Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Weekend League

Gast Kokkie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 492
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn weekendleague samengevat na 4 wedstrijden:

- agressie

- Smalling die alles en iedereen inhaalt

- 4 potten: 1 pot full icon team tegen. moet je niet aan beginnen en bespaar je de moeite en een andere pot had ene maradonna, ronaldo, rui costa, mathaus en ferdinand. Gooit na de rust doodleuk Bale er ook nog bij. Gelukkig gewonnen

Mijn besluit: Ik maak men munten wel in handelen en skip weekendleague want sinds de patch is het gewoon fifa 17 met een paar legendes. Dit word ook steeds meer een pay to win spel. Ik genoot van de periode zonder dit gedoe en zal het ook opnieuw doen. Vorig jaar zou ik gewoon spelen omdat ik niet beter wist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar het had helaas niet zo mogen zijn. Ben alweer gekapt voor dit weekend want het is FIFA 17 all over again :mrg: Opeens is die hele gameplay verneukt door die trage servers en ging ik van 8-0 naar 9-3 :mrg: Lekker weekend vieren nu, veel sterkte iedereen!

didnt-have-train-ticket-now-facing-three-months-in-prison-35075.jpg

Okee, ook maar eens kijken dan, heb daar nu Kolasinac (zojuist BPL team gehaald) met een shadow card.

bewerkt door fm-helden
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe nu wel stoer en rustig maar ik stond net echt ff een half uurtje te koken door zo een verslavend klote spel van EA. Mag dus ook weer een nieuwe controller aanschaffen idd.

didnt-have-train-ticket-now-facing-three-months-in-prison-35075.jpg

Als ik dit allemaal lees ben ik blij dat ik geen tijd heb dit weekend ;c

bewerkt door Bakkes12
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nu 8-3. Begon 1-2. Vloeken, schelden, tieren. Verliespartijen hebben me wel goed gedaan. Even hardgelopen, muziek opgezet en speelde enorm ontspannend de overige potten. Allemaal dikke winsten, buiten een verliespartijtje tegen Ronaldo, Gea, Bailly, Zlatan, Hazard. Verloor ik nog onterecht ook, doodzonde.

Morgen maar weer rustig verder. Geen idee welke rank ik ga halen, boeit me tot vorige versie veel minder.

Wat me opvalt is dat echt iedereen ultra defensief speelt. En dan mag je weer achter de counters aanhobbelen. De squads van iedereen, hou op met me. Alleen nog maar dikke, dikke, squads tegengekomen. Was vorig jaar echt wel anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn allereerste Weekend League ooit hahaha... Eerst verloor ik der 6 achter elkaar, toen dacht ik al van: hmm zou ik stoppen? Maar uit eindelijk toch goed hersteld met 12 gewonnen in 30 wedstrijden. Klein beetje wennen aan het niveau, maar het begint ergens op te lijken... ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nu 8-3. Begon 1-2. Vloeken, schelden, tieren. Verliespartijen hebben me wel goed gedaan. Even hardgelopen, muziek opgezet en speelde enorm ontspannend de overige potten. Allemaal dikke winsten, buiten een verliespartijtje tegen Ronaldo, Gea, Bailly, Zlatan, Hazard. Verloor ik nog onterecht ook, doodzonde.

Morgen maar weer rustig verder. Geen idee welke rank ik ga halen, boeit me tot vorige versie veel minder.

Wat me opvalt is dat echt iedereen ultra defensief speelt. En dan mag je weer achter de counters aanhobbelen. De squads van iedereen, hou op met me. Alleen nog maar dikke, dikke, squads tegengekomen. Was vorig jaar echt wel anders.

14-3 inmiddels. Eerste WL dag er goed opzitten, kan na vanavond zomaar anders zijn. Zat mentaal goed gisteren met gamen, dan pak je automatisch al meer overwinningen.

Ik vind het manueel verdedigen een prima toevoeging van EA hoor, daar niet van. Maar please fixen ze:

- Het switchen. Soms sta ik overduidelijk te switchen met mijn stick naar de alleenstaande verdediger, maar duurt dat nog zes tikken. Of helemaal niet. Ligt die bal er al in natuurlijk.

- Het draaien van de verdedigers. Sta je een uur te breien op helft tegenstander, ben je de bal net voor zijn verdediging kwijt. Kruisje, kruisje, vierkantje en 1-0 achter. Staat mijn CV net verkeerd en kan ik er van zijn lang zal hij leve er niet meer bij.

- Soms steek ik een bal perfect op mijn spits, zonder R2 neem ik de bal mee. Dan nog, neemt hij de bal mee in die volledige sprint. Heeft me al zoveel doelpunten gekost. Niet normaal.

Verder is Gabriel Jesus niet normaal. Wat een beast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook tegen die deto gespeeld, vies hoerenjong is dat. Op FIFA 17 speelde hij ultra verdedigend. En bovendien speelt hij de game al 5 weken ofzo, die had een press release gekregen. Allicht ben je dan beter, die speelt 8u per dag. Ga gewoon een serieuze baan zoeken man kneus.

Naast hem ook nog tegen die duitse turken van Schalke 04 gespeeld, die ene zit nu bij Stuttgart. https://twitter.com/DrErhano deze. Heel die Duitse kliek al afgegaan joh, en ze hebben allemaal zieke teams :D straks met TOTY is t weer raak.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier 16-4 ;c Teams slaan nergens op.

22-4 na 22-6. Twee verliespotjes die heel vreemd waren. Ineens was het weer schaatsen.

Maar die teams Dennis. Iedereen heeft Gea, Bailly, Kante, Ronaldo. Iedereen. Kwam de teams met icons al tegen. Maradona, Blanc, Ferdinand, Ronaldo, Ronaldinho. Alles en iedereen al gezien.

Ik vraag me echt af of ik een halfjaar weekend League gemist heb.. met mijn Squad. Wauw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22-4 na 22-6. Twee verliespotjes die heel vreemd waren. Ineens was het weer schaatsen.

Maar die teams Dennis. Iedereen heeft Gea, Bailly, Kante, Ronaldo. Iedereen. Kwam de teams met icons al tegen. Maradona, Blanc, Ferdinand, Ronaldo, Ronaldinho. Alles en iedereen al gezien.

Ik vraag me echt af of ik een halfjaar weekend League gemist heb.. met mijn Squad. Wauw.

Elite gehaald. 29-8. Ben fifa moe. Wat een focus en concentratie. En dan de bergen frustratie er normaliter naast. Vorig jaar 1x gehaald, nu meteen eerste weekend.

Komende week van de rewards eerst maar Sánchez en Keane vervangen. Geen CL is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest 3-3 gaan voor Elite dus idd. Opeens won ik niks meer en kwam ik weer een t100 speler tegen waardoor ik op 28 ben blijven steken :mrg: Het is toch niet te filmen.

Plezier is ook meteen weg want de dingen in dit spel zijn zo vertieft dat het me deze keer geen 7 maanden gaat kosten.

Ik heb die pot van jou en deto bekeken en vond je eigelijk erg goed spelen. Maar in de weekendleague zijn al die "rand" gelukjes zoals die hoekschopgoal of bepalende reddingen altijd in het voordeel van zo iemand. Dat is mezelf vorig jaar ook al opgevallen als ik tegen zulk iemand speelde of als ik in gfinity tegen zo mensen speelde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weet ik wel zeker :D Zijn nu al 3 controllers gesneuveld. Niet geheel toevallig door ondergetekende en de twee heren hierboven. En dan te bedenken dat ik bewust de WL geskipt heb dit weekend om controllers en ramen te besparen. Jammer. Helaas. Tot volgend weekend jongens. Ben benieuwd. Denk dat ik op de zaterdag zo rond 19.32 triggered flesjes bier naar beneden sta te gooien op de auto's op de parkeerplaats. Om af te sluiten met de klapper van de avond. De ps4

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites