Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

€125,- voor een jaar, dat is toch niet veel he? Letterlijk een tientje per maand en dan kun je 24 weekenden lang alle F1 trainingen, kwalificaties en races zien, plus de F2/F3 races. 

En je krijgt er ook nog Duits voetbal, Engels voetbal en darten bij.

Maar goed, ik zag dat de AH de 4 croissantjes voor een €1,- na 4 jaar verhoogd heeft naar €1,17, dus die zullen ook wel aan de schandpaal gaan.

edit: Er is dus de verwachting dat Viaplay geen verhoging ging doen, dan ben je wel een beetje naïef. Dat ze het beloven is niet slim, dat iemand er intrapt is ronduit dom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-1-2023 om 07:32 zei Satyr:

Ik kijk zoveel op Viaplay dat ik voor die twee euro extra het niet ga opzeggen.

Engels voetbal, Duits voetbal, F1, Snooker, Darten en alle 'exotische' evenementen als WK Handbal bijv.

Dit geldt voor mij ook.

Ik heb trouwens een mail gehad van Viaplay dat mijn abonnement per 1 maart omgezet wordt in een maandabonnement van €15,99 per maand. Maar ik heb ook de keuze om op 2 maart het abonnement om te zetten naar een jaarabonnement à €13,99 per maand. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-1-2023 om 18:23 zei Satyr:

€125,- voor een jaar, dat is toch niet veel he? Letterlijk een tientje per maand en dan kun je 24 weekenden lang alle F1 trainingen, kwalificaties en races zien, plus de F2/F3 races. 

En je krijgt er ook nog Duits voetbal, Engels voetbal en darten bij.

Maar goed, ik zag dat de AH de 4 croissantjes voor een €1,- na 4 jaar verhoogd heeft naar €1,17, dus die zullen ook wel aan de schandpaal gaan.

edit: Er is dus de verwachting dat Viaplay geen verhoging ging doen, dan ben je wel een beetje naïef. Dat ze het beloven is niet slim, dat iemand er intrapt is ronduit dom.

Als je verder niks dan F1 kijkt is het best prijzig. Zeker als je alle andere zaken meeneemt aan televisie abonnementen om een beetje normaal sport te kunnen kijken. Af en toe wedstrijdje eredivisie meepakken? 15 euro per maand. F1? 10 per maand. Ziggo abonnementje zelf al? 75 euro per maand. En voordat je het weet ben je 100-120 eu in de maand kwijt voor dat kut kastje. Eerlijk, Ziggo is natuurlijk incl. tv. Maar ergens moet je een keer een keuze maken. 

Hier dus gewoon lekker IPTV en ze kunnen me allemaal aan het gas voor 50 euro per jaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Als je verder niks dan F1 kijkt is het best prijzig. Zeker als je alle andere zaken meeneemt aan televisie abonnementen om een beetje normaal sport te kunnen kijken. Af en toe wedstrijdje eredivisie meepakken? 15 euro per maand. F1? 10 per maand. Ziggo abonnementje zelf al? 75 euro per maand. En voordat je het weet ben je 100-120 eu in de maand kwijt voor dat kut kastje. Eerlijk, Ziggo is natuurlijk incl. tv. Maar ergens moet je een keer een keuze maken. 

Hier dus gewoon lekker IPTV en ze kunnen me allemaal aan het gas voor 50 euro per jaar. 

Wel met je eens dat als je alles bij elkaar op telt het flinke bedragen zijn. En dan mogen we nog blij zijn dat we het Amerikaanse Pay-per-view principe hier nog niet kennen. 

Ik kijk veel naar alle zenders die ik heb, dus het is mij het waard. Daarentegen heb ik geen heel duur sociaal leven met feesten, festivals en restaurant bezoekjes. Dus ik geef het hier aan uit. Maar het feit blijft dat je door de versnippering van alle aanbieder natuurlijk onnodig veel geld kwijt bent. Ook zorgt het er voor dat sporten voor een groot deel van de mensen behoorlijk onbereikbaar wordt. Er mag van mij best een soort Europese wetgeving komen die daar verbetering in aanbrengt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Michaelinho*:

Wel met je eens dat als je alles bij elkaar op telt het flinke bedragen zijn. En dan mogen we nog blij zijn dat we het Amerikaanse Pay-per-view principe hier nog niet kennen. 

Ik kijk veel naar alle zenders die ik heb, dus het is mij het waard. Daarentegen heb ik geen heel duur sociaal leven met feesten, festivals en restaurant bezoekjes. Dus ik geef het hier aan uit. Maar het feit blijft dat je door de versnippering van alle aanbieder natuurlijk onnodig veel geld kwijt bent. Ook zorgt het er voor dat sporten voor een groot deel van de mensen behoorlijk onbereikbaar wordt. Er mag van mij best een soort Europese wetgeving komen die daar verbetering in aanbrengt. 

Het kan nog allemaal veel erger worden. Amazone en Apple TV houden zich in Europa nog afzijdig. Als die ook gaan bieden op de sportrechten voor Europa. Nog meer aanbieders dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vrouw en ik hebben alles aan telefoon, internet en tv bij KPN, dat betekend dat we een maandbedrag betalen van €98,77, maar daar zit dan bij inbegrepen:

ESPN Totaal (gratis pakket)

Spotify Premium en Disney+ (combipakket 15 euro)

Viaplay (15,-)

We hebben extern ook nog Netflix voor 13euro per maand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Satyr:

Mijn vrouw en ik hebben alles aan telefoon, internet en tv bij KPN, dat betekend dat we een maandbedrag betalen van €98,77, maar daar zit dan bij inbegrepen:

ESPN Totaal (gratis pakket)

Spotify Premium en Disney+ (combipakket 15 euro)

Viaplay (15,-)

We hebben extern ook nog Netflix voor 13euro per maand.

Ziggo: 80 euro

Disney+: 10 euro

Videoland: 5 euro

ESPN: 15 euro

Netflix: 10 euro

Dit was hem volgens mij. Inmiddels alles opgezegd, alleen nog internet van ziggo en de rest via IPTV. Alle zenders en apps(VIaplay/EPSN/videoland/Disney etc) beschikbaar voor 50 eu per jaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei sennid:

Op mijn werk hebben ze nu een poule geregeld via personeelsvereniging. Eerste plaats is 2 kaarten voor Spa 2024. tweede plaats is racen op Zandvoort en derde plaats is kleding van je favo team en jaar lang F1TV 

Dat zijn geen misselijke prijzen! :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites