Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Arezo:

Perez verprutste zijn banden bij die do or die actie. Had later gemoeten in mijn ogen met minder risico. Dure voor de constructeurs. Prima baantje wel denk ik?

We hadden wel echt die safety car nodig. Vooral middenveld was heel gaaf. Gebeurde continu iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-3-2022 om 14:47 zei 007mark:

Oh en ik ben er 100% van overtuigd dat Russell dit seizoen meer punten gaat pakken dan Lewis.

Voorlopig gaat deze enigszings bold prediction de goede kant op :D Staat inmiddels 4-1 in de races als je kijkt naar head-to-head uitslagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei timpy00:

We hadden wel echt die safety car nodig. Vooral middenveld was heel gaaf. Gebeurde continu iets.

Jammer dat de regie waardeloos is. Hele seizoen al. Hebben amper wat gezien van de actie op wat herhalingen na. Lijkt wel of 'de man aan de knoppen' geen benul heeft waar die moet kijken:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Beppu:

Jammer dat de regie waardeloos is. Hele seizoen al. Hebben amper wat gezien van de actie op wat herhalingen na. Lijkt wel of 'de man aan de knoppen' geen benul heeft waar die moet kijken.

Bij deze race was dat wel echt logisch na de safety car, wat een spanning voorin. Zelfs Hamilton vs Russell hadden ze nauwelijks tijd voor maar dat was ook een goed gevecht.

Viel me trouwens wel mee vandaag het commentaar, voelde een keer constant spanning en ook voor de race was het leuk om te volgen. 

Kijken hoe ik de volgende race mijn vriendin kan skippen :D Wat heb ik vandaag veel moeten klussen in haar nieuwe huis om de race te mogen kijken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Arezo:

Perez verprutste zijn banden bij die do or die actie. Had later gemoeten in mijn ogen met minder risico. Dure voor de constructeurs. Prima baantje wel denk ik?

Wist je wel dat Perez met minder power reed? Anders was hij er al eerder langs geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei delichris:

Wist je wel dat Perez met minder power reed? Anders was hij er al eerder langs geweest.

Heb het voorbij horen komen en er niet meer bij stilgestaan. Thanks. Alsnog zonde voor constructeurs.

Vond dit de eerste baan waarbij de Red Bulls duidelijk overspeed hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Arezo:

Heb het voorbij horen komen en er niet meer bij stilgestaan. Thanks. Alsnog zonde voor constructeurs.

Vond dit de eerste baan waarbij de Red Bulls duidelijk overspeed hadden.

Het was zeker genieten en vooral met het Engelse commentaar. Dat die mannen niet aan het zuurstof moesten op een gegeven moment is mij een raadsel. 

Nu op naar Barcelona waar eerder RedBull ook goed was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Redbull heeft ook gewoon de snelste auto. Daarom extra leuk dat Leclerc bovenaan staat. Hopelijk kan Ferrari nog een stapje zetten.

Die staat bovenaan, omdat RB twee races heeft overgeslagen he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Satyr:

Mwah... als Max na 16 races kampioen is, dan graag.

Ben persoonlijk niet zo'n fan van Verstappen, dus ik hoop eigenlijk dat hij de komende drie races een klapband krijgt maar dat is een andere discussie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-5-2022 om 23:30 zei La Pulga:

Viel me trouwens wel mee vandaag het commentaar, voelde een keer constant spanning en ook voor de race was het leuk om te volgen.

Vond je? Tenenkrommend die gasten. Alles is SENSATIONEEL, LEGENDARISCH, FABELACHTIG\

En dan over Racecontrol nog maar te zwijgen. Die slaagde er in om bij letterlijk elke keer dat hij iets gevraagd werd door een boardradio heen te roeptoeteren met een bak aan nutteloze informatie.

Blijf hopen op Nederlands commentaar bij de F1 Pro app van Mol. Ik vind het Engelse commentaar met Will Buxton, Martin Brundle en consorten ook vaak te schreeuwerig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lazy:

Vond je? Tenenkrommend die gasten. Alles is SENSATIONEEL, LEGENDARISCH, FABELACHTIG\

En dan over Racecontrol nog maar te zwijgen. Die slaagde er in om bij letterlijk elke keer dat hij iets gevraagd werd door een boardradio heen te roeptoeteren met een bak aan nutteloze informatie.

Blijf hopen op Nederlands commentaar bij de F1 Pro app van Mol. Ik vind het Engelse commentaar met Will Buxton, Martin Brundle en consorten ook vaak te schreeuwerig.

F1tv + GP Radio al eens geprobeerd? Beeld bij de een, geluid bij de ander (y) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Fantasy:

F1tv + GP Radio al eens geprobeerd? Beeld bij de een, geluid bij de ander (y) 

Ja geprobeerd, maar ik heb geen soundbar oid dus dan zit ik op mijn tv te kijken met het geluid uit een telefoon. Dat is ook geen feest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Lazy:

Ja geprobeerd, maar ik heb geen soundbar oid dus dan zit ik op mijn tv te kijken met het geluid uit een telefoon. Dat is ook geen feest.

Ah ja, ik stream het geluid dan inderdaad wel naar een JBL voor een beetje volume. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites