Fantasy Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 2 uur geleden zei Fantasy: Nat. Maar niet zeiknat. Morgen idem. Zondag geen neerslag. Herstel. Het is/was toch wel erg nat vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 F1-team Alpine stuurt teambaas Szafnauer weg na matige seizoensstart Otmar Szafnauer, de teambaas van raceteam Alpine, is de wacht aangezet. Na de Grand Prix van België vertrekt hij. Dat besluit is onderdeel van een grote reorganisatie, aldus de Franse renstal. Ook sportief directeur Alan Permane en Chief Technical Officer Pat Fry verlaten het team. Vorige week werd al bekend dat CEO Laurent Rossi is vertrokken. De Franse coureurs Pierre Gasly en Esteban Ocon kenden een moeizame eerste helft van het seizoen. Vorig jaar eindigde het Franse team als vierde in het kampioenschap voor de constructeurs. Momenteel staat Alpine zesde. Zowel Aston Martin als McLaren is Alpine voorbijgestoken. Szafnauer was vanaf vorig jaar actief als teambaas van Alpine, daarvoor bekleedde hij dezelfde functie bij Aston Martin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Vind het eigenlijk best verrassend. En zoveel kan hij er niet aan doen dat Zhou zijn beide coureurs eruit veegt afgelopen weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Denk dat Piastri de lachende derde is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Max weer op een andere planeet met die quali. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Max pole, Ricciardo snel eruit door track limits, dames van Oranje wereldkampioen waterpolo. @delichriszit aan de oranjebitter denk ik. Wat een dag voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Max wel een kleurrijke quali. In Q2 met de hakken over de sloot (foutje, weet ik) om iedereen in Q3 weer compleet te deklasseren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 3 uur geleden zei 007mark: Vind het eigenlijk best verrassend. En zoveel kan hij er niet aan doen dat Zhou zijn beide coureurs eruit veegt afgelopen weekend. Vooral omdat Ocon gewoon podium heeft gehaald in Monaco, maar de auto is wel weinig doorontwikkeld natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Max wel een kleurrijke quali. In Q2 met de hakken over de sloot (foutje, weet ik) om iedereen in Q3 weer compleet te deklasseren 9 tienden sneller dan je teamgenoot De rest van de coureurs kan je weinig verwijten. Die RedBull is op die rechte stukken zoveel sneller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 (bewerkt) 14 uur geleden zei neva: Max pole, Ricciardo snel eruit door track limits, dames van Oranje wereldkampioen waterpolo. @delichriszit aan de oranjebitter denk ik. Wat een dag voor hem. En dan vergeet je ook nog eens de twee bronzen medailles met zwemmen. Dus het was oranjebitter en oranje tompouzen. Edit: Is Ricciardo al ontslagen? Je tijd laten deleten mag zo'n ervaren coureur toch niet overkomen. 29 juli 2023 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 (bewerkt) 45 minuten geleden zei delichris: En dan vergeet je ook nog eens de twee bronzen medailles met zwemmen. Dus het was oranjebitter en oranje tompouzen. Edit: Is Ricciardo al ontslagen? Je tijd laten deleten mag zo'n ervaren coureur toch niet overkomen. Wel even een emoji bij doen in het vervolg. Anders gaan we nog denken dat je het serieus meent 29 juli 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Je kon nu toch wel merken dat dit niet serieus was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 En weer het gerucht dat Sainz na het seizoen weggaat bij Ferrari. En jullie weten wie dit hier als eerste meldde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 14 minuten geleden zei delichris: Je kon nu toch wel merken dat dit niet serieus was. Ik had ook gehoopt dat je mijn post niet te serieus zou nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Ik had ook gehoopt dat je mijn post niet te serieus zou nemen Bij jou weet je het maar nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 23 uur geleden zei Fantasy: Nat. Maar niet zeiknat. Morgen idem. Zondag geen neerslag. Ik zou als ik jou was geen weerman worden. Het weervoorspellen lukt je niet echt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Thema van dit weekend zowat wel.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 39 minuten geleden zei delichris: Ik zou als ik jou was geen weerman worden. Het weervoorspellen lukt je niet echt Ach, ieder z’n talent hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 3 minuten geleden zei Fantasy: Ach, ieder z’n talent hè Dan is jou talent ver te zoeken . Sorry deze was te makkelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Zojuist zei delichris: Dan is jou talent ver te zoeken . Sorry deze was te makkelijk Spelling en grammatica ben ik dan wel weer beter in inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 6 minuten geleden zei Fantasy: Spelling en grammatica ben ik dan wel weer beter in inderdaad Klopt, maar ik heb een excuus. Ik ben een man op leeftijd dan mag je fouten maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Oeeiii bijna Piastri, jammer. Perez wel enorm veel verkeer zeg. En Stroll... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Piastri is uit hetzelfde hout gesneden als Max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 DSQ Verschoor na een 2e plek. Vorig seizoen ook al een overwinning moeten inleveren... Citaat The Van Amersfoort Racing #22 was found to have used a throttle map not in compliance with Article 3.6.5 of the Technical Regulations for both the Formation Lap and Race start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten