Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei delichris:

@Satyr Hoe kan het dan dat jullie geen problemen hebben? Ik lees dat er honderdduizenden er last van hadden. Het was niet om aan te zien. Ik zag alleen maar blokjes. Daarna heb ik F1tvpro aangezet en nergens last van gehad. Wat voor providers hebben jullie dan?

Ik had ook eerder geen problemen, maar dit was wel heel erg hoor.

KPN net als m’n grote vriend hierboven. Gewoon prima beeld, geen haperingen en uitstekende kwaliteit etc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanzelfsprekend :D 

Albon gediskwalificeerd vanwege te weinig brandstof, dus gok vanuit de pit (?) of anders vanaf P20 starten. Leclerc, Zhou en Tsunoda moeten zich nog melden bij de stewards voor evt. reprimandes en/of straffen. Stroll krijgt sowieso 3 plaatsen gridstraf voor de aanrijding met Latifi. 

Over Perez heb ik niets meer gelezen trouwens, dacht dat die zich ook moest melden vanwege het verbeteren van z'n tijd onder een gele vlag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Fantasy:

Stroll -3 (P19) en Albon vanaf P20 dus vanwege z’n diskwalificatie. Heb zo’n voorgevoel dat we heel wat gele en rode vlaggen gaan krijgen met Albon, Latifi, Stroll, Vettel etc…

Zou voor Max niet per se verkeerd hoeven te zijn. 

Lekker kijken om 07:00! Heeft die 2-jarige hier in huis toch nog een soort van voordeel :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Fantasy:

Die commentatoren jongens. Kan toch niet dit. Echt al meerdere malen weer verkeerde namen noemen, het nu hebben over de eerste safety car van het weekend terwijl we er aan het begin van de race ook al een hadden, Allard Kalff… 

Die Allard Kalff is sowieso de grootste grap van Viaplay.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeten dan ook al de 3e motor gaan inzetten voor de volgende race. Terwijl je er max. 3 hebt voor je tegen penaltys aanloopt.

Leclerc straks ver voor in kampioenschap en Mercedes lijkt weer te maximaliseren. Als die straks wel de pace oppakken hebben ze in dit 'mindere deel' van hun seizoen toch gewoon prima gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites