Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

[quote name='MrMHB']@Pino is een dubbele mention naar je favoriete Fortuna-supporter niet aan de orde na de 2 goals van die topspits?[/QUOTE] Nee dat is wel leuk geweest dacht ik zo, neem aan dat hij wel gezien heeft dat Schahin toch wel een goede spits is.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Denny Kan je feliciteren dat hij niet de trainer wordt van Feyenoord, voor Sparta misschien wel een goede. [quote name='MrMHB'] Een goede spits? Ik kan me geen slechtere basisspits bedenken in de hele eredivisie. Doe eens je best.[/QUOTE] Boere, Van Weert, Van Duinen, Kramer, Thy, Vermeij, Johnson, Parzyszek, Dessers (niet altijd basis maar ok). Schahin is echt een prima spits, alleen traag helaas voor hem.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='cimbomcu']@Denny Kan je feliciteren dat hij niet de trainer wordt van Feyenoord, voor Sparta misschien wel een goede. Boere, Van Weert, Van Duinen, Kramer, Thy, Vermeij, Johnson, Parzyszek, Dessers (niet altijd basis maar ok). Schahin is echt een prima spits, alleen traag helaas voor hem. [/QUOTE] Wie is je dealer man! [img]https://media.giphy.com/media/cALkoAIov3Y9a/giphy.gif[/img] bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het actief proberen te verkopen van je eigen spelers als trainer eigenlijk toegestaan? Meen er ooit iets over gelezen te hebben dat de UEFA/FIFA daar behoorlijk streng is wat dat betreft. Refereer hier aan de rol van Van 't Schip in de Sandler deal naar Man City.

Link naar opmerking
Deel via andere websites