Jimmyy Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 Was de afgelopen weken nogal druk en daarom weinig (of blijkbaar als ik de post van @TeamWesil lees helemaal niet) online geweest, maar ik zal zo even alles gaan luisteren en m'n punten doorsturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 [quote name='TeamWesil']@Jimmyy is in mei nog niet online geweest. @himan was er net nog en stuurt hopelijk nog in.[/QUOTE] Stalker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 Ingestuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 16 mei 2017 Share Geplaatst 16 mei 2017 Hopelijk heb je ze bijna allemaal nu? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 16 mei 2017 Share Geplaatst 16 mei 2017 Geduld is niet echt je sterke kant he? Grote Ree zal vanzelf de 1e update plaatsen als alles binnen is :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 mei 2017 Share Geplaatst 16 mei 2017 Ben je nou al klaar @Grote Ree? Schiet eens op godverdomme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 mei 2017 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2017 [quote name='Zeus']Ben je nou al klaar @Grote Ree? Schiet eens op godverdomme.[/QUOTE] Nou nou nou, ik vind wel dat je een aardig grote voice hebt hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 Mijn stemmen zijn binnen @TeamWesil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 Geduld is niet echt je sterke kant he? Grote Ree zal vanzelf de 1e update plaatsen als alles binnen is :) Heeft niets met geduld te maken, ik vroeg me af of diegene die niet hadden ingestuurd het nu wel hadden gedaan. Het is jammer dat je u wel inschrijft maar geen punten instuurt vandaar ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 Gaan we nou eens beginnen, of wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 mei 2017 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2017 Gaan we nou eens beginnen, of wat? Wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 Wat wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 Welke wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 Volt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 Joule per seconde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 Tempel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 Appelsap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 mei 2017 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2017 (bewerkt) Oké, genoeg gelachen. Maar was wel lachen. Het is tijd voor de eerste update. (Rechtermuisknop en dan Afbeelding bekijken klikken kan handig zijn voor mensen die net zo slechtziend zijn als ik) [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1705/263786/Iq2GvqDK.png[/img] [SPOILER=Mentions] @Chimpa @Platina32 @michael16 @himan @Viva La Vida @TeamWesil @Chiemel @Vilhena @Christiano @Zeus @chrisje1993 @Yves @Stefanos @Roprop @QuaLyon @bas2204 @Jimmyy @Erwin. @Lazvic @King XVI [/SPOILER] 17 mei 2017 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 Top lay-out! Ziet er duidelijk uit. Die rubriek linksonder vind ik vooral leuk. Ben benieuwd wat we daar gaan zien. Geen punten nog, jammer genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 Thanks voor de eerste punten Australië :) Die laatste titel (diplomaat), zou wat zijn als ik die win dankzij punten van Palestina :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 18 mei 2017 Share Geplaatst 18 mei 2017 Super, kijk er naar uit :) Ik ben het alvast niet helemaal eens met de eerste punten ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christiano Geplaatst 18 mei 2017 Share Geplaatst 18 mei 2017 (bewerkt) Lekker de eerste punten binnen:D 18 mei 2017 bewerkt door Christiano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 mei 2017 Share Geplaatst 18 mei 2017 @Grote Ree kun je voor volgende editie mij ook weer een mention geven? Verwacht tegen die tijd wel tijd te hebben weer en lijkt me wel leuk om weer een keer mee te doen :). Voor deze editie, iedereen veel succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 18 mei 2017 Share Geplaatst 18 mei 2017 Meteen 6 punten. Dat is al bijna meer dan mijn gemiddelde Slowaakse inzending! :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 18 mei 2017 Share Geplaatst 18 mei 2017 Eindig in ieder geval niet op 0(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten