Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Jup dat zou het beste zijn, al zeggen zelfs DGS supporters dat koningsnacht in Doetinchem weinig voorstelt [emoji3]  Gewoon lekker de speelronde uitstellen, iig als de knvb alle potten tegelijk gespeeld wilt hebben.  Geen club die daar last van heeft. Mooie is dat iedereen de knvb/Ajax de schuld geeft, terwijl het juist door de regelgeving van de uefa komt. Iig gaan er veel mensen vallen over deze situatie. 
Wel degelijk heeft knvb hier schuld aan. Hier dien je ten alle tijde rekening mee te houden of op zijn minst een back up plan hebben.

Alles een week verplaatsen is lekker makkelijk weer. Hou je ook rekening met de supporters?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rossi:

Wel degelijk heeft knvb hier schuld aan. Hier dien je ten alle tijde rekening mee te houden of op zijn minst een back up plan hebben.

Alles een week verplaatsen is lekker makkelijk weer. Hou je ook rekening met de supporters?

De wedstrijden blijven op zondag, data waarop de play-offs plaatsvinden. Dus dat is geen excuus. Op vrijdagmiddag spelen, dat is geen rekening houden met de supporters.  Of doordeweeks om half 7 aan de andere kant van het land. Iedereen huilt omdat het vanwege Ajax is, als psv/Feyenoord zou betreffen dan zou de weerstand veel minder zijn. En nogmaals, zet je eigen club op de plek van Ajax en beredeneer dan de situatie. 

En de knvb.. Tja in de afgelopen jaren hebben Nederlandse clubs bewezen dat de knvb geen rekening hoefde te houden  met zo’n scenario. 

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rossi:

Als de KNVB elk jaar midden in de beslissende fase van de competitie een gat van een week laat omdat "Ajax of PSV misschien halve finale Champions League haalt" dan sta jij als eerste te roepen dat ze niet realistisch zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De wedstrijden blijven op zondag, data waarop de play-offs plaatsvinden. Dus dat is geen excuus. Op vrijdagmiddag spelen, dat is geen rekening houden met de supporters.  Of doordeweeks om half 7 aan de andere kant van het land. 
Er wordt helemaal geen rekening gehouden met supporters als je het allemaal een week uitstelt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rossi:
3 minuten geleden zei Vitesse88:

De wedstrijden blijven op zondag, data waarop de play-offs plaatsvinden. Dus dat is geen excuus. Op vrijdagmiddag spelen, dat is geen rekening houden met de supporters.  Of doordeweeks om half 7 aan de andere kant van het land. 

Er wordt helemaal geen rekening gehouden met supporters als je het allemaal een week uitstelt.

Je doet alsof alle supporters dat weekend (ik ga even uit van zondag 19 mei) niet kunnen. Vind het echt zeuren om het zeuren. We kunnen ook eens positief reageren en met trots naar deze prestatie kijken. Ik ben absoluut geen fan van Ajax maar vind het volkomen logisch als ze daae nu alsnog rekening mee houden. Nogmaals, zet je eigen ploeg op de plek van Ajax en beredeneert het dan. Je had waarschijnlijk moord en brand geschreeuwd dat er geen rekening gehouden worden met de spelers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je doet alsof alle supporters dat weekend (ik ga even uit van zondag 19 mei) niet kunnen. Vind het echt zeuren om het zeuren. We kunnen ook eens positief reageren en met trots naar deze prestatie kijken. Ik ben absoluut geen fan van Ajax maar vind het volkomen logisch als ze daae nu alsnog rekening mee houden. Nogmaals, zet je eigen ploeg op de plek van Ajax en beredeneert het dan. Je had waarschijnlijk moord en brand geschreeuwd dat er geen rekening gehouden worden met de spelers. 

Oh nee hoor dat zijn de consequenties van succes. Deal with it. Zou hetzelfde reageren als ADO het zal zijn. Al zijn wij dermate slecht en ons beleid ook dat we dit never nooit halen. Waarom zou ik trots zijn op deze prestatie? Omdat het een Nederlandse club is?

KNVB hoort hier gewoon al rekening mee te houden. Je had ook de competitie wat gespreider kunnen plannen ipv april 2 doordeweekse wedstrijdagen. Dan had je makkelijker kunnen schuiven.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er word in die zin geen rekening gehouden met supporters omdat de kaartverkoop al van start is gegaan en dan nu ineens alles omgedraaid zou worden. Al vind ik die niet zo extreem groot probleem in dit geval.    Als je alleen Ajax verschuift is het weer niet eerlijk ivm competitievervalsing, want dat is de reden dat de laatste 2 speelrondes tegelijk zijn.  We spelen nu ook op dinsdag en de return op woensdag dus  de 33ste speelronde zal sowieso verplaatst moeten worden.  

KNVB hoort gewoon rekening te houden met Europees succes dat hebben wij 2 jaar terug al bewezen..

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rossi:

Oh nee hoor dat zijn de consequenties van succes. Deal with it. Zou hetzelfde reageren als ADO het zal zijn. Al zijn wij dermate slecht en ons beleid ook dat we dit never nooit halen. Waarom zou ik trots zijn op deze prestatie? Omdat het een Nederlandse club is?

KNVB hoort hier gewoon al rekening mee te houden. Je had ook de competitie wat gespreider kunnen plannen ipv april 2 doordeweekse wedstrijdagen. Dan had je makkelijker kunnen schuiven.

Wij nemen de consequenties voor lief. Lekker man om de 3 dagen naar Ajax, maar het gaat nu zoals al zovaak gezegd om regelgeving van de UEFA en naar voren plaatsen kan dus niet of dat willen de autoriteiten in Doetinchem niet .  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij nemen de consequenties voor lief. Lekker man om de 3 dagen naar Ajax, maar het gaat nu zoals al zovaak gezegd om regelgeving van de UEFA en naar voren plaatsen kan dus niet of dat willen de autoriteiten in Doetinchem niet .  
Je kan wel een zin benadrukken maar dat de knvb het schema anders in elkaar had moeten zetten negeer je maar even. Het is niet alleen de uefa in deze. Je speelt deze maand 2x doordeweeks, waarom?

De mogelijkheid is er altijd dat een club zo ver komt. Plan dan de competitie iets langer door dan kan je altijd nog schuiven(inkorten) indien europees niemand ver komt. Of ontgaat deze logica?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Rossi:

:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geheel met je eens betreft de doordeweekse speelrondes. Daarmee wordt er in mijn ogen geen rekening gehouden met  de supporters. Zie onze potten tegen AZ om half 7, belachelijk voor de AZ supporters in dit geval. 
Ja ik weet er alles van. Wij hebben doorgaans ook altijd verre uitwedstrijden doordeweeks. Probeer zoveel mogelijk clubs aan elkaar te koppelen in een bepaalde straal.

Maar ik bedoel had de competitie sowieso tot de 19e laten duren. Dan had je altijd nog de 19e naar voren kunnen halen mocht er geen Europees succes zijn. Zijn toch dingen waarvan je verwacht dat mensen die ervoor geleerd schijnen te hebben, ook moeten zien.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Rossi:

Je kan wel een zin benadrukken maar dat de knvb het schema anders in elkaar had moeten zetten negeer je maar even. Het is niet alleen de uefa in deze. Je speelt deze maand 2x doordeweeks, waarom?

De mogelijkheid is er altijd dat een club zo ver komt. Plan dan de competitie iets langer door dan kan je altijd nog schuiven(inkorten) indien europees niemand ver komt. Of ontgaat deze logica?

Ik ben het er ook mee eens dat de KNVB hier rekening mee had moeten houden heb ik ook gezegd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Rossi:

Ja ik weet er alles van. Wij hebben doorgaans ook altijd verre uitwedstrijden doordeweeks. Probeer zoveel mogelijk clubs aan elkaar te koppelen in een bepaalde straal.

Maar ik bedoel had de competitie sowieso tot de 19e laten duren. Dan had je altijd nog de 19e naar voren kunnen halen mocht er geen Europees succes zijn. Zijn toch dingen waarvan je verwacht dat mensen die ervoor geleerd schijnen te hebben, ook moeten zien.

Wacht even, dus jouw suggestie is dat de KNVB een week langer door moet laten spelen, maar je hebt er kritiek op dat ze een week langer door moeten spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wacht even, dus jouw suggestie is dat de KNVB een week langer door moet laten spelen, maar je hebt er kritiek op dat ze een week langer door moeten spelen?
Inderdaad ja. Maar blijkbaar kan jij niet zo goed begrijpend lezen. Want wat ik voorstel is een totaal andere situatie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Rossi:
37 minuten geleden zei PJHoutman:

Inderdaad ja. Maar blijkbaar kan jij niet zo goed begrijpend lezen. Want wat ik voorstel is een totaal andere situatie

Hoezo is dat een andere situatie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Regis:

15 mei.  Dit is al een legendarische datum kan dit jaar nog legendarischer worden. 

Legendarische datum?

Uit tegen De Graafschap. Krijg wel klein dejavu momentje.

Gelukkig speelt Feyenoord uit dus hoef niet doordeweeks naar Rotterdam.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites