Bakkes12 Geplaatst 6 oktober 2017 Share Geplaatst 6 oktober 2017 Amper tijd dit weekend maar ben wel geplaatst. Ik ga denk ik me eerst nog op Squad Battles richten aangezien ik daar minder agressief van wordt.. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 oktober 2017 Share Geplaatst 6 oktober 2017 Mijn weekendleague samengevat na 4 wedstrijden: - agressie - Smalling die alles en iedereen inhaalt - 4 potten: 1 pot full icon team tegen. moet je niet aan beginnen en bespaar je de moeite en een andere pot had ene maradonna, ronaldo, rui costa, mathaus en ferdinand. Gooit na de rust doodleuk Bale er ook nog bij. Gelukkig gewonnen Mijn besluit: Ik maak men munten wel in handelen en skip weekendleague want sinds de patch is het gewoon fifa 17 met een paar legendes. Dit word ook steeds meer een pay to win spel. Ik genoot van de periode zonder dit gedoe en zal het ook opnieuw doen. Vorig jaar zou ik gewoon spelen omdat ik niet beter wist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 6 oktober 2017 Share Geplaatst 6 oktober 2017 (bewerkt) Pff lekker team hoor @Kokkie .. Holebas aanrader? Bewussie dat Martial op LW staat? 6 oktober 2017 bewerkt door fm-helden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 6 oktober 2017 Share Geplaatst 6 oktober 2017 (bewerkt) Maar het had helaas niet zo mogen zijn. Ben alweer gekapt voor dit weekend want het is FIFA 17 all over again :mrg: Opeens is die hele gameplay verneukt door die trage servers en ging ik van 8-0 naar 9-3 :mrg: Lekker weekend vieren nu, veel sterkte iedereen! Okee, ook maar eens kijken dan, heb daar nu Kolasinac (zojuist BPL team gehaald) met een shadow card. 6 oktober 2017 bewerkt door fm-helden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 6 oktober 2017 Share Geplaatst 6 oktober 2017 (bewerkt) Ik doe nu wel stoer en rustig maar ik stond net echt ff een half uurtje te koken door zo een verslavend klote spel van EA. Mag dus ook weer een nieuwe controller aanschaffen idd. Als ik dit allemaal lees ben ik blij dat ik geen tijd heb dit weekend ;c 6 oktober 2017 bewerkt door Bakkes12 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 6 oktober 2017 Share Geplaatst 6 oktober 2017 Misschien verwacht je teveel van jezelf? 9-3 is toch bijna 30 wins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 6 oktober 2017 Share Geplaatst 6 oktober 2017 Hier nu 8-3. Begon 1-2. Vloeken, schelden, tieren. Verliespartijen hebben me wel goed gedaan. Even hardgelopen, muziek opgezet en speelde enorm ontspannend de overige potten. Allemaal dikke winsten, buiten een verliespartijtje tegen Ronaldo, Gea, Bailly, Zlatan, Hazard. Verloor ik nog onterecht ook, doodzonde. Morgen maar weer rustig verder. Geen idee welke rank ik ga halen, boeit me tot vorige versie veel minder. Wat me opvalt is dat echt iedereen ultra defensief speelt. En dan mag je weer achter de counters aanhobbelen. De squads van iedereen, hou op met me. Alleen nog maar dikke, dikke, squads tegengekomen. Was vorig jaar echt wel anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 oktober 2017 Share Geplaatst 6 oktober 2017 Dat counteren ja. Doodzonde zeg. Begon zelf 6-1, daarna was het klaar met winnen. Neuer begin van de middag al verkocht met 55k winst, merk echt geen verschil tussen Sommer en Neuer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwnThimo Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Mijn allereerste Weekend League ooit hahaha... Eerst verloor ik der 6 achter elkaar, toen dacht ik al van: hmm zou ik stoppen? Maar uit eindelijk toch goed hersteld met 12 gewonnen in 30 wedstrijden. Klein beetje wennen aan het niveau, maar het begint ergens op te lijken... ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Pack luck is wel weer drama bij mij. Duurste tot nu toe rose en voor de rest pure schijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 (bewerkt) Die patch heeft de game compleet verpest. Maar blijkbaar komt er weer een nieuwe patch aan. Hopelijk verbeterd die een boel, anders ga ik de game nauwelijks spelen dit jaar. Het is nu gewoon weer FIFA17 wat ik speel. 7 oktober 2017 bewerkt door Maldini Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 4 nederlagen op rij nu pffff. 2 winst 5 verlies tot dusver. Heb nu echt geen zin in meer. Broertje wil niet versterken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Nog twee potjes gespeeld, maar tot de volgende patch speel ik de WL niet meer. Wat een belachelijke troep is hiermee afgeleverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Hier nu 8-3. Begon 1-2. Vloeken, schelden, tieren. Verliespartijen hebben me wel goed gedaan. Even hardgelopen, muziek opgezet en speelde enorm ontspannend de overige potten. Allemaal dikke winsten, buiten een verliespartijtje tegen Ronaldo, Gea, Bailly, Zlatan, Hazard. Verloor ik nog onterecht ook, doodzonde. Morgen maar weer rustig verder. Geen idee welke rank ik ga halen, boeit me tot vorige versie veel minder. Wat me opvalt is dat echt iedereen ultra defensief speelt. En dan mag je weer achter de counters aanhobbelen. De squads van iedereen, hou op met me. Alleen nog maar dikke, dikke, squads tegengekomen. Was vorig jaar echt wel anders. 14-3 inmiddels. Eerste WL dag er goed opzitten, kan na vanavond zomaar anders zijn. Zat mentaal goed gisteren met gamen, dan pak je automatisch al meer overwinningen. Ik vind het manueel verdedigen een prima toevoeging van EA hoor, daar niet van. Maar please fixen ze: - Het switchen. Soms sta ik overduidelijk te switchen met mijn stick naar de alleenstaande verdediger, maar duurt dat nog zes tikken. Of helemaal niet. Ligt die bal er al in natuurlijk. - Het draaien van de verdedigers. Sta je een uur te breien op helft tegenstander, ben je de bal net voor zijn verdediging kwijt. Kruisje, kruisje, vierkantje en 1-0 achter. Staat mijn CV net verkeerd en kan ik er van zijn lang zal hij leve er niet meer bij. - Soms steek ik een bal perfect op mijn spits, zonder R2 neem ik de bal mee. Dan nog, neemt hij de bal mee in die volledige sprint. Heeft me al zoveel doelpunten gekost. Niet normaal. Verder is Gabriel Jesus niet normaal. Wat een beast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Wat voor team/formatie gebruik je Dansie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Wat voor team/formatie gebruik je Dansie? 4-4-2 smalle ruit en schakel veel over op 4-2-3-1. Vanmiddag nog wat potjes gedaan. 19-4 nu. Ben in 23 potjes, minimaal 12 keer Ronaldo tegengekomen. Het gaat helemaal nergens meer over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 (bewerkt) Ik heb ook tegen die deto gespeeld, vies hoerenjong is dat. Op FIFA 17 speelde hij ultra verdedigend. En bovendien speelt hij de game al 5 weken ofzo, die had een press release gekregen. Allicht ben je dan beter, die speelt 8u per dag. Ga gewoon een serieuze baan zoeken man kneus. Naast hem ook nog tegen die duitse turken van Schalke 04 gespeeld, die ene zit nu bij Stuttgart. https://twitter.com/DrErhano deze. Heel die Duitse kliek al afgegaan joh, en ze hebben allemaal zieke teams :D straks met TOTY is t weer raak. 7 oktober 2017 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Hier 16-4 ;c Teams slaan nergens op. 22-4 na 22-6. Twee verliespotjes die heel vreemd waren. Ineens was het weer schaatsen. Maar die teams Dennis. Iedereen heeft Gea, Bailly, Kante, Ronaldo. Iedereen. Kwam de teams met icons al tegen. Maradona, Blanc, Ferdinand, Ronaldo, Ronaldinho. Alles en iedereen al gezien. Ik vraag me echt af of ik een halfjaar weekend League gemist heb.. met mijn Squad. Wauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Wat dacht je van POTM Mane dan? Die kan ik echt niet verdedigen. Eerste WL zulke teams is echt waanzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Pack luck is wel weer drama bij mij. Duurste tot nu toe rose en voor de rest pure schijt. Heb jij de rewards nu al? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 22-4 na 22-6. Twee verliespotjes die heel vreemd waren. Ineens was het weer schaatsen. Maar die teams Dennis. Iedereen heeft Gea, Bailly, Kante, Ronaldo. Iedereen. Kwam de teams met icons al tegen. Maradona, Blanc, Ferdinand, Ronaldo, Ronaldinho. Alles en iedereen al gezien. Ik vraag me echt af of ik een halfjaar weekend League gemist heb.. met mijn Squad. Wauw. Elite gehaald. 29-8. Ben fifa moe. Wat een focus en concentratie. En dan de bergen frustratie er normaliter naast. Vorig jaar 1x gehaald, nu meteen eerste weekend. Komende week van de rewards eerst maar Sánchez en Keane vervangen. Geen CL is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Moest 3-3 gaan voor Elite dus idd. Opeens won ik niks meer en kwam ik weer een t100 speler tegen waardoor ik op 28 ben blijven steken :mrg: Het is toch niet te filmen. Plezier is ook meteen weg want de dingen in dit spel zijn zo vertieft dat het me deze keer geen 7 maanden gaat kosten. Ik heb die pot van jou en deto bekeken en vond je eigelijk erg goed spelen. Maar in de weekendleague zijn al die "rand" gelukjes zoals die hoekschopgoal of bepalende reddingen altijd in het voordeel van zo iemand. Dat is mezelf vorig jaar ook al opgevallen als ik tegen zulk iemand speelde of als ik in gfinity tegen zo mensen speelde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Van 11-2 ofzo naar 14-6. Het is echt om te gieren. Dacht ook dat ik veel coins had, maar ongeveer de helft van de potten had ik het goedkoopste team :-D Net een keer helemaal weggetikt, verder elke keer door de grootste onzin verloren. Vrees dat we dit jaar april/mei niet halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 (bewerkt) Dat weet ik wel zeker :D Zijn nu al 3 controllers gesneuveld. Niet geheel toevallig door ondergetekende en de twee heren hierboven. En dan te bedenken dat ik bewust de WL geskipt heb dit weekend om controllers en ramen te besparen. Jammer. Helaas. Tot volgend weekend jongens. Ben benieuwd. Denk dat ik op de zaterdag zo rond 19.32 triggered flesjes bier naar beneden sta te gooien op de auto's op de parkeerplaats. Om af te sluiten met de klapper van de avond. De ps4 8 oktober 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Top. Elite 3 misgelopen door drie disconnects: 28-12. Laatste potje moest ik winnen: 19 schoten op doel, allemaal van binnen de zestien. En mijn tegenstander had drie schoten. En ja hoor. :D 2-3 verloren. :r:r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten