Pino Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 Utrecht :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 (bewerkt) @Pino is een dubbele mention naar je favoriete Fortuna-supporter niet aan de orde na de 2 goals van die topspits? 31 maart 2018 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 [quote name='MrMHB']@Pino is een dubbele mention naar je favoriete Fortuna-supporter niet aan de orde na de 2 goals van die topspits?[/QUOTE] Nee dat is wel leuk geweest dacht ik zo, neem aan dat hij wel gezien heeft dat Schahin toch wel een goede spits is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 Nee dat is wel leuk geweest dacht ik zo, neem aan dat hij wel gezien heeft dat Schahin toch wel een goede spits is. Een goede spits? Ik kan me geen slechtere basisspits bedenken in de hele eredivisie. Doe eens je best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 april 2018 Share Geplaatst 1 april 2018 Kevin Blom heeft ook al een PSV pyjama. Godver wat een achterlijke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 april 2018 Share Geplaatst 1 april 2018 Grapjas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 april 2018 Share Geplaatst 1 april 2018 (bewerkt) Lekker Groningen :r Zoveel kansen om zeep helpen :-D 1 april 2018 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 april 2018 Share Geplaatst 1 april 2018 Die Mahi joh ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 april 2018 Share Geplaatst 1 april 2018 @Denny Kan je feliciteren dat hij niet de trainer wordt van Feyenoord, voor Sparta misschien wel een goede. [quote name='MrMHB'] Een goede spits? Ik kan me geen slechtere basisspits bedenken in de hele eredivisie. Doe eens je best.[/QUOTE] Boere, Van Weert, Van Duinen, Kramer, Thy, Vermeij, Johnson, Parzyszek, Dessers (niet altijd basis maar ok). Schahin is echt een prima spits, alleen traag helaas voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 april 2018 Share Geplaatst 1 april 2018 Die Mahi joh ;e Die is sinds de winter geen schim van zichzelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 april 2018 Share Geplaatst 1 april 2018 (bewerkt) [quote name='cimbomcu']@Denny Kan je feliciteren dat hij niet de trainer wordt van Feyenoord, voor Sparta misschien wel een goede. Boere, Van Weert, Van Duinen, Kramer, Thy, Vermeij, Johnson, Parzyszek, Dessers (niet altijd basis maar ok). Schahin is echt een prima spits, alleen traag helaas voor hem. [/QUOTE] Wie is je dealer man! [img]https://media.giphy.com/media/cALkoAIov3Y9a/giphy.gif[/img] 1 april 2018 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 april 2018 Share Geplaatst 2 april 2018 Is het actief proberen te verkopen van je eigen spelers als trainer eigenlijk toegestaan? Meen er ooit iets over gelezen te hebben dat de UEFA/FIFA daar behoorlijk streng is wat dat betreft. Refereer hier aan de rol van Van 't Schip in de Sandler deal naar Man City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 april 2018 Share Geplaatst 2 april 2018 Ik vond het ook best raar gisteren bij Studio Voetbal, om ervoor te zorgen dat AZ hem niet koopt heeft die maar City gebeld :cab: Want dan kan die nog iets langer bij ons spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 april 2018 Share Geplaatst 2 april 2018 (bewerkt) Ben een beetje in de regelementen gedoken en het levert pas problemen op als de trainer er zelf aan gaat verdienen. Dat is hier niet het geval, voor zover ik weet. 2 april 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april 2018 Share Geplaatst 2 april 2018 PEC is gewoon een concurrent van AZ al paar jaar dus snap het wel. Ik denk niet dat Liverpool ooit Salah aan City ofzo zou verkopen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 Dat gebeurt genoeg, sterker nog PL clubs verkopen liever spelers aan elkaar. En PEC concurrent van AZ, mwa niet echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 Dat gebeurt genoeg, sterker nog PL clubs verkopen liever spelers aan elkaar. En PEC concurrent van AZ, mwa niet echt. Noem 5 spelers die van Liverpool naar City zijn gegaan laatste 2 jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 Kom op Mangala (terug van huur na blessure) en Stones. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 Kom op Mangala (terug van huur na blessure) en Stones. Gast. Mangala heeft nooit voor Liverpool gespeeld en Stones was Everton :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 Toure, Bellamy, Sterling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 Toure, Bellamy, Sterling Lezen is moeilijk hè zei laatste 2 jaar :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 Zieke burn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 Lezen is moeilijk hè zei laatste 2 jaar :r Noem uberhaupt eens 1 club die in de afgelopen 2 jaar 5 spelers van 1 andere club heeft gehaald. Beetje belachelijk verzoek om bewijs dat je deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 april 2018 Share Geplaatst 3 april 2018 Kyrill kom op man. Het lijkt wel of je met de dag een aantal IQ punten zakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten