Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Voice MU - Seizoen 2

Socrates

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - DEADLINE DAY![/B] Vandaag, woensdag 4 januari, is de laatste kans om je als deelnemer van The Voice MU aan te melden. [B]De deadline staat op vanavond 23:00.[/B] Mocht je nog mee willen doen, is het dan ook aan te raden om vóór die tijd nog een PM te sturen, zelfs wanneer je er nog niet uit bent welke artiesten je in wil gaan zenden. Daar krijg je vanaf het moment dat je de PM stuurt nog 24 uur voor. Elke aanmeld-PM die ik na vanavond 23:00 nog krijg zal echter ongeldig zijn. [B]Mentions[/B] @Chiemel @007mark @-Koen- @gwnThimo @himan @King XVI @Niejo101 @steijns
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - INSCHRIJVINGEN GESLOTEN[/B] Beste mensen, De deadline is inmiddels verstreken en het is tijd om ons op te gaan maken voor de eerste ronde: [I]The Blind Auditions[/I]. De kandidaten doen er alles aan om de eigen artiesten te prepareren voor een hopelijk spetterend debuut in de show, de coaches werken alvast aan hun uithoudings- en beoordelingsvermogen en uw organisator maakt zich op voor bergen nummers die verwerkt moeten worden tot een simpel geluidsfragmentje onder een zwart doek met enkel het The Voice-logo. Ook is uw organisator nog wachtende op twee vriendelijke lieden wiens laatste keuzes beduidend het zwaarst lijken te vallen. Voor deelnemers zijn de inschrijvingen dan gesloten, voor andere geïnteresseerden is er nog altijd de mogelijkheid je aan te melden voor Het Publiek. Dit doe je door mij simpelweg een PM te sturen. Het Publiek - je zou ze ook wel 'De Jury' kunnen noemen - zullen vanaf de liveshows mogen bepalen welke artiesten in de race blijven en welke artiest zich uiteindelijk de winnaar van het tweede seizoen van The Voice MU mag noemen. Een uiterst belangrijke rol, zult u wel begrijpen. Tot slot ben ik bijzonder tevreden over het aantal deelnemende lieden aan dit concept. Tel het aantal coaches, het aantal kandidaten en het aantal leden van Het Publiek bij elkaar op en u komt, jawel, op een getal van boven de dertig. Dat doet uw organisator meer dan goed. Hoe vroeg het ook nog moge zijn, stiekem kunnen we al spreken van een lichtelijk succesje, en dat geheel volledig dankzij u. Voor nu is alles wat ik verlang een beetje geduld. [I]The Blind Auditions[/I] zullen van alle drie de ronden de meeste tijd in beslag nemen, zowel voor de coaches, als voor uw organisator. 56 artiesten met allemaal een ander nummer staan te wachten op ten eerste een nieuw hoesje, hetgeen uw organisator voor zijn rekening zal nemen, en ten tweede op een beoordeling van de coaches. Mochten er nog vragen zijn, weet dan dat u mij altijd kan benaderen middels het PM-systeem, waar ik doorgaans het snelst zal reageren. Dan rest mij niets anders te zeggen dan: tot bij [I]The Blind Auditions[/I]! [B]Mentions[/B] @Jeroen. @Hansje @vinnypassy @Rexcoder @Magikarp @Keko @Östlund @Roprop @Tijn @Vilhena @Justin @Juca @Christian. @Chimpa @Frankjeee @Bolderbast @QuaLyon @Chiemel @Mvdv @Kyrill @RobBouwman @Yves @Richarð. @sennid @nasje92 @bas2204 @SteelRunner @Tomas. @Grote Ree @Joep @chrisje1993 @Erwin. @Fabian.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE BLIND AUDITIONS[/B] Beste mensen, Opperste concentratie graag. We gaan beginnen. Onze coaches weten inmiddels alles wat ze moeten weten en zijn klaargestoomd voor de auditieronde. Ook de kandidaten hebben hun instructies gekregen. Een kleine toevoeging nog: aangeven voor welke coach je kiest, doe je uiteraard in dit topic zelf, en niet per PM. Zo weet gelijk iedereen van jouw beslissing. En, ik herhaal het nog maar eens: artiesten worden niet bij naam genoemd. Elke artiest heeft een nummertje gekregen en zolang ze niet afvallen blijven ze tot aan de liveshows ook slechts een nummertje. Ook mocht je een bepaalde artiest herkennen - dit geldt eveneens voor de coaches - mag je de artiest niet op naam benoemen. Zeggen dat je iets kent, dat mag wel, zolang de daadwerkelijke identiteit van de artiest maar geheim blijft. Op de eerste pagina, derde post, valt een overzicht te zien van de teams. Het Publiek heeft in de auditieronde geen rol. Beluisteren en eventueel reageren mag natuurlijk altijd. Je mening geven ook, dit mag overigens iedereen, zolang je maar niet al te hard op de coaches in gaat proberen te praten. Kandidaten daarentegen mogen niets zeggen over hun eigen auditienummer. Uiteraard wel wanneer de coaches gesproken hebben, maar niet wanneer zij dat nog moeten doen. Mentionen zal ik enkel de coaches doen. De kandidaten krijgen een mention nadat hun artiest auditie heeft gedaan en de coaches gesproken hebben. In verband met auteursrechtenclaims (copyright) kan ik niet garanderen dat elke auditie op de gebruikelijke manier weergegeven zal worden. Het kan eens voorkomen dat daarom een bepaalde auditie bijvoorbeeld niet op een mobiel apparaat afgespeeld kan worden. In het ergste geval kan een nummer helemaal niet omgezet worden. Dan zal het helaas gewoon blijven bij het oorspronkelijke Youtube-filmpje en zit er voor die artiest dus weinig 'blinds' aan. Ik ga er echter vanuit dat dit maar zeer zelden voor zal gaan komen. Mocht je als kandidaat een andere fout m.b.t. een door jou ingezonden artiest tegenkomen, zou ik graag hebben dat je dit middels het PM-systeem aan mij weet te melden. Dan gaan we nu beginnen. [YOUTUBE]2lUvaYdI0aI[/YOUTUBE] [YOUTUBE]4XkgORvKVIU[/YOUTUBE] [YOUTUBE]MiZckJpdGfE[/YOUTUBE] [B]Mentions[/B] @Hansje @vinnypassy @Jeroen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Nee, saai 13-in-een-dozijn geneuzel.

2. Ja, met overtuiging. Dit is waar ik naar op zoek ben, beetje edge in de zang. Coole break ook midden in het nummer.

3. Nee, blijkbaar een publiekslieveling maar ik laat het aan de andere coaches. Krijg altijd een beetje jeuk van dit soort stemmen.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] We zijn onderweg, beste mensen. Om te beginnen kunnen we ook al direct alle mogelijke scenario's aan de tand gaan voelen. Ten eerste is er een kandidaat die direct een artiest ziet afhaken. Helaas was dit @Richarð. met Over Sands. De stem van artiest nummer drie werd niet gesmaakt door de meerderheid van de coaches, maar toch was daar @Jeroen. die er wél iets in zag. Artiest nummer drie gaat, geheel anoniem, door naar de volgende ronde en is daarmee de eerste kandidaat binnen het team van Jeroen. De felicitaties gaan uit naar @SteelRunner. Artiest nummer twee is de eerste die meer dan één coach voor zich weet te winnen. Daarmee heeft @Joep de keuze uit zowel @Hansje als @vinnypassy. Graag in dit topic bekendmaken voor wie je kiest, eventueel met een onderbouwing. Uiteraard dienen de kandidaten die doorgaan tot aan de liveshows anoniem te blijven, ik zeg het u nog maar eens.
Link naar opmerking
Deel via andere websites