Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei cimbomcu:

Omdat je het zo netjes vraagt. Volgens mij was er gewoon een discussie over voetbal inhoudelijke dingen, daar kan je het met elkaar eens zijn of niet. Dan komt Magikarp met een post over jaren geleden. Als ik dan vraag waarom hij daarmee komt en of dat nog diep zit begint hij toch over mongolen en hitler en holocaust. Dus Pino wees eens eerlijk en neutraal, waar gaat het mis?

Waar ben ik in dit hele verhaal persoonlijk geweest naar jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei cimbomcu:

Omdat je het zo netjes vraagt. Volgens mij was er gewoon een discussie over voetbal inhoudelijke dingen, daar kan je het met elkaar eens zijn of niet. Dan komt Magikarp met een post over jaren geleden. Als ik dan vraag waarom hij daarmee komt en of dat nog diep zit begint hij toch over mongolen en hitler en holocaust. Dus Pino wees eens eerlijk en neutraal, waar gaat het mis?

@Magikarp

Mongool is geen satire.

Wel als ik het zeg. Mongool.

Citaat

Als ik dan vraag waarom hij daarmee komt

Je weet dus niet eens wat je zélf zegt:

Citaat

Ah de Kums discussie, dat is lang geleden zeg. Weet je nog hoelang geleden? @Magikarp zit wel diep dan.

Die reactie van mij was daarna ook satirisch omdat ik die hele opmerking in eerste instantie al als gabbetje bedoelde, maar zoals gezegd: gabbetjes en zelfspot ken jij niet. Dat is mijn fout geweest. Zou denken/hopen/verwachten dat ook jij inmiddels wel zou kunnen lachen om de onzin die je verkondigde rondom Kums, maar dat is dus fout gedacht. 

3 minuten geleden zei cimbomcu:

Hier

Nu heb je dus ook al een vooruitziende blik poeh

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is bijna alsof ik weer aan het werk ben... Als jullie nu ook neppe instagramaccounts gaan aanmaken om elkaar te vervelen, dan is het echt af.

Om antwoord te geven op je vraag @Magikarp, gelijkspelletje. Beide clubs hebben best veel mutaties ondergaan qua selectie, dus het blijft een beetje koffiedik kijken. Gelijkspelletje is dan de laffe optie van "ik heb eigenlijk geen flauw idee" :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Nom de Guerre:

Het is bijna alsof ik weer aan het werk ben... Als jullie nu ook neppe instagramaccounts gaan aanmaken om elkaar te vervelen, dan is het echt af.

Om antwoord te geven op je vraag @Magikarp, gelijkspelletje. Beide clubs hebben best veel mutaties ondergaan qua selectie, dus het blijft een beetje koffiedik kijken. Gelijkspelletje is dan de laffe optie van "ik heb eigenlijk geen flauw idee" :D 

Pas op he. Ik maak een MUStaff-meme pagina aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou bij Feyenoord de beste speler op het middenveld zijn. Niet als je hem als spelverdeler laat spelen, maar anders wel. Zou een meerwaarde zijn voor elke club in de Eredivisie, ben ik van overtuigd. Het is dan misschien een 'simpele' verdedigende middenvelder, maar wel een vrij goede. En die zijn in Nederland zeer dun gezaaid. Hij zou daarom echt iets toevoegen. STaat niet voor niets de laatste wedstrijden in de basis bij Oranje. Juist omdat hij als 'simpele', degelijke en betrouwbare verdedigende middenvelder erg complementair is aan De Jong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Hwb:

Zou bij Feyenoord de beste speler op het middenveld zijn. Niet als je hem als spelverdeler laat spelen, maar anders wel. Zou een meerwaarde zijn voor elke club in de Eredivisie, ben ik van overtuigd. Het is dan misschien een 'simpele' verdedigende middenvelder, maar wel een vrij goede. En die zijn in Nederland zeer dun gezaaid. Hij zou daarom echt iets toevoegen. STaat niet voor niets de laatste wedstrijden in de basis bij Oranje. Juist omdat hij als 'simpele', degelijke en betrouwbare verdedigende middenvelder erg complementair is aan De Jong.

Klopt. Zie verder niet veel van hem in Italie, maar kan me zo voorstellen dat ie de leegte die El Ahmadi heeft achtergelaten wel deels op zou vullen in het verdedigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei cimbomcu:

Stel hij gaat naar Feyenoord, dan zou die gewoon te kort komen.

Ik zal alleen inhoudelijk reageren. Maarten de Roon zou bij Feyenoord met gemak basisspelen. Als je de huidige middenvelders van Feyenoord hoger inschat, zou ik toch iets beter gaan kijken :cab:

Ik denk zelfs dat een de Roon niet zou misstaan bij een PSV. Vele malen beter en beter dan Hendrikx, Rosario en Sadilek.

bewerkt door Kavinos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar goed De Roon gaat natuurlijk nooit meer naar Feyenoord of PSV, die gaat ff shinen in de Champions League en dan wellicht naar een grotere club.

Ik ben wel benieuwd wat @cimbomcu dan nog meer verwacht van een speler als De Roon in de rol die hij speelt.

Ik bedoel zijn rol balafpakker op het middenveld en de bal naar een van de andere middenvelders spelen. En dat doet hij toch uitermate goed.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Pino:

Maar goed De Roon gaat natuurlijk nooit meer naar Feyenoord of PSV, die gaat ff shinen in de Champions League en dan wellicht naar een grotere club.

Denk dat Feyenoord wel een goede kans maakt hoor. Zeker met de huidige TD Sjaak Troost. Die gaat gewoon een gesprek in en maakt hem ff héél duidelijk dat hij gewoon een contract moet tekenen. Als ie dat niet wil zal ie naar andere manieren gaan kijken. Hij moet gewoon meewerken.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Magikarp:

Denk dat Feyenoord wel een goede kans maakt hoor. Zeker met de huidige TD Sjaak Troost. Die gaat gewoon een gesprek in en maakt hem ff héél duidelijk dat hij gewoon een contract moet tekenen. Als ie dat niet wil zal ie naar andere manieren gaan kijken. Hij moet gewoon meewerken.

giphy.gif 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

De Roon als El Ahmadi 2.0? Zie ik hem op zich wel doen.

2 uur geleden zei Kavinos:

Absoluut. Zo'n jongen neemt Feyenoord op sleeptouw als el Ahmadi in zijn beste seizoen(en).

Jullie zien niet in dat El Ahmadi veel hulp kreeg van de veel verguisde Tonny Vilhena?? Deze liep aardig wat gaatjes dicht ook. Denk ook niet (weet zeker) dat De Roon het voetballende vermogen van El Ahmadi maar in de verste verte nadert. Verder: de beste middenvelder? In CA wel in PA niet om het even FM te houden. Met Kökcü heb je een talent van de buitencategorie, en ook Burger kan wel eens heel goed worden... Vergis je niet, het is niet alleen kommer en kwel bij Feyenoord!

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei MrMHB:

Jullie zien niet in dat El Ahmadi veel hulp kreeg van de veel verguisde Tonny Vilhena?? Deze liep aardig wat gaatjes dicht ook. Denk ook niet (weet zeker) dat De Roon het voetballende vermogen van El Ahmadi maar in de verste verte nadert. Verder: de beste middenvelder? In CA wel in PA niet om het even FM te houden. Met Kökcü heb je een talent van de buitencategorie, en ook Burger kan wel eens heel goed worden... Vergis je niet, het is niet alleen kommer en kwel bij Feyenoord!

Point taken qua Vilhena, maar De Roon zou op zich wel in het profiel á la El Ahmadi passen. Zet er een deugdelijke speler naast en je kunt proberen om die magie nieuw leven in te blazen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Point taken qua Vilhena, maar De Roon zou op zich wel in het profiel á la El Ahmadi passen. Zet er een deugdelijke speler naast en je kunt proberen om die magie nieuw leven in te blazen.

Voetballend veel minder natuurlijk, maar goed. We kunnen die kerel de komende 20 jaar tot dat die bij Appelscha 9 speelt niet betalen natuurlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites