Pino Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Sorry ik weet niet wie je bedoelt. Ik ken wel een scheidsrechter die het wel zag maar die dat land wilde naaien en daarom een doeltrap gaf. Enge man ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Een deel van de aanhang van Vitesse heeft zich na het duel met Ajax (0-1) van zijn allerslechtste kant laten zien. Een groepje maakte apengeluiden naar Ajax-doelman Andre Onana, die de vernedering wandelend naar de middenlijn onderging. Het filmpje uit het vak met de harde kern van Vitesse werd maandag op YouTube geplaatst. De apengeluiden werden vervolgens snel verwijderd, maar bleken al veiliggesteld. Het stoort fans van Ajax dat over de onsportieve actie van Joël Veltman tegen Sparta wereldwijd schande werd gesproken, maar dit wangedrag van een aantal Vitesse-fans onder het tapijt lijkt te worden geschoven. Daar is overigens geen sprake van. Een woordvoerder van de KNVB laat weten dat de voetbalbond alle rapportages van de wedstrijden (van clubs en officials) afwacht en op basis daarvan eventueel onderzoeken instelt. De beelden zijn sinds maandagavond laat in bezit van de KNVB. Ajax is op de hoogte van het bestaan van het filmpje en wacht op ’Zeist’. ,,Dit is een walgelijk filmpje, natuurlijk. En kwetsend, niet alleen voor Andre Onana. Maar ook voor alle andere donkere mensen op het veld en in het stadion”, aldus een woordvoerder van Ajax. Bij Vitesse stonden nota bene onder anderen Eloy Room en Marvelous Nakamba, internationals van Curaçao en Zimbabwe, op het veld. ,,Helaas is er een kort moment geweest waarop een klein groepje bezoekers zich hoorbaar heeft misdragen. Vitesse distantieert zich ten zeerste van dit wangedrag”, zegt de Arnhemse club in een reactie. ,,Voor dergelijk gedrag is absoluut geen ruimte in ons stadion. Aan de hand van videobeelden wordt geprobeerd de aanstichters te achterhalen.” Veel ogen in deze zaak zullen ook op Michael van Praag zijn gericht. De KNVB en UEFA veroordelen in allerlei campagnes al jarenlang racisme. Dit lijkt een kans voor open doel nu eens een daad te stellen. Al gaat officieel de aanklager betaald voetbal daarover. Wat een trieste club is het ook, bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Gewoon een triest groepje supporters. Dit zou bij elke club kunnen gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 (bewerkt) Kansloze gasten ja. Goed dat Vitesse er samen met de KNVB mee aan de slag gaan. Zullen wel geen stadionverboden worden, aangezien het stadion dan helemaal leeg is. Gewoon een triest groepje supporters. Dit zou bij elke club kunnen gebeuren. Oerwoud geluiden heb ik allang niet meer gehoord in Nederland. 21 februari 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Kansloze gasten ja. Goed dat Vitesse er samen met de KNVB mee aan de slag gaan. Zullen wel geen stadionverboden worden, aangezien het stadion dan helemaal leeg is. Oerwoud geluiden heb ik allang niet meer gehoord in Nederland. Klopt, maar ik reageerde meer op Arsene die Vitesse een trieste club noemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Kansloze gasten ja. Goed dat Vitesse er samen met de KNVB mee aan de slag gaan. Zullen wel geen stadionverboden worden, aangezien het stadion dan helemaal leeg is. Oerwoud geluiden heb ik allang niet meer gehoord in Nederland. :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Trieste actie. Lees reacties 'ja maar onana provoceerde'. Wat een kansloos argument, al provoceert hij 90 minuten lang. Goed dat Vitesse snel gehandeld heeft in het stadion en er vervolg aangeeft met de knvb. Tokkie gedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Wat deed Onana dan dat provocerend was? De 0 houden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Wat deed Onana dan dat provocerend was? De 0 houden? Geen idee, ik zat niet op die tribune. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 ik zat niet op die tribune. Net als alle andere 98% van de Vitesse supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Net als alle andere 98% van de Vitesse supporters. Oke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Ik wist niet dat Vitesse een miljoen supporters had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Oke Grapje joh, beetje zelfspot is ver te zoeken bij jou. Net zoals een Vitesse supporter in het Gelredome...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Pino is on fire :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Grapje joh, beetje zelfspot is ver te zoeken bij jou. Net zoals een Vitesse supporter in het Gelredome...... Oke Pino, fijne avond (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske11 Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Als Belg ken ik te weinig van de Eredivisie om te weten of PSV nog kampioen kan worden, wat denken jullie? Een waterkansje als ze winnen tegen Feyenoord in de Kuip dit weekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Als Belg ken ik te weinig van de Eredivisie om te weten of PSV nog kampioen kan worden, wat denken jullie? Een waterkansje als ze winnen tegen Feyenoord in de Kuip dit weekend? Als ze dit weekend winnen wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Als Belg ken ik te weinig van de Eredivisie om te weten of PSV nog kampioen kan worden, wat denken jullie? Een waterkansje als ze winnen tegen Feyenoord in de Kuip dit weekend? Als ze van Feyenoord winnen ligt alles open. Als Feyenoord wint zijn ze uitgeschakeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Bij gelijkspel ook wel uitgeschakeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 Net als alle andere 98% van de Vitesse supporters. Jij zit elke thuiswedstrijd van ajax trouw in de arena heh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 Jij zit elke thuiswedstrijd van ajax trouw in de arena heh? Nee helaas niet, daar is het wél altijd uitverkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 Nee helaas niet, daar is het wél altijd uitverkocht. Mooi verhaal. Als je er moeite voor doet heb je een kaartje, ouwe vogel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 Hij is voor 2 clubs dus sowieso al niet serieus te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 Nee helaas niet, daar is het wél altijd uitverkocht. In de drie seizoenen dat ik daar ben geweest, zat er nooit meer dan de helft... Beetje moeite doen en je krijgt bijna geld toe om die betonbak te vullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 februari 2017 Share Geplaatst 23 februari 2017 (bewerkt) http://www.uefa.com/memberassociatio...kings/country/ deze lijst :D loooool wat ziek, maar gok dat als Ajax een of twee rondes verder gaat dat we over Tsjechië en Zwitserland klimmen. Aangezien iedereen uit Zwitserland al is uitgeschakeld, uit Tsjechië alleen nog Sparta Praag actief in EL. Die liggen er al zowat uit na een 4-0 bij Rostov. Alle 7 Spaanse clubs nog actief, ook zeer opvallend 23 februari 2017 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten