Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei cimbomcu:

Volgens mij liet vandaag wel zien waarom PSV niet kampioen moet worden, of je nou voor Ajax bent of voor PSV maar dit kan gewoon niet meer. Sterker nog, als supporter van PSV zou ik graag afstand willen doen van dit kampioenschap (mochten ze het alsnog worden) Lozano was 100% schwalbe, hij springt voor er contact is.

https://www.foxsports.nl/video/3049491/slutskiy-gozubuyuk-denkt-dat-hij-god-maar-hij-slechtste-scheidsrechter-die-ooit-heb-gezien/

Mooi hoe woedend die is :-D

Waar slaat dit op dan? Moeten wij dan ook maar afstand doen van alle titels onder Frankie de Boer? Daarnaast moeten we niet te hoog van de toren gaan blazen is nu 3 potjes aardig achter elkaar, maar verder was het zeker na de winter ook vaak genoeg niet om aan te gluren.  Moeten ook nog uit naar Groningen en de meest traumatische wedstrijd van de afgelopen 10 jaar, De graafschap.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Regis:

Waar slaat dit op dan? Moeten wij dan ook maar afstand doen van alle titels onder Frankie de Boer? Daarnaast moeten we niet te hoog van de toren gaan blazen is nu 3 potjes aardig achter elkaar, maar verder was het zeker na de winter ook vaak genoeg niet om aan te gluren.  Moeten ook nog uit naar Groningen en de meest traumatische wedstrijd van de afgelopen 10 jaar, De graafschap.  

Twee x 0 punten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei cimbomcu:

Volgens mij liet vandaag wel zien waarom PSV niet kampioen moet worden, of je nou voor Ajax bent of voor PSV maar dit kan gewoon niet meer. Sterker nog, als supporter van PSV zou ik graag afstand willen doen van dit kampioenschap (mochten ze het alsnog worden) Lozano was 100% schwalbe, hij springt voor er contact is.

https://www.foxsports.nl/video/3049491/slutskiy-gozubuyuk-denkt-dat-hij-god-maar-hij-slechtste-scheidsrechter-die-ooit-heb-gezien/

Mooi hoe woedend die is :-D

Dat Mexicaantje van ons levert wel weer twee doelpunten en een punt op, dus ik ben er tevreden mee, al gedraagt hij zich vaak aanstellerig. Het hoort er echter nou eenmaal bij. Suarez, Robben, en vroeger ook Ronaldo hadden dat. 

Je moet ook realistisch zijn; PSV heeft minder kwaliteit dan Ajax. Ajax heeft Tadic, De Ligt, De Jong, Ziyech, Onana, Tagliafico, Neres... die kunnen allemaal een stap hogerop. Bij PSV zou je dat kunnen zeggen van Lozano en eventueel Bergwijn. Dan is het nog knap dat PSV dit seizoen zo veel punten pakt. Alleen val je na de winterstop bij de uitwedstrijden door de mand. Dan heb je nog geluk dat je door vrijwel alleen maar late doelpunten tegen VVV, Heerenveen, Vitesse en Utrecht zes punten pakt. 

Een keer tweede is ook niet erg, joh. Voor jullie is het ook eens heerlijk, een kampioenschap. Zit vooral tegen die zomerstop op te kijken. Heb echt geen zin om weer drie maanden géén voetbal te kunnen kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Skkky50:

Dat Mexicaantje van ons levert wel weer twee doelpunten en een punt op, dus ik ben er tevreden mee, al gedraagt hij zich vaak aanstellerig. Het hoort er echter nou eenmaal bij. Suarez, Robben, en vroeger ook Ronaldo hadden dat. 

Je moet ook realistisch zijn; PSV heeft minder kwaliteit dan Ajax. Ajax heeft Tadic, De Ligt, De Jong, Ziyech, Onana, Tagliafico, Neres... die kunnen allemaal een stap hogerop. Bij PSV zou je dat kunnen zeggen van Lozano en eventueel Bergwijn. Dan is het nog knap dat PSV dit seizoen zo veel punten pakt. Alleen val je na de winterstop bij de uitwedstrijden door de mand. Dan heb je nog geluk dat je door vrijwel alleen maar late doelpunten tegen VVV, Heerenveen, Vitesse en Utrecht zes punten pakt. 

Een keer tweede is ook niet erg, joh. Voor jullie is het ook eens heerlijk, een kampioenschap. Zit vooral tegen die zomerstop op te kijken. Heb echt geen zin om weer drie maanden géén voetbal te kunnen kijken. 

Jullie mogen Guzu nog wel een bloemetje sturen voor de gegeven cadeautjes. Overigens was een gelijkspel wel terechte afspiegeling van de pot. Pasveer keepte een goede pot zeg en wat was Serero gisteren fantastisch. Lozano blijft zo ranzig snel, begrijp nog steeds niet waarom vd Werff niet eerder een overtreding maakte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Rossi:

Handgranaat hangend aan ons supportershome aangetroffen icm drie kruizen...

Bizar. Zal natuurlijk te maken hebben met morgen dat oa jullie facistische vriendjes uit Italie en Polen niet welkom zijn. Reken wel op flink aantal incidenten vandaag en morgen.  Net als volgende week in Turijn.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bizar. Zal natuurlijk te maken hebben met morgen dat oa jullie facistische vriendjes uit Italie en Polen niet welkom zijn.
Niet welkom? Ik heb geen idee ik volg het allemaal niet meer zo nauw. En uiteraard moet er weer een kansloze term bijgehaald worden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rossi:
6 minuten geleden zei Regis:
Bizar. Zal natuurlijk te maken hebben met morgen dat oa jullie facistische vriendjes uit Italie en Polen niet welkom zijn.

Niet welkom? Ik heb geen idee ik volg het allemaal niet meer zo nauw. En uiteraard moet er weer een kansloze term bijgehaald worden.

Zowel Juventus als Legia hun harde kernen zijn openlijk fascistisch. Helemaal geen rare opmerking dus.  Kan je roepen over kansloos, maar is gewoon een feit. Net als dat ADO hun harde kern hele nauwe banden heeft met beide en dat ze dus ook in Amsterdam en Italie aanwezig zullen zijn. Is al weken duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fascistisch is wat anders dan nationalistisch. Ik kom geregeld in Warschau dus kom mij daarover niet de les lezen, onze donkere jongens komen daar ook gewoon zonder problemen en worden goed ontvangen. Juve heb ikzelf 0,0 mee en weet ik niet veel van af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedere gek kan er 3 kruizen er op verven. 

Klopt. Ik geef ook alleen aan wat er is gebeurd. Ik wijs niet in de richting van Amsterdam toch?

Het hangt iig vol met camera's dus hopelijk komen er snel beelden. Als je 1 meter buiten het toegestane gebied met je biertje staat dan weten ze je direct te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Rossi:

Klopt. Ik geef ook alleen aan wat er is gebeurd. Ik wijs niet in de richting van Amsterdam toch?

Het hangt iig vol met camera's dus hopelijk komen er snel beelden. Als je 1 meter buiten het toegestane gebied met je biertje staat dan weten ze je direct te vinden.

Was ook niet op jouw gericht maar meer op de inhoud van het bericht, daarom quotte ik je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ook niet op jouw gericht maar meer op de inhoud van het bericht, daarom quotte ik je.
Ah zo. Wordt steeds gekker joh deze samenleving. Maargoed heb er vertrouwen in dat er goede camerabeelden zijn. Zoals aangegeven weten ze je ook te vinden als je met je biertje een stap buiten het grasveldje zet. Dus dan moet dit ook wel te zien zijn, daarnaast hangt het hele bedrijventerrein vol met camera's.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=349675

KNVB moet hier toch echt eens rekening mee gaan houden he. Zijn gewoon regels mbt rust tussen wedstrijden vanuit UEFA/FIFA.   Mag hopen dat ze dit vanaf volgend jaar beter op orde gaan hebben en gewoon rekening houden met Europese overwinteringen. Gehaat op Ajax in deze is ook zo idioot. 

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond deze opmerking ("Maar het moet niet ten koste gaan van De Graafschap") ook echt zo bizar slecht. Het moet niet ten koste gaan van De Graafschap, maar dus wel van Ajax en Nederland in zijn algemeenheid in Europees verband? Tuurlijk jongens, tuurlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de Graafschap staat er degradatie op het spel en zo'n club heeft niets aan Europees succes van Ajax. Het zou een belachelijke beslissing zijn om die wedstrijd te verplaatsen en ik vind de reactie vanuit de Graafschap heel begrijpelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Rogier.:

Vond deze opmerking ("Maar het moet niet ten koste gaan van De Graafschap") ook echt zo bizar slecht. Het moet niet ten koste gaan van De Graafschap, maar dus wel van Ajax en Nederland in zijn algemeenheid in Europees verband? Tuurlijk jongens, tuurlijk...

Ach kom op hier heeft De Graafschap toch gewoon een punt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites