Satyr Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Die groene Sauber is echt heel gaaf, de Toro Rosso is niet echt mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Toro Rosso de enige met een fatsoenlijke livery juist. En Aston Martin nu. Alles waar je de carbon fiber teveel ziet is voor mij bij voorbaat al een mislukte livery. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Staandaard livery maar wat een gevaarte aan de voorkant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Zei je vrouw ook vannacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 40 minuten geleden zei 007mark: Zei je vrouw ook vannacht. Helaas. Ben al onderhand 2 jaar vrijgezel. Als ik het tegen mijzelf zou zeggen dan is het weer zelfverheerlijking en ben ik een narcist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Ook echt wel een sneer richting Mercedes van Newey Dunne inlaten aan de voorkant van de sidepods en die smalle motorkap, net de dingen waar Mercedes van afgestapt is. Benieuwd of RB het wel aan de gang heeft gekregen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Even plaatje van Tweakers gehaald voor de vergelijking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 februari Auteur Share Geplaatst 16 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Horner is wel klaar als we de berichtgeving in de Telegraaf mogen geloven. Seksueel getinte berichten en een bod van €650k om de boel in de doofpot te stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 februari Auteur Share Geplaatst 16 februari 650k pond zelfs. Ruim 750k euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Morgen tot vrijdag van 08:00 tot 18:00 live de testdagen op Viaplay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 1 uur geleden zei Satyr: Morgen tot vrijdag van 08:00 tot 18:00 live de testdagen op Viaplay Kan het ongetwijfeld zelf opzoeken, maar ook live via F1-tv? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 22 minuten geleden zei Fantasy: Kan het ongetwijfeld zelf opzoeken, maar ook live via F1-tv? Ja, die hebben ook de testdagen live Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Max snelste, hou maar op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Geen idee natuurlijk op hoe veel procent alles stond te draaien, maar de simpelheid bij het inhalen van de Ferrari doet mij vrezen voor een misschien wel nóg saaier seizoen dan we vorig jaar gezien hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 13 minuten geleden zei Fantasy: Geen idee natuurlijk op hoe veel procent alles stond te draaien, maar de simpelheid bij het inhalen van de Ferrari doet mij vrezen voor een misschien wel nóg saaier seizoen dan we vorig jaar gezien hebben. Ik denk vooral kijken hoe Perez het gaat doen. Als hij ongeveer met dezelfde gap concurrenten eruit rijd dan heb je wel wat te vrezen ja. Of sommigen laten de achterste van hun tong niet zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 12 minuten geleden zei Fantasy: Geen idee natuurlijk op hoe veel procent alles stond te draaien, maar de simpelheid bij het inhalen van de Ferrari doet mij vrezen voor een misschien wel nóg saaier seizoen dan we vorig jaar gezien hebben. Begin van de sessie wat last van overstuur, terwijl Max dat graag heeft, geeft aan dat de auto heel agressief is aan de voorkant. Vond hem er verder heel stabiel uitzien. De racepace was er vorig jaar natuurlijk al en dat gat was heel groot naar de rest en het ziet er nu naar uit dat ze over 1 ronde ook een stuk sneller geworden zijn! Moet wel zeggen dat Alonso er ook goed uit zag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 35 minuten geleden zei Fantasy: Geen idee natuurlijk op hoe veel procent alles stond te draaien, maar de simpelheid bij het inhalen van de Ferrari doet mij vrezen voor een misschien wel nóg saaier seizoen dan we vorig jaar gezien hebben. Ik kan me ook nog wel herinneren dat Ferrari heel goed uit de testdagen leek te komen en toen bij de eerste race was alle hoop weg. Dus als Ferrari fan heb ik liever dat het nu iets minder goed lijkt te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Hoop niet dat vandaag een voorbode was voor de rest van het seizoen want dan is het gat alleen maar groter geworden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Newey heeft het afgelopen halve seizoen gewoon als hobby die Mercedes proberen werkend te krijgen en daar de goede punten van overgezet op de RB. Dat is hem ook nog gelukt. Man is werkelijk een fenomeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari En de Mercedes stuitert over de baan. Zal wel wat te laag staan, hoop ik voor ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Jaar begint weer gelukkig voor Ferrari met de losse onderdelen van de baan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Weer een putdeksel los, manmanman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Zelfde plek ook lijkt wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Gaat weer een leuk jaartje worden voor de Max en RB fans. Volgens de geruchten en data reed de RB rond in de laagst mogelijke engine mode en had Max amper degradatie, op alle banden Die gaat weer wat records scherper stellen dit jaar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten