkaar en op basis van kits bepalen ze of ze die wedstrijden spelen of niet. Onderling weten ze ongeveer wel van elkaar wie welke kit gebruikt, zelfs ik ken er een paar uit mn kop omdat ze die jaarlijks gebruiken. Ali Riza die bijv eerder altijd die van Gala had, nu van PSV omdat hij bij dat eSports team zit. Vandaag op reddit ook een item over hoe Hashtag spelers andere topspelers ontwijken dmv hun kit. Er is natuurlijk niemand die tegen zo'n kit gaat spelen als hij broodnodig wins nodig heeft. Dit kan je maar op één manier oplossen denk ik. Niet weten of je thuis of uit speelt. Enkel een scherm met de FUT logo's waar je ff de verbinding met je tegenstander kan zien. Dan direct door naar de wedstrijd in een neutraal stadion (Dus nog maar één stadion in heel FUT.). Met flak voor de aftrap een vernieuwde kit selectie waarbij jij gewoon 1 vd 3(ipv 2) kits van je tegenstander kiest. Ieder voor zich keuze in de tenues dus. Het kan dus zijn dat hij in zijn thuisshirt tegen jou uitshirt speelt en jij andersom in jou thuisshirt tegen zijn uitshirt. Moet er wel ff een regel inkomen dat kits niet dezelfde basiskleur kunnen hebben. Anders krijg je van die losers die met opzet 3 dezelfde tenues kiezen. FUT in neutrale tenues lijkt me maar niks tbh. Haalt het hele aspect van je eigen club weg. Zelfde moet bij draft gebeuren trouwens. Veel gasten Googlen je gamertag en leaven vervolgens omdat je in de futchamps ranking ding van futhead staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 40 potten in twee dagen is niets mis mee, of was vroeger niets mis mee. 20 potten is bijna één seizoen + een ronde squad battles, maar als het verdomme twintig uur duurt voordat je een potje kan beginnen omdat iedereen als een angsthaas loopt te quitten om je shirts.... Of quitten. Mensen quitten deze FIFA gewoon niet hé, sta je 7-1 voor willen ze alsnog door spelen. Ik heb weleens dat ik dan na elke goal op start druk in de hoop dat die gewoon weg gaat. Maar nee hoor. Wtf speel je dan nog gast, alsof je ooit gaat terug komen. Een quit beinvloed je coins toch? Snap opzich wel dat mensen niet zo snel quitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Ik quit ook niet als ik 4-1 achter sta hoor. Zonde van mn multiplier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 40 potten in twee dagen is niets mis mee, of was vroeger niets mis mee. 20 potten is bijna één seizoen + een ronde squad battles, maar als het verdomme twintig uur duurt voordat je een potje kan beginnen omdat iedereen als een angsthaas loopt te quitten om je shirts.... Of quitten. Mensen quitten deze FIFA gewoon niet hé, sta je 7-1 voor willen ze alsnog door spelen. Ik heb weleens dat ik dan na elke goal op start druk in de hoop dat die gewoon weg gaat. Maar nee hoor. Wtf speel je dan nog gast, alsof je ooit gaat terug komen. 40 potjes in 2 dagen prima :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Een quit beinvloed je coins toch? Snap opzich wel dat mensen niet zo snel quitten. Meeste mensen die geregeld WL spelen hebben intussen meer dan 1 mil, alsof die coins dan nog wat uit maken. 40 potjes in 2 dagen prima :cab: Dus? Ik deed er vroeger voor FIFA 16 40 op een dag omgerekend, je had nog geen WL dus moest je divisie 1 spelen om coins te maken. Speelde twee seizoenen per dag en vroeger quitte iedereen ook wat sneller. Dat is al 20 potten, en dan nog in de avond profclubs 10 potjes. Kom je makkelijk aan de 30 hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Meeste mensen die geregeld WL spelen hebben intussen meer dan 1 mil, alsof die coins dan nog wat uit maken. Dus? Ik deed er vroeger voor FIFA 16 40 op een dag omgerekend, je had nog geen WL dus moest je divisie 1 spelen om coins te maken. Speelde twee seizoenen per dag en vroeger quitte iedereen ook wat sneller. Dat is al 20 potten, en dan nog in de avond profclubs 10 potjes. Kom je makkelijk aan de 30 hoor. Ja dat jij dat doet prima, maar een gemiddelde persoon met werk/school familie/vrienden sport etc. komt daar niet zomaar aan. Snap dat ze in de WL niet rekening houden met mensen die per dag 2 potjes kunnen spelen, maar 40 potjes op 2 dagen is natuurlijk belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Ja dat jij dat doet prima, maar een gemiddelde persoon met werk/school familie/vrienden sport etc. komt daar niet zomaar aan. Snap dat ze in de WL niet rekening houden met mensen die per dag 2 potjes kunnen spelen, maar 40 potjes op 2 dagen is natuurlijk belachelijk. Als je nooit veel hebt gespeeld of op dit moment niet veel speelt heb je niets te zoeken in de WL, anders kan je gewoon niet mee met het niveau en mis je bijvoorbeeld ervaring om een wedstrijd te doden dmv vieze trucjes. De meta door hebben en situaties zo vaak mogelijk mee maken zodat je als speler zelf beter word. Het is een competitieve modus hé en niemand verplicht je om mee te doen. Hier laatst ook al begonnen. Veel mensen spelen recreatief, de echte WL speler niet en die speelt de modus ook niet voor zijn plezier maar om te winnen. Sommige hebben wel de neiging om in de laatste net iets te veel door te draven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Ja leuk maar het ging niet om je ervaring en trucjes en het niets te zoeken hebben in de WL, het ging om de hoeveelheid potten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Als je nooit veel hebt gespeeld of op dit moment niet veel speelt heb je niets te zoeken in de WL, anders kan je gewoon niet mee met het niveau en mis je bijvoorbeeld ervaring om een wedstrijd te doden dmv vieze trucjes. De meta door hebben en situaties zo vaak mogelijk mee maken zodat je als speler zelf beter word. Het is een competitieve modus hé en niemand verplicht je om mee te doen. Hier laatst ook al begonnen. Veel mensen spelen recreatief, de echte WL speler niet en die speelt de modus ook niet voor zijn plezier maar om te winnen. Sommige hebben wel de neiging om in de laatste net iets te veel door te draven. Oh dus WL is alleen voor top 100 spelers? En je kunt alleen goed zijn als je elke dag minimaal 30 potjes speelt? Tuurlijk, voor de top 100 is dat wel bijna nodig, maar het is onzin dat je niets te zoeken hebt als je niet veel speelt. Het is niet voor niets dat je nu best wat e-sporters ziet stoppen met WL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 15 november 2017 Share Geplaatst 15 november 2017 Kwaliteitsdiscriminatie.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 15 november 2017 Share Geplaatst 15 november 2017 Oh dus WL is alleen voor top 100 spelers? En je kunt alleen goed zijn als je elke dag minimaal 30 potjes speelt? Tuurlijk, voor de top 100 is dat wel bijna nodig, maar het is onzin dat je niets te zoeken hebt als je niet veel speelt. Het is niet voor niets dat je nu best wat e-sporters ziet stoppen met WL. Dat zeg ik niet. Je moet wel veel gespeeld hebben wil je presteren in een competitieve modus. WL is geen speeltuin. Ik speel bijv. al sinds FIFA 13 die 41212 die iedereen nu speelt. Soms engine afhankelijk maar ik weet nu wel wat de zwakke plekken zijn van die opstelling en hoe de meeste mensen hem gebruiken. Of hoe je hem moet gebruiken tegen bepaalde type spelers. Van die kleine dingen. Ja ze stoppen omdat de gameplay dramatisch is, 30 potjes op een dag trek ik nu ook niet maar als ik het echt wil lukt dat wel. Merk ook dat ik door die achterlijke gameplay wat harder die controller vast heb en met name de linkerpook om die spelers naar voren te krijgen omdat dat te traag gaat. :-D resulteert in pijnlijke handen na 5 potten. Is ook geen probleem van die PS4 controller want weet nog dat ik FIFA 15 en FIFA 16 heerlijk vond spelen hierop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 17 november 2017 Share Geplaatst 17 november 2017 (bewerkt) Ik heb nu 4x op rij weekend league gespeeld. Eerste x goud 3, 2e x goud 2, 3de x goud 3, 4e x goud 3 met nog 3 wedstrijden. Iemand tips hoe ik meer winsten kan halen? Ik heb een paar wedstrijden op youtube gezet. Ik baal er van dat ik nooit hoger dan 21 uit 40 kan krijgen. Dit is trouwens wel een oud team van mij. Heb mijn team omgegooid. Zie de Ultimate team topic. https://www.youtube.com/watch?v=41Hfs7WcfTw&t=146s https://www.youtube.com/watch?v=Psbjy2hBkKE&t=976s 17 november 2017 bewerkt door keida Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 17 november 2017 Share Geplaatst 17 november 2017 Ik heb nu 4x op rij weekend league gespeeld. Eerste x goud 3, 2e x goud 2, 3de x goud 3, 4e x goud 3 met nog 3 wedstrijden. Iemand tips hoe ik meer winsten kan halen? Ik heb een paar wedstrijden op youtube gezet. Ik baal er van dat ik nooit hoger dan 21 uit 40 kan krijgen. Dit is trouwens wel een oud team van mij. Heb mijn team omgegooid. Zie de Ultimate team topic. https://www.youtube.com/watch?v=41Hfs7WcfTw&t=146s https://www.youtube.com/watch?v=Psbjy2hBkKE&t=976s Heb effe wat geskipt. Lijn naar de spits is vaak dicht, dat is goed. Verdedigend zit wel goed.Je speelt alleen vrijwel alles gelijk helemaal naar voren: balletje opzij of achteruit af en toe kan geen kwaad. In de omschakeling is directe passing wel goed, maar zij georganiseerd met 4 man achterin staan hoef je niet gelijk de spits in te spelen. Scoor vaak wanneer ik geduld aan de bal houd; spits rond de 16 aanspelen, spelers die er overheen klappen, balletje meegeven of draaien en schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 17 november 2017 Share Geplaatst 17 november 2017 Heb effe wat geskipt. Lijn naar de spits is vaak dicht, dat is goed. Verdedigend zit wel goed.Je speelt alleen vrijwel alles gelijk helemaal naar voren: balletje opzij of achteruit af en toe kan geen kwaad. In de omschakeling is directe passing wel goed, maar zij georganiseerd met 4 man achterin staan hoef je niet gelijk de spits in te spelen. Scoor vaak wanneer ik geduld aan de bal houd; spits rond de 16 aanspelen, spelers die er overheen klappen, balletje meegeven of draaien en schieten. Bedankt voor de tips! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 18 november 2017 Share Geplaatst 18 november 2017 Gisteren 3 potjes gespeeld. De eerste op pingels gewonnen, de tweede een 2-0 weggegeven en de derde 4-3 gewonnen ofzo. Gameplay was echt om te janken. Ging echt helemaal nergens over. Passes over metertje afstand konden spelers niet aannemen of verwerken. Toen wijselijk gestopt ondanks dat ik wel won. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 18 november 2017 Share Geplaatst 18 november 2017 @Bakkes12 De gameplay is echt dramaaaaaaaatisch. Ik ga nu 3 uit 10 ongelooflijk. 3-4 achter ben je in de aanval wil je schieten met je speler fluit de scheids af. HOE DAN!!!!!!! [url]https://www.youtube.com/watch?v=pA31GpV_QxI[/url] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 18 november 2017 Share Geplaatst 18 november 2017 8-1 momenteel. Veel linksbenige spitsen gebruikt (Griezmann, Dybala, Messi, Son IF), maar Romain Alessandrini IF is gewoon de beste. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten