Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

De regel is overigens dat je pas na de derde keer straf kunt krijgen daarvoor.

Maar goed, dat hij met zijn team dit bespreekt oke. Punt blijft wel dat gezien het dus twee keer is gebeurd en geen derde keer het totaal niks toevoegt om dit aan de kijker te laten horen.

Vonden jullie de pitstop overigens unsafe release? Las daar nog wel op verscheidene plekken dat het wellicht unsafe release was. Niet dat dat invloed heeft op de race want daar wordt volgens mij een team eventueel voor gestraft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei timpy00:

De regel is overigens dat je pas na de derde keer straf kunt krijgen daarvoor.

Maar goed, dat hij met zijn team dit bespreekt oke. Punt blijft wel dat gezien het dus twee keer is gebeurd en geen derde keer het totaal niks toevoegt om dit aan de kijker te laten horen.

Vonden jullie de pitstop overigens unsafe release? Las daar nog wel op verscheidene plekken dat het wellicht unsafe release was. Niet dat dat invloed heeft op de race want daar wordt volgens mij een team eventueel voor gestraft.

De BBC had een tweet waarin overduidelijk te zien is dat Max op tijd weg is, dat heeft te maken met bepaalde bordjes in de pitstraat. Als auto A nog voor dat bord zit, mag je weg en Sainz zat drie meter voor het bord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Satyr:

De BBC had een tweet waarin overduidelijk te zien is dat Max op tijd weg is, dat heeft te maken met bepaalde bordjes in de pitstraat. Als auto A nog voor dat bord zit, mag je weg en Sainz zat drie meter voor het bord.

Dit werd ook bij Viaplay uitgelegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-3-2022 om 07:49 zei Jotew:

Kan het nog saaier? Even een paar bochten erin zodat ze in ieder geval bij de start weer uitkomen. Jezus wat een droevig circuit.

Elk team heeft wel zijn pitstraat op zo'n punt waar je bagage kan afzetten met je auto neem ik aan? :P

Dit voelt meer als een circuit waar je van die showcases op doet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei ElMarcos:

Elk team heeft wel zijn pitstraat op zo'n punt waar je bagage kan afzetten met je auto neem ik aan? :P

Dit voelt meer als een circuit waar je van die showcases op doet. 

Ja ik snap dat voor het showelement Vegas natuurlijk een leuk idee is. Maar ben benieuwd of dit racetechnisch gezien echt leuk wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-4-2022 om 09:32 zei Fantasy:

Ja heel voorspelbaar ook. Iets met geld waarschijnlijk.. Had dan liever Turkije gezien. 

Maarja, de F1 kiest al jaren geen circuits meer op basis van amusementswaarde. Muv de corona periode toen we Imola bijv. terug kregen. 

Bedacht me trouwens nog dat Vietnam in 2020 groots werd aangekondigd. Maar daar hoor je dus helemaal niks meer van :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites