La Pulga Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Kan eindelijk weer eens een race kijken, wordt denk ik mijn tweede van dit seizoen. Wil wel wat spektakel zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Doet hij het bij jou dan? Wat een drama dat ViaPlay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 6 minuten geleden zei Sundgot: Doet hij het bij jou dan? Wat een drama dat ViaPlay Ja ik kijk gewoon via de televisie. Kanaal 225 bij mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 (bewerkt) Oei niet zo een handige opmerking over dat Alonso de zwarte piet is na een tijdstraf pff Vettel, hij reed zo goed.. 8 mei 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 1 uur geleden zei Sundgot: Doet hij het bij jou dan? Wat een drama dat ViaPlay Kijk via de viaplay app. Heb echt nog nooit problemen gehad. Ook met voetbal en darts weinig klagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Strakke race van Max zeg. Knap gedaan. Had nog gehoopt op podium voor Perez, maar helaas. Russell ook prima naar voren gereden en Lewis verslagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Perez verprutste zijn banden bij die do or die actie. Had later gemoeten in mijn ogen met minder risico. Dure voor de constructeurs. Prima baantje wel denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 6 minuten geleden zei Arezo: Perez verprutste zijn banden bij die do or die actie. Had later gemoeten in mijn ogen met minder risico. Dure voor de constructeurs. Prima baantje wel denk ik? We hadden wel echt die safety car nodig. Vooral middenveld was heel gaaf. Gebeurde continu iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Op 19-3-2022 om 14:47 zei 007mark: Oh en ik ben er 100% van overtuigd dat Russell dit seizoen meer punten gaat pakken dan Lewis. Voorlopig gaat deze enigszings bold prediction de goede kant op Staat inmiddels 4-1 in de races als je kijkt naar head-to-head uitslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 8 minuten geleden zei timpy00: We hadden wel echt die safety car nodig. Vooral middenveld was heel gaaf. Gebeurde continu iets. Jammer dat de regie waardeloos is. Hele seizoen al. Hebben amper wat gezien van de actie op wat herhalingen na. Lijkt wel of 'de man aan de knoppen' geen benul heeft waar die moet kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Zojuist zei Beppu: Jammer dat de regie waardeloos is. Hele seizoen al. Hebben amper wat gezien van de actie op wat herhalingen na. Lijkt wel of 'de man aan de knoppen' geen benul heeft waar die moet kijken. Bij deze race was dat wel echt logisch na de safety car, wat een spanning voorin. Zelfs Hamilton vs Russell hadden ze nauwelijks tijd voor maar dat was ook een goed gevecht. Viel me trouwens wel mee vandaag het commentaar, voelde een keer constant spanning en ook voor de race was het leuk om te volgen. Kijken hoe ik de volgende race mijn vriendin kan skippen Wat heb ik vandaag veel moeten klussen in haar nieuwe huis om de race te mogen kijken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 9 uur geleden zei Arezo: Perez verprutste zijn banden bij die do or die actie. Had later gemoeten in mijn ogen met minder risico. Dure voor de constructeurs. Prima baantje wel denk ik? Wist je wel dat Perez met minder power reed? Anders was hij er al eerder langs geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 4 minuten geleden zei delichris: Wist je wel dat Perez met minder power reed? Anders was hij er al eerder langs geweest. Heb het voorbij horen komen en er niet meer bij stilgestaan. Thanks. Alsnog zonde voor constructeurs. Vond dit de eerste baan waarbij de Red Bulls duidelijk overspeed hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 18 minuten geleden zei Arezo: Heb het voorbij horen komen en er niet meer bij stilgestaan. Thanks. Alsnog zonde voor constructeurs. Vond dit de eerste baan waarbij de Red Bulls duidelijk overspeed hadden. Het was zeker genieten en vooral met het Engelse commentaar. Dat die mannen niet aan het zuurstof moesten op een gegeven moment is mij een raadsel. Nu op naar Barcelona waar eerder RedBull ook goed was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Redbull heeft ook gewoon de snelste auto. Daarom extra leuk dat Leclerc bovenaan staat. Hopelijk kan Ferrari nog een stapje zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 1 uur geleden zei timpy00: Redbull heeft ook gewoon de snelste auto. Daarom extra leuk dat Leclerc bovenaan staat. Hopelijk kan Ferrari nog een stapje zetten. Die staat bovenaan, omdat RB twee races heeft overgeslagen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 7 uur geleden zei Satyr: Die staat bovenaan, omdat RB twee races heeft overgeslagen he. Ja dat snap ik ook wel. Maar is dus extra leuk. Zit totaal niet op een hegemonie te wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 1 uur geleden zei timpy00: Ja dat snap ik ook wel. Maar is dus extra leuk. Zit totaal niet op een hegemonie te wachten. Mwah... als Max na 16 races kampioen is, dan graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 1 minuut geleden zei Satyr: Mwah... als Max na 16 races kampioen is, dan graag. Is wel beter voor je gemoedsrust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Zoals vorig jaar was toch veel mooier? Nek aan nek race tot het einde. De lol is er snel af als Max (als beste coureur zijnde) een veel betere auto heeft dan de rest. Dan heb ik het in ieder geval na een race of tien wel gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 1 uur geleden zei Satyr: Mwah... als Max na 16 races kampioen is, dan graag. Ben persoonlijk niet zo'n fan van Verstappen, dus ik hoop eigenlijk dat hij de komende drie races een klapband krijgt maar dat is een andere discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Op 8-5-2022 om 23:30 zei La Pulga: Viel me trouwens wel mee vandaag het commentaar, voelde een keer constant spanning en ook voor de race was het leuk om te volgen. Vond je? Tenenkrommend die gasten. Alles is SENSATIONEEL, LEGENDARISCH, FABELACHTIG\ En dan over Racecontrol nog maar te zwijgen. Die slaagde er in om bij letterlijk elke keer dat hij iets gevraagd werd door een boardradio heen te roeptoeteren met een bak aan nutteloze informatie. Blijf hopen op Nederlands commentaar bij de F1 Pro app van Mol. Ik vind het Engelse commentaar met Will Buxton, Martin Brundle en consorten ook vaak te schreeuwerig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 3 minuten geleden zei Lazy: Vond je? Tenenkrommend die gasten. Alles is SENSATIONEEL, LEGENDARISCH, FABELACHTIG\ En dan over Racecontrol nog maar te zwijgen. Die slaagde er in om bij letterlijk elke keer dat hij iets gevraagd werd door een boardradio heen te roeptoeteren met een bak aan nutteloze informatie. Blijf hopen op Nederlands commentaar bij de F1 Pro app van Mol. Ik vind het Engelse commentaar met Will Buxton, Martin Brundle en consorten ook vaak te schreeuwerig. F1tv + GP Radio al eens geprobeerd? Beeld bij de een, geluid bij de ander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 4 minuten geleden zei Fantasy: F1tv + GP Radio al eens geprobeerd? Beeld bij de een, geluid bij de ander Ja geprobeerd, maar ik heb geen soundbar oid dus dan zit ik op mijn tv te kijken met het geluid uit een telefoon. Dat is ook geen feest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 14 minuten geleden zei Lazy: Ja geprobeerd, maar ik heb geen soundbar oid dus dan zit ik op mijn tv te kijken met het geluid uit een telefoon. Dat is ook geen feest. Ah ja, ik stream het geluid dan inderdaad wel naar een JBL voor een beetje volume. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten