Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Citaat

Mercedes-topman Andrew Shovlin spreekt de geruchten, dat Lewis Hamilton wellicht een nieuwe motor zou inpassen, tegen. De technisch directeur van Mercedes, zou alleen een nieuwe krachtbron overwegen als er een groot probleem zou zijn.

In Brazilië werd Hamilton wél voorzien van een nieuwe motor. Het leverde de Brit extra vermogen op en waardoor hij met overmacht de Grand Prix in São Paulo wist te winnen. Hamilton moest hierdoor alleen wel vijf plekken straf incasseren.

Shovlin verklaart bij Sky Sports de eventuele motorwissel: “Het ligt niet in de planning om dat te doen. Alleen als we een groot probleem hebben en zelfs dan zouden we liever andere opties overwegen.” Mocht Mercedes er toch voor kiezen, dan krijgt Hamilton ook in Abu Dhabi een gridstraf van vijf plaatsen. Op het Yas Marina Circuit zijn er inhaalmogelijkheden, dus een penalty kan met een verse motor worden goedgemaakt.

"Moeten sneller worden"
Tijdens de eerste vrije training in Abu Dhabi zag het er goed uit voor Mercedes. “We moeten nog sneller worden en een aantal oplossingen vinden, maar het zag er goed uit”, volgens Shovlin. Max Verstappen stond na de eerste vrije training bovenaan, daarachter stonden de twee Mercedessen.

Zou het wel leuker maken als die gast even 5 plekjes achteruit gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

En de eerste plaats in de eerste vrije training. Bottas 2e.

+ geen overtredingen gemaakt, ook niet onbelangrijk tegenwoordig.

Wat is je intentie met deze en je vorige post? Wat is je bedoeling? Wat is heir grappig aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Wat is je intentie met deze en je vorige post? Wat is je bedoeling? Wat is heir grappig aan?

Ik zou echt waarderen als jij wat minder op mij kan reageren.

Max begon goed want hij stond de hele tijd eerste en werd dus niet met tijden voorbij gesjeest door Hamilton, dus qua snelheid moet het lukken. Ook dat Bottas sneller is dan Lewis in de eerste training zegt nog natuurlijk niets maar wellicht ontbreekt het een beetje aan scherpte.

Dat er geen overtredingen zijn gemaakt is ook goed, want de eerst volgende overtreding kan gaan lijden naar een gridstraf. 

Dus waarom je vraagt wat hier grappig aan moet zijn is een beetje overbodig, want er moest helemaal niets grappigs aan zijn. Ik gaf gewoon wat informatie voor degene die niet hebben gekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei La Pulga:

Ik zou echt waarderen als jij wat minder op mij kan reageren.

Max begon goed want hij stond de hele tijd eerste en werd dus niet met tijden voorbij gesjeest door Hamilton, dus qua snelheid moet het lukken. Ook dat Bottas sneller is dan Lewis in de eerste training zegt nog natuurlijk niets maar wellicht ontbreekt het een beetje aan scherpte.

Dat er geen overtredingen zijn gemaakt is ook goed, want de eerst volgende overtreding kan gaan lijden naar een gridstraf. 

Dus waarom je vraagt wat hier grappig aan moet zijn is een beetje overbodig, want er moest helemaal niets grappigs aan zijn. Ik gaf gewoon wat informatie voor degene die niet hebben gekeken.

Ik ga het proberen maar dan moet je niet zo raar doen met van die gekke en gare   teksten ''Hij reed paar rondjes'' Nou je uitleg is duidelijk maar is totaal niet wat ik er achter had gezocht/verwacht. Is de vrije training kom op zeg... En je doet gek scherend alsof hele prestatie is paar rondjes rijden...

En ik stel alleen wat normale vragen als je daar al moeite mee hebt, ga ik je voortaan maar op de negeerlijst zetten want dit werkt niet meer...

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Ik ga het proberen maar dan moet je niet zo raar doen met van die gekke en gare   teksten ''Hij reed paar rondjes'' Nou je uitleg is duidelijk maar is totaal niet wat ik er achter had gezocht/verwacht. Is de vrije training kom op zeg... En je doet gek scherend alsof hele prestatie is paar rondjes rijden...

Ik reageerde op Delichris, iemand waarvan ik weet dat hij dat wel kan waarderen/hebben en zelf ook genoeg verstand heeft om te begrijpen dat het nog helemaal niets zegt wat er in de eerste paar minuten van een vrije training gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minutes ago, La Pulga said:

Dit wordt niet echt lekker opgepakt in de media.

Zag het ook al toenstraks.. dacht dat is gewoon een troll made post... is gewoon dus tijdens de broadcast uitgezonden door Sky.

https://www.telegraaf.nl/sport/1204868318/red-bull-extreem-teleurgesteld-in-televisiespotje-engelse-zender-met-crashende-max-verstappen

Kimi denkt, nog even die gasten voor me laten buffelen.:mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Chiemel:

Zondag wordt alleen het eerste rondje een beetje spannend, maar Hamilton gaat morgen gewoon met 12 secondes voorsprong winnen. 

Ik neem aan dat je in plaats van morgen ook zondag bedoeld. Zou een gekke kwalificatie zijn anders.

Verder met je eens hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei La Pulga:

Ik neem aan dat je in plaats van morgen ook zondag bedoeld. Zou een gekke kwalificatie zijn anders.

Verder met je eens hoor.

Dat zou wat zijn, dat Hamilton zaterdag bij de kwali 1:10 over een rondje doet en de rest minimaal 1:22 :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idem aan wat timpy doet. Straks vanaf volgende week gaat Ziggo eruit en straks in februari schaf ik ViaPlay aan als zenderpakket.

Ziggo blijft overigens wel samenvattingen van trainingen, kwalificaties, races en twee keer per week F1 Café doen trouwens. Twee keer per week F1 Café; des te meer reden om op te zeggen :mrgy: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites