Mansveld Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 18 minuten geleden zei delichris: Je hebt altijd van die gasten erbij zitten die domme opmerkingen maken of aan de kont, borsten zitten. Die zijn er helaas overal. Bekijk een voetbalwedstrijd maar eens. Daar wordt ook vaak grensoverschrijdend gedrag vertoond. Of kijk naar onze prachtige boulevard. Daar zijn op een zomeravond meer dan 25 gevallen te melden hoor en dan zijn er geen 300.000 mensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 3 uur geleden zei Mansveld: Of kijk naar onze prachtige boulevard. Daar zijn op een zomeravond meer dan 25 gevallen te melden hoor en dan zijn er geen 300.000 mensen. Klopt ik weet er alles van, maar dat zijn helaas wel de Marokannen die het daar doen. Van de zomer weer genoeg van gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 Zojuist zei delichris: Klopt ik weet er alles van, maar dat zijn helaas wel de Marokannen die het daar doen. Van de zomer weer genoeg van gezien. Haha wat is dit nou weer voor opmerking Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 Zojuist zei La Pulga: Haha wat is dit nou weer voor opmerking Is een feit. @Mansveld kan dat beamen. Het is schering en inslag daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 2 minuten geleden zei delichris: Is een feit. @Mansveld kan dat beamen. Het is schering en inslag daar. Haha ja maar de toegevoegde waarde er van kan ik niet begrijpen. Al waren ze roze, zwart, groen of geel het is gewoon not done. Ook mensen van andere nationaliteiten gaan over de scheef en het gebeurd vaak genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 Zojuist zei La Pulga: Haha ja maar de toegevoegde waarde er van kan ik niet begrijpen. Al waren ze roze, zwart, groen of geel het is gewoon not done. Ook mensen van andere nationaliteiten gaan over de scheef en het gebeurd vaak genoeg. Hoezo not done? In Oostenrijk werd het toch ook gezegd dat het de Nederlanders waren. Het is gewoon het beestje bij naam noemen. Als het de Molukkers waren had ik het ook gezegd. Waren het de Nederlanders had ik het ook gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 2 minuten geleden zei delichris: Hoezo not done? In Oostenrijk werd het toch ook gezegd dat het de Nederlanders waren. Het is gewoon het beestje bij naam noemen. Als het de Molukkers waren had ik het ook gezegd. Waren het de Nederlanders had ik het ook gezegd. Met not done bedoel ik dat het gebeurd en dat het eigenlijk niet kan. Maar zoals ik al zei, enige wat je als slachtoffer kan doen is aangifte doen en hopen dat de daders worden gepakt. En het beestje bij naam noemen is natuurlijk niet netjes, want het zijn echt niet alleen Marokkanen die het doen. Misschien zijn ze in de meerderheid want er zijn zoveel van maar genoeg andere groepen inclusief Nederlanders hebben ook een handje van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 2 minuten geleden zei La Pulga: Met not done bedoel ik dat het gebeurd en dat het eigenlijk niet kan. Maar zoals ik al zei, enige wat je als slachtoffer kan doen is aangifte doen en hopen dat de daders worden gepakt. En het beestje bij naam noemen is natuurlijk niet netjes, want het zijn echt niet alleen Marokkanen die het doen. Misschien zijn ze in de meerderheid want er zijn zoveel van maar genoeg andere groepen inclusief Nederlanders hebben ook een handje van. De ervaring die ik heb niet. Ik zit er iedere zomer op Scheveningen. Het is niet normaal hoe ze daar doen. Maar goed we zijn het er wel over eens dat het not done is. Maar ook vrouwen zijn zo. Die knijpen ook gerust in een reet van een lekkere kerel. Alleen mannen hoor je er niet zo snel over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 3 minuten geleden zei delichris: De ervaring die ik heb niet. Ik zit er iedere zomer op Scheveningen. Het is niet normaal hoe ze daar doen. Maar goed we zijn het er wel over eens dat het not done is. Maar ook vrouwen zijn zo. Die knijpen ook gerust in een reet van een lekkere kerel. Alleen mannen hoor je er niet zo snel over. Dat laatste ben ik met je eens, al is het voor een man natuurlijk zichzelf verdedigen wel een stuk makkelijker en als je het niet wilt dan zeg je dat. Naja in ieder geval. Zondag Imola, leuk. Misschien dat Verstappen even wat rustiger aan kan doen zodat het wat spannender wordt voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 11 minuten geleden zei La Pulga: Naja in ieder geval. Zondag Imola, leuk. Misschien dat Verstappen even wat rustiger aan kan doen zodat het wat spannender wordt voorin. Monza.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 1 minuut geleden zei Lazy: Monza.. Komt door @Fantasy dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 Eigenlijk hoop ik weer eens op wat regen tijdens een race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 2 minuten geleden zei 007mark: Eigenlijk hoop ik weer eens op wat regen tijdens een race. 26 graden en zon voorspeld. Jammer de bammer. Denk dat je beter kunt gokken op Singapore, Japan of Brazilie voor regen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 44 minuten geleden zei La Pulga: Met not done bedoel ik dat het gebeurd en dat het eigenlijk niet kan. Maar zoals ik al zei, enige wat je als slachtoffer kan doen is aangifte doen en hopen dat de daders worden gepakt. En het beestje bij naam noemen is natuurlijk niet netjes, want het zijn echt niet alleen Marokkanen die het doen. Misschien zijn ze in de meerderheid want er zijn zoveel van maar genoeg andere groepen inclusief Nederlanders hebben ook een handje van. Aangifte sowieso doen, maar als we de boulevard met de overlastgevende Marokkanen als voorbeeld nemen dan gebeurt daar weinig mee. Mede omdat het beestje vaak juist niet bij de naam genoemd wordt/mag worden. Als het Duitsers, Polen, Indo's, Brazilianen of iets anders waren werd het ook vermeld, maar op het woordje Marokkanen lijkt wel een taboe te rusten en dat mag niet aangekaart worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 De naam van het beestje hier luidt mannen, uitgedost in Oranje en denkend dat ze het centrum van de wereld zijn omdat hún Max heeft gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 4 minuten geleden zei Mansveld: Aangifte sowieso doen, maar als we de boulevard met de overlastgevende Marokkanen als voorbeeld nemen dan gebeurt daar weinig mee. Mede omdat het beestje vaak juist niet bij de naam genoemd wordt/mag worden. Als het Duitsers, Polen, Indo's, Brazilianen of iets anders waren werd het ook vermeld, maar op het woordje Marokkanen lijkt wel een taboe te rusten en dat mag niet aangekaart worden. O nee jullie zullen vast wel gelijk hebben daarover aangezien ik nooit Noord-Holland uit kom en tegenwoordig mijn stad niet eens. Maar hier heb je ook uiteraard veel lastige hangjongeren en die komen voornamelijk uit de Antillen, Somalië en Syrië. Mijn punt is dat het niet moet uitmaken maar ze vandaan komen, elke groep heeft kakkerlakken. Daarom zie ik de toegevoegde waarde niet van het nationaliteit er bij halen niet zo van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 8 uur geleden zei Kyrill: 25 te veel 8 uur geleden zei delichris: Je hebt altijd van die gasten erbij zitten die domme opmerkingen maken of aan de kont, borsten zitten. Die zijn er helaas overal. Bekijk een voetbalwedstrijd maar eens. Daar wordt ook vaak grensoverschrijdend gedrag vertoond. Niet om te doen alsof er geen probleem is hoor. Zal vast een stel eikels geweest zijn. Maar iedere vrouw kan het tegenwoordig ook maar gewoon wat roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 Max dus waarschijnlijk ook gridstraf aldus Telegraaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 2 minuten geleden zei rich ruzzian: Max dus waarschijnlijk ook gridstraf aldus Telegraaf En Pérez, Sainz, Bottas, Tsunoda en Schumacher idem als ik Ziggo mag geloven. Max wel slechts -5 zoals ik het nu lees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 4 minuten geleden zei rich ruzzian: Max dus waarschijnlijk ook gridstraf aldus Telegraaf Is dat wat ze van Coronel gehoord hadden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 Die gozer naast Alard Kalf is ook een nitwit he... Denk het derde of 4e weekend dat hij na amper 10 minuten in de 1e vrije training, waarbij iedereen net een paar installatierondjes heeft gedaan zegt: Team X (vandaag was het Mercedes) heeft het nog niet goed voor elkaar, die staan X seconden van de top... 33 minuten geleden zei delichris: Is dat wat ze van Coronel gehoord hadden? Bij Viaplee bevestigen ze het net ook. Hele rits aan straffen, waardoor Max bij een goede kwali gewoon als 3e of 4e kan starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 3 minuten geleden zei Lazy: Die gozer naast Alard Kalf is ook een nitwit he... Denk het derde of 4e weekend dat hij na amper 10 minuten in de 1e vrije training, waarbij iedereen net een paar installatierondjes heeft gedaan zegt: Team X (vandaag was het Mercedes) heeft het nog niet goed voor elkaar, die staan X seconden van de top... Bij Viaplee bevestigen ze het net ook. Hele rits aan straffen, waardoor Max bij een goede kwali gewoon als 3e of 4e kan starten. Ok dankje. We gaan het zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 14 minuten geleden zei Lazy: Die gozer naast Alard Kalf is ook een nitwit he... Denk het derde of 4e weekend dat hij na amper 10 minuten in de 1e vrije training, waarbij iedereen net een paar installatierondjes heeft gedaan zegt: Team X (vandaag was het Mercedes) heeft het nog niet goed voor elkaar, die staan X seconden van de top... Bij Viaplee bevestigen ze het net ook. Hele rits aan straffen, waardoor Max bij een goede kwali gewoon als 3e of 4e kan starten. Hij krijgt toch 5 plekken sowieso? Dus op zijn best 6de? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 Zojuist zei rich ruzzian: Hij krijgt toch 5 plekken sowieso? Dus op zijn best 6de? Volgens Allard Kalf niet. Ik vond het ook vrij opmerkelijk.... Zijn redenatie: Als hij 1e zou worden zou hij als eerste teruggezet worden, naar plek 6. Stel Perez pakt plek 3, gaat die naar 8 en schuift Max naar 5. Sainz wordt 2e en gaat naar 7, Max gaat dan naar 4 und so weiter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten