Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Fantasy:

Sinds de sprintrace bestaat. Nu alleen meer punten dan vorig seizoen. 

Thnx, nooit geweten, tot ik het net las op NU....

ZIe je het gebeuren anderen dingen dan de race zelf en dus de sprint, ook punten gaan opleveren in de toekomst?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Kyrill:

Thnx, nooit geweten, tot ik het net las op NU....

ZIe je het gebeuren anderen dingen dan de race zelf en dus de sprint, ook punten gaan opleveren in de toekomst?

Je bent op de hoogte van het feit dat de snelste race ronde op zondag ook een punt oplevert? :D

En ja het zou best kunnen, zeker met deze entertainment guru’s als F1 eigenaar. Pole position zou bijvoorbeeld ook nog een punt kunnen zijn. En als je het echt Amerikaans wil maken dan zou je de Driver of the Day ook nog een punt kunnen geven. Beide opties die ik hier noem hoeven voor mij niet overigens. ;c

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Michaelinho*:

Je bent op de hoogte van het feit dat de snelste race ronde op zondag ook een punt oplevert? :D

En ja het zou best kunnen, zeker met deze entertainment guru’s als F1 eigenaar. Pole position zou bijvoorbeeld ook nog een punt kunnen zijn. En als je het echt Amerikaans wil maken dan zou je de Driver of the Day ook nog een punt kunnen geven. Beide opties die ik hier noem hoeven voor mij niet overigens. ;c

Ja. Hahahah duidelijk. Thnx. 

3 uur geleden zei timpy00:

De sprint race is ook een race he.

Ja maar das punt dacht ik. Dit is 8,4 en 2 punten ofzo?correct me if I am wrong. Thnx. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Ja. Hahahah duidelijk. Thnx. 

Ja maar das punt dacht ik. Dit is 8,4 en 2 punten ofzo?correct me if I am wrong. Thnx. 

Sprintrace punten zijn 8,7,6,5,4,3,2 en 1. Maar geen punt voor snelste ronde. Dat is alleen bij de GP van zondag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat lekker in Oostenrijk met onze landgenoten. Goed dat Lewis wederom de enige met ballen is die zich hierover uitspreekt (y).

Overigens heb ik er geen problemen mee dat mensen daar heen gaan om zich lekker lam te zuipen. Zou dat zelf ook wel willen doen:D. Toch heb je dan altijd een minderheid die heel irritant en achterlijk gaan lopen doen. Wat dat betreft krijg F1 ook steeds meer voetbal publiek, met name vanuit Nederland denk ik.

ygz6ilnibra91.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Beppu:

Toch heb je dan altijd een minderheid die heel irritant en achterlijk gaan lopen doen. 

Wat ik lees is dat het dus niet eens een minderheid betreft. Maar gewoon hele tribunes die 'daar moet een piemel in' zingen :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind drank en naar een sportevenement gaan altijd wel een beetje dubbel. Geen goede combinatie. Maar wanneer mensen zich als halve idioten zich gaan gedragen vind ik dat toch wat anders. Slecht, jammer en dom dat het vooral zo moet gaan. Goed dat de persdame van Lewis zich uitspreekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Beppu:

Gaat lekker in Oostenrijk met onze landgenoten. Goed dat Lewis wederom de enige met ballen is die zich hierover uitspreekt (y).

Overigens heb ik er geen problemen mee dat mensen daar heen gaan om zich lekker lam te zuipen. Zou dat zelf ook wel willen doen:D. Toch heb je dan altijd een minderheid die heel irritant en achterlijk gaan lopen doen. Wat dat betreft krijg F1 ook steeds meer voetbal publiek, met name vanuit Nederland denk ik.

ygz6ilnibra91.jpg

Goedkope race trekt natuurlijk goedkoop volk aan. Als ik hoor/zie hoeveel mensen hier uit de buurt, die niets met F1 hebben maar toch naar Oostenrijk zijn gegaan, dan verbaasd me dit niets eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap Hamilton wel, maar ik hoorde hem vorige week niet toen men Max uitfloot en uitjoelde. En vorig jaar toen Max van de in Silverstone vloog hoorde ik hem ook niet. Dit is wel heel erg goedkoop scoren.

Toto gaf het tenminste wel aan dat dit niet hoort en wat er vorige week gebeurde ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jack Plooij net in de voorbereiding insinueren dat deze berichten vanuit een bepaald kamp komen:mrgy:. Die is ook zo anti Mercedes. Er is nota bene aangifte gedaan, zal Mercedes dat ook gepushed hebben? Gelukkig is die radiogozer the voice of reason aan tafel.

Ook wel vermakelijk hoor, kijk de laatste tijd altijd graag naar de Race Cafe. Voorheen vond ik dat vreselijk dom geleuter waar ik me aan zat te ergeren, nu vind ik het vreselijk dom geleuter waar ik me wel mee vermaak.

Wat denken we voor zo? Als Max niet wordt gepakt in de eerste paar rondes en er geen gekke dingen gebeuren (motorpech, gele/rode vlaggen) zie ik hem vrij simpel winnen. Zou voor het vermaak en de competitie wel top zijn als er weer eens een goed duel tussen hem en Leclerc plaats vindt vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schandalig gedrag ja. Lijkt ook wel of mensen zich na corona nog minder kunnen gedragen als daarvoor.

@Kyrill; Snap je punt hoor. Maar hoeveel uitsmijters denk je dat je nodig hebt? Verbaal ‘geweld’ hou je vrij moeilijk tegen. Iedereen vind dat het niet kan, maar toch doet een grote groep mensen mee onder ‘groepsdruk’. Je zou er voor kunnen kiezen om hele tribunes leeg te vegen. Maar krijg dat maar eens voor elkaar en ook dat ziet er weer slecht uit voor de sport. En de goede zijn weer de dupe van de kwaden. 

@Beppu Moeilijk te voorspellen. Gisteren leek Leclerc toch ook vrij goed op z’n banden in het laatste deel van de sprintrace. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Michaelinho*:

Schandalig gedrag ja. Lijkt ook wel of mensen zich na corona nog minder kunnen gedragen als daarvoor.

@Kyrill; Snap je punt hoor. Maar hoeveel uitsmijters denk je dat je nodig hebt? Verbaal ‘geweld’ hou je vrij moeilijk tegen. Iedereen vind dat het niet kan, maar toch doet een grote groep mensen mee onder ‘groepsdruk’. Je zou er voor kunnen kiezen om hele tribunes leeg te vegen. Maar krijg dat maar eens voor elkaar en ook dat ziet er weer slecht uit voor de sport. En de goede zijn weer de dupe van de kwaden. 

@Beppu Moeilijk te voorspellen. Gisteren leek Leclerc toch ook vrij goed op z’n banden in het laatste deel van de sprintrace. 

Dit bleek ook enorm in de voetbalstadions het laatste half jaar. Zo vreselijk veel incidenten gezien bij grote evenementen.

Zo'n tribune met een paar duizend lamme gasten leegvegen lijkt me ook niet te doen. Dat gaat geheid maar gekloot opleveren dan wat er nu is gebeurd. Ze zouden eventueel kunnen kiezen om volgende jaren minder/geen alcohol te schenken op het terrein van het parcours.  Maarja, dan heeft de organisatie minder inkomsten dus daar zitten zij niet op te wachten, en dan zitten de tribunes straks half leeg ;c. Zuipen doen ze toch wel, lekker op de camping.

Link naar opmerking
Deel via andere websites