Mansveld Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 Leuk heb me ook aangemeld. Is geen app van hè zover ik kon vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Ik zit er ook in En man, ik heb echt ontzettend veel zin in het nieuwe seizoen Ga zelfs de vrije trainingen bekijken morgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Gezellig, nog een spelletje. Alles op Vettel dit jaar uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Doe wel mee, maar vond het aardig lastig. Alles op Gasly. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 22 minuten geleden zei La Pulga: Gezellig, nog een spelletje. Alles op Vettel dit jaar uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 (bewerkt) 21 minuten geleden zei Fantasy: Ik voel me echt behekst. Pakt nu Hulkenberg eigenlijk de punten voor mij? Die gaat wel voor een podium denk ik 17 maart 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Ik zal vanavond even kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Rare volgorde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Video is niet beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 2 minuten geleden zei delichris: Video is niet beschikbaar. Als je bekijken op YouTube drukt zie jje het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 (bewerkt) Kan er ergens de trainingen van F3 gevolgd worden? en F2 als het kan? EDIT: laat maar wordt gewoon uitgezonden op F1TV 18 maart 2022 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Daar gaan we. Even kijken hoe het is op Viaplay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 VT1 start! Wie hoor je? Allard Kalff & Sebastiaan Bleekemolen. En om het nog erger te maken heeft Kalff amper een stem en zit in de 1e 5 minuten al 100x te kuchen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 (bewerkt) Ook wel jammer dat je met maximaal 2 personen op één account kan.. Zo hey, wat een commentaar. Petitie starten dat het per direct terug gaat naar Ziggo? "Dus, uh, ja daar ligt het" (er lag iets al een paar minuten op de baan...) Nu krijg ik wel medelijden ook, die man verliest gewoon om de minuut zijn stem. 18 maart 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Wel beter dat zaterdag en zondag een ander duo heeft, want dit is wel echt drama... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Ik mis ook wel de beeldkwaliteit van Ziggo nu .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 (bewerkt) Je hebt extra kanalen hé. Je hebt een kale stream, dus zonder commentaar. En je hebt onboards e.d.. Vind het niet eens heel rot ogen. Al is het commentaar wel kut ja. Spoiler 18 maart 2022 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Zou dan toch wel een pijnlijke constatering zijn als blijkt dat er mensen meer hebben gestreamt naar geen commentaar dan deze 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Toch wel enigszins verrassend, maar eigenlijk ook nog vrij weinig zeggend natuurlijk. VT2 en morgen tijdens VT3 zullen de verhoudingen beter duidelijk naar voren komen gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 (bewerkt) F1TV heeft F1TV commentaar, internationaal (Sky is dat volgens mij) en nog beter geen commentaar. 18 maart 2022 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Ik vind die extra opties van Viaplay wel gaaf, vooral track position. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Zojuist zei Satyr: Ik vind die extra opties van Viaplay wel gaaf, vooral track position. Is dat alleen in de app? Of ook via het tv-kanaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 26 minuten geleden zei Fantasy: Is dat alleen in de app? Of ook via het tv-kanaal? Op de telefoon en online heb je die kanalen, tv weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 36 minuten geleden zei Fantasy: Is dat alleen in de app? Of ook via het tv-kanaal? Er zijn überhaupt geen TV kanalen toch? Behalve die tijdelijke enkele zender bij Ziggo en KPN dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 15 minuten geleden zei Satyr: Op de telefoon en online heb je die kanalen, tv weet ik niet. Ja weet niet zo goed hoe ik het tv-'kanaal' moet noemen De afbeelding die ik voorbij zag komen was vanaf een telefoon, dus weet niet of je diezelfde camerastandpunten ook op tv kunt streamen in Viaplay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten