MetalMichael Geplaatst 11 maart 2018 Share Geplaatst 11 maart 2018 Higler beide kanten op slecht, Feyenoord profiteert daar het meest van. Ook al minstens 4 gele kaarten gemist inmiddels. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 maart 2018 Share Geplaatst 11 maart 2018 Heb de wedstrijd niet gezien hoor, zal ook slecht tegen Feyenoord hebben gefloten. Maar hoe kan je die handsballen van Jones en Vd Heijden niet zien :-D :-D Remko Pasveer :-D Trouwens Henk ''ik heb er moeite mee'' Fraser :-D Zie soms dat Feyenoorders hem als coach willen hebben. Ga maar van mij uit, dat moet je niet willen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 maart 2018 Share Geplaatst 11 maart 2018 Trouwens Henk ''ik heb er moeite mee'' Fraser :-D Zie soms dat Feyenoorders hem als coach willen hebben. Ga maar van mij uit, dat moet je niet willen hoor. Er zijn 0 alternatieven binnen Nederland, en Feyenoord heeft niet het budget om een buitenlandse coach aan te stellen van het vereiste niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 11 maart 2018 Share Geplaatst 11 maart 2018 Als je Fraser een serieuze optie vindt kun je net zo goed Gio laten zitten, ga je niks op vooruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 maart 2018 Share Geplaatst 11 maart 2018 Als je Fraser een serieuze optie vindt kun je net zo goed Gio laten zitten, ga je niks op vooruit. Eens, al kan het erger. Heb mensen ook al serieus de naam Bosz horen opperen. Niet dat ik hem geen goede trainer vind, of dat ik hem niet wil zien omdat hij ex-Ajax is, maar een iets beter historisch besef zou ze sieren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 maart 2018 Share Geplaatst 11 maart 2018 Neem dan nog liever de gok met een Van der Gaag of Steijn dan Fraser. De beste Nederlandse coach van de afgelopen twintig jaar kwam immers ook van Fortuna :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 maart 2018 Share Geplaatst 11 maart 2018 Er zijn 0 alternatieven binnen Nederland, en Feyenoord heeft niet het budget om een buitenlandse coach aan te stellen van het vereiste niveau. Steijn, vd Gaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Steijn, vd Gaag Zoals ik al zei, geen alternatieven dus. Beide prima voor een klein clubje waar je lekker kan counteren, maar als je 70% van de wedstrijd de bal hebt, dan denk ik dat Fräser overduidelijk een betere keus is dan die anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Denk dat je Van der Gaag onderschat. Vooral doelend op Pino dan. Zou hem nooit in hetzelfde rijtje als Steijn zetten (ook al heeft hij het de afgelopen twee seizoenen knap gedaan hoor). Jammer dat Van der Gaag niet bij Jong PSV is aangesteld, gemiste kans toen. Zou hem zeer graag bij PSV1 zien na Cocu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 maar als je 70% van de wedstrijd de bal hebt, In welke wedstrijden heeft Feyenoord 70% de bal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Als je uitgaat van 70% bal heb je al helemaal niks aan Fraser. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Als je uitgaat van 70% bal heb je al helemaal niks aan Fraser. Bedankt voor dit goed uiteengezette argument. In welke wedstrijden heeft Feyenoord 70% de bal? Dit seizoen tot nu toe 4 keer: tegen Willem 2, NAC, Sparta en Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Als je uitgaat van 70% bal heb je al helemaal niks aan Fraser. Dat was als speler bij hem al zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 (bewerkt) Zoals ik al zei, geen alternatieven dus. Beide prima voor een klein clubje waar je lekker kan counteren, maar als je 70% van de wedstrijd de bal hebt, dan denk ik dat Fräser overduidelijk een betere keus is dan die anderen. Bedankt voor dit goed uiteengezette argument. Heb je het ook nog over 2 trainers die met veel minder materiaal moeten werken dan Henk ''ik mis gif'' Fraser 12 maart 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Bedankt voor dit goed uiteengezette argument. Heb je het ook nog over 2 trainers die met veel minder materiaal moeten werken dan Henk ''ik mis gif'' Fraser Ik heb al eerder in redelijk detail verteld waarom Fräser een betere keus is dan die andere twee. Jij gaat uit van uitspraken in de media, waarvan ik niet begrijp dat je op jouw leeftijd en met jouw niveau van de sport volgen nog gelooft wat trainers voor de camera vertellen. Je snapt toch ondertussen wel dat trainers gewoon zeggen wat de fans willen horen? Natuurlijk mist Fräser 'gif' na een hevige nederlaag, want zeggen dat je tactisch overklast wordt door Jean-Paul de Jong is nou niet bepaald de manier om de fans voor je te winnen. Fräser gebruikt zijn imago van harde voetballer die tot het gaatje gaat om de rust binnen de club te bewaren als het even niet loopt, maar ik mag toch hopen dat je niet denkt dat hij in de kleedkamer tegen die mannen roept "Stapje feller mannen, laat ze voelen dat je er bent" en meer van dat soort rare platitudes zonder ze enige vorm van tactisch plan mee te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Tactisch plan vast wel ja. Maar Vitesse presteert echt onder zijn niveau, echt een uitstekend elftal hebben die. Dan hoop je op wat leuk voetbal dat doet die af en toe tegen Feyenoord en Ajax maar voor de rest van het seizoen is het puur kut. Is het afwachtend, verdedigend, controlerend en daar hebben ze nou net niet het elftal voor. Dat hij daarnaast voetballers als Serero en Matavz (de 2 besten) op de bank zet omdat ze niet hard genoeg werken zegt voor mij voldoende. Vorig jaar ook gewoon gered met de beker joh, competitie was toen al kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Ron Jans. Ron Jans kan het zeker wel doen. KNVB beker met notabene PEC en naar mijn weten zelfs met Groningen nooit gedegradeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 (bewerkt) Tactisch plan vast wel ja. Maar Vitesse presteert echt onder zijn niveau, echt een uitstekend elftal hebben die. Dan hoop je op wat leuk voetbal dat doet die af en toe tegen Feyenoord en Ajax maar voor de rest van het seizoen is het puur kut. Is het afwachtend, verdedigend, controlerend en daar hebben ze nou net niet het elftal voor. Dat hij daarnaast voetballers als Serero en Matavz (de 2 besten) op de bank zet omdat ze niet hard genoeg werken zegt voor mij voldoende. Vorig jaar ook gewoon gered met de beker joh, competitie was toen al kut. Uitstekend elftal vind ik wat overdreven. Matavz en Castaignos zijn prima spitsen voor de Eredivisie, maar er staan veel te veel individualisten omheen om een degelijk aanvalsspel mee te creëren. Beide spitsen zijn bijna volledig afhankelijk van aanvoer, wat in dit elftal niet eenvoudig is. Komt nog bij dat Rashica in een vormdip zit, dan is het niet zo raar dat het de laatste maanden niet echt lekker loopt. Om die zelfde reden wordt er teruggegrepen op controlerend voetbal, omdat je, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Utrecht waar het elftal als geen ander geschikt is voor snel, vloeiend voetballer, niet zomaar een tegenstander overhoop kan spelen. Zeker niet als je steunt op twee trage verdedigers als Miazga en Kashia. Denk dat je het 'uitstekende' elftal van Vitesse echt overschat. Stuk voor stuk goede voetballers, maar absoluut geen samenhang. En het banken van Serero en Matavz kunnen we beiden niets zinnigs over zeggen omdat we er niet bij zijn op de training. Als ze er op de training of in de wedstrijd met de pet naar gooien lijkt me het volledig terecht dat ze gebankt worden. Daar zou ik bij Feyenoord juist meer van willen zien, een trainer die spelers durft te banken. Ron Jans. Ron Jans kan het zeker wel doen. KNVB beker met notabene PEC en naar mijn weten zelfs met Groningen nooit gedegradeerd. Ron Jans heeft zijn contract bij Groningen als technisch manager verlengd, en heeft uitgesproken dat hij er weinig trek in heeft om de komende jaren hoofdtrainer te worden. Dan ga ik er niet van uit dat hij zin heeft in een baan waar heel Nederland op je vingers kijkt. 12 maart 2018 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 'Zelfs met Groningen' :-D Moet je niet willen joh, Ron Jans. Vind het een enorm sympathieke man en hij heeft goede resultaten neergezet, maar dat is geen persoon voor een club als Feyenoord. Verder geen idee wie het zou moeten doen. Je hebt geen gevestigde namen die je kan halen, dus je moet sowieso een vrij grote gok gaan nemen. Qua persoonlijkheid past Fräser het best bij Feyenoord, maar ik denk dat Van der Gaag een betere trainer is. Ben benieuwd waar ze mee aan komen zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 (bewerkt) Ron Jans ja :-D Dan inderdaad nog liever Fraser. [quote name='PJHoutman'] Uitstekend elftal vind ik wat overdreven. Matavz en Castaignos zijn prima spitsen voor de Eredivisie, maar er staan veel te veel individualisten omheen om een degelijk aanvalsspel mee te creëren. Beide spitsen zijn bijna volledig afhankelijk van aanvoer, wat in dit elftal niet eenvoudig is. Komt nog bij dat Rashica in een vormdip zit, dan is het niet zo raar dat het de laatste maanden niet echt lekker loopt. Om die zelfde reden wordt er teruggegrepen op controlerend voetbal, omdat je, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Utrecht waar het elftal als geen ander geschikt is voor snel, vloeiend voetballer, niet zomaar een tegenstander overhoop kan spelen. Zeker niet als je steunt op twee trage verdedigers als Miazga en Kashia. Denk dat je het 'uitstekende' elftal van Vitesse echt overschat. Stuk voor stuk goede voetballers, maar absoluut geen samenhang. En het banken van Serero en Matavz kunnen we beiden niets zinnigs over zeggen omdat we er niet bij zijn op de training. Als ze er op de training of in de wedstrijd met de pet naar gooien lijkt me het volledig terecht dat ze gebankt worden. Daar zou ik bij Feyenoord juist meer van willen zien, een trainer die spelers durft te banken. Ron Jans heeft zijn contract bij Groningen als technisch manager verlengd, en heeft uitgesproken dat hij er weinig trek in heeft om de komende jaren hoofdtrainer te worden. Dan ga ik er niet van uit dat hij zin heeft in een baan waar heel Nederland op je vingers kijkt. [/QUOTE] Rashica zit er niet meer hé :D Ik vind het echt uitstekend. Met spelers als Linssen, Matavz, Beerens, Serero, Mount, Bruns, Miazga, Kashia. Bruns en Linssen zijn prima spelers, maar de overige zelfs uitstekend. Hij heeft een kut keeper (heeft zelf Room weggestuurd natuurlijk) en 2 matige backs (geen idee, hoe goed die nieuwe Rus is) Er wordt niet om die reden teruggegrepen op dit voetbal, Fraser is gewoon een verdedigende coach. Dat banken vind ik dat je het te makkelijk af doet. Zo kun je alles gaan relativeren. Onbegrijpelijk dat Blind bondscoach werd, maar misschien was het wel een uitstekende trainer als assistent, kunnen wij niet over oordelen. Fraser zegt dat Matavz harder moet werken, dat is de reden en geen andere reden. Kijk als je dan Bony erachter hebt, of zelfs een Henk Veerman dan snapt iedereen het. Maar de ultra slechte, dramatische Castaignos die maar 1 goal heeft gemaakt ervoor inzetten is gewoon schandalig. Serero is voetballend gewoon de beste man daar, wat boeit dan de training, maar misschien voor Frasertje te veel voetbal. Daarnaast dat gezeik met de RvC, lijkt mij een vrij vervelende man. Maar beste die er kan oordelen zijn toch de Vitesse mannen, ben wel benieuwd wat zij vinden. @Vitesse88 @Acquafresca 12 maart 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Argumenten waarom @cimbomcu ipv alleen een lachsmiley? :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 @PJHoutman een verlenging zegt niet per se onwijs veel. Doen voetballers ook.zovaak en zijn als nog weg naar een jaar. Ik.heb hem ook.horen zeggen geen trek in baan als trainer maar dat was jaar geleden ofzo al. Ik denk dat hij vast ooit nog wel keer "traditionele top 3" club zou willen coachen. Feyenoord fans zijn iig weinig gewend qua presteren en.hoog eindigen relatief gezien ivm met Ajax en PSV. Feyenoord zal druk wel.hoog zijn maar valt in het niets ivm Ajax en PSV wat ze daar willen van trainer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Ik vind het geen trainer voor een club als Feyenoord. Leuke trainer voor wat subtoppers maar absoluut niet meer. Bij Zwolle werd de vlag uitgehangen toen de beste man eindelijk vertrok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Ik vind het geen trainer voor een club als Feyenoord. Leuke trainer voor wat subtoppers maar absoluut niet meer. Bij Zwolle werd de vlag uitgehangen toen de beste man eindelijk vertrok. Hahaha ja hoor. Vlag uithangen? :-D PEC zat jaren lang in JL en word met Jans 11e ,11e, 6e en 8e in ED en wint o.a de beker. Als de fans daarvoor vlag uithangen zijn ze nooit tevreden :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 (bewerkt) Dat laatste seizoen was niet best, en verder vonden ze het een vrij vermoeiende man. Zowel clubleiding als de spelers. 12 maart 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten