Lazy Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Wat sneu voor die LeClerc zeg. Had hem die overwinning zeker gegund. Vond de reactie van Lewis ook wel mooi na afloop. Beetje opa verteld gehalte Jammer op het einde dat die twee renaults de boel voor Max verstieren, maar ergens ben ik wel blij dat hij het podium niet gehaald heeft (gekke verwoording) puur omdat LeClerc het niet verdiende om buiten het podium te vallen. Verder gaat dit weer een moeilijk jaar worden voor Max. Die gaan er weer niet aankomen dit seizoen. Zullen vast in de 2e helft van het seizoen aanhaken door een paar updates, maar echt concurreren met de Merc en Ferrari's gaat het niet worden. Hopen dat hij plek 3 in het kampioenschap kan pakken, maar ook dat lijkt een enorme klus te gaan worden, zeker als LeClerc zo blijft presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Echt medelijden met Leclerc, maar aan de andere kant, hij heeft zijn visitekaartje afgegeven en als hij zo blijft presteren, doet hij gewoon voorin mee. Vettel gaat hard zijn best moeten doen om niet achter hem te eindigen aan het eind van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 De grote vraag is: Wie gaat Gasly vervangen en wanneer? Ik denk Albon na een race of 6, maar als het kan zou ik Norris halen. Ook na een race of 6. Of Ocon, hahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Kvyat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 9 uur geleden zei Satyr: De grote vraag is: Wie gaat Gasly vervangen en wanneer? Ik denk Albon na een race of 6, maar als het kan zou ik Norris halen. Ook na een race of 6. Of Ocon, hahahaha Uiteindelijk is het misschien jammer dat Red Bull Sainz heeft laten gaan. Denk dat hij een groter talent is dan Gasly. Alleen boterde het echt niet met Max bij Torro en vanuit Sainz' zijn oogpunt had ik er nog wel begrip voor ook. Om dezelfde reden is Ricciardo nu overgestapt naar die Franse prutsers. Misschien Buemi? Ervaren reserve rijder en heeft al flink wat meters gemaakt in de simulator dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 april 2019 Auteur Share Geplaatst 1 april 2019 Denk dat Gasly zich nog wel redt. Die jongen heeft talent, het komt er nu alleen even niet uit. Er zat al een enorm verschil tussen Australië en Bahrein in zijn prestaties, in een positieve zin. Ook niet vergeten dat Australië vooral een blunder van het team was. Tenminste, ik ga ervan uit dat die de beslissing genomen hebben om één poging te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 april 2019 Share Geplaatst 13 april 2019 Ooit gebeurd dat de eerete 5 rijen allemaal bezet worden door merken die naast elkaar staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 april 2019 Auteur Share Geplaatst 13 april 2019 Citaat Verstappen boos na verpeste kwalificatie GP China Max Verstappen kon Sebastian Vettel (Ferrari) en Daniel Ricciardo en Nico Hülkenberg van Renault wel schieten na de kwalificatie voor de Grand Prix van China. "Zij verneukten de aanloop naar mijn laatste kwalificatiepoging. Het is een ongeschreven wet dat je achter elkaar blijft rijden", zei de Nederlander over een actie van zijn collega's in de slotfase van de strijd om poleposition. Te laat Door die actie werd Verstappen opgehouden, terwijl hij zich juist opmaakte voor zijn ultieme ronde. Gevolg was dat hij zijn tijd niet meer kon verbeteren. Hij bleef op de vijfde plaats steken, wat betekent dat hij zondag vanaf de derde startrij zal moeten vertrekken. "We bleven netjes achter elkaar rijden, maar toen kwamen Vettel en beide Renaults ineens voorbij. Daarna was ik te laat om nog te kunnen aanzetten." Verstappen liet er geen misverstand over bestaan hoe hij over zijn collega's dacht. "Dat doe je gewoon niet", zei hij. "Er had absoluut meer in gezeten, maar als je geen snelle tweede run kunt doen, dan houdt het op", zei Verstappen met hoorbare irritatie in zijn stem. "Vanaf nu ga ik hun kwalificaties ook verneuken. Het is gewoon vervelend, wij hadden hier voor de derde plaats kunnen vechten." Tevreden over wagen Verstappen was tevreden over zijn wagen. "De auto voelde goed aan. Qua snelheid zitten we er wel bij. We gaan proberen het podium te halen. Het wordt een interessante zondag", keek hij vooruit naar de duizendste race in de Formule 1-geschiedenis. Vettel zag het anders. "Iedereen ging voor hetzelfde moment. Als je aan het einde van het 'treintje' zat, zoals ik, was het moeilijk nog iets te kunnen doen. Toen ik hoorde dat ik nog maar een marge van tien seconden had om een laatste ronde te halen, moest ik iets bedenken"', verklaarde de Duitser. "Ik weet niet of de anderen in de gaten hadden dat de marge zo klein was. Als iedereen meer snelheid had gemaakt, hadden we het allemaal gered. Ik heb gewoon een keuze gemaakt", aldus Vettel. Wat een bullshit, zeg. Vettel, Ricciardo en Hülkenberg hadden gewoon door dat ze bijna geen tijd meer hadden. Die gaan er dan niet achter blijven zitten en het niet halen omdat er een ongeschreven regel is dat je er achter blijft. Gewoon je eigen fout, of een fout van het team, op anderen proberen te schuiven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 april 2019 Share Geplaatst 13 april 2019 Inderdaad ja, wat een gezeik van hem weer. Gewoon slim van de rest om door te rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 april 2019 Auteur Share Geplaatst 13 april 2019 Geeft op Motorsport.com dan weer aan dat het aan zowel de andere coureurs als aan het team lag. Kreeg eerst te horen dat 'ie een gat moest laten vallen en toen pas kwam de "Mate, you need to go, now!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 13 april 2019 Share Geplaatst 13 april 2019 Max Verstappen lapt elke ongeschreven regel aan zijn laars, als het hem uitkomt en dan nu lopen zeiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 april 2019 Share Geplaatst 13 april 2019 Huilebalk joh Max. Wat een narcist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarkHouten Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 Nou.. we zitten er klaar voor. Ben benieuwd. Vind het een leuk circuit , met die bocht net na de start! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 Goedemorgen. Ook maar de wekker even gezet deze keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 Ik was gelukkig al wakker (kleine voeden) dus kan ik mooi door naar de televisie. Ben benieuwd wat deze race gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarkHouten Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 Blijf dit toch zoiets apart vinden he. Dat leclerc aan de kant moet voor Vettel.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 De zachte band zou sneller moeten zijn dan de medium toch? Want de top-5 (op medium) rijdt gewoon weg bij Gasly (op soft). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarkHouten Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 4 minuten geleden zei Hwb: De zachte band zou sneller moeten zijn dan de medium toch? Want de top-5 (op medium) rijdt gewoon weg bij Gasly (op soft). Krijg je met een middelmatige coureur. Bakt er vrij weinig van tot nu toe bij Red Bull Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 Nou daar zet je dan een wekker voor. Wat een ongelofelijk saaie optocht. Buiten 1 rondje Max vs. Vettel helemaal niks te zien voorin. Zelfs hey middenveld saai vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Bij hoge uitzondering de race gemist, maar mis er niks aan zo te lezen. Volgende is gelukkig Baku, die was de laatste twee jaar enorm spectaculair. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Op 1-4-2019 om 13:05 zei Satyr: De grote vraag is: Wie gaat Gasly vervangen en wanneer? Ik denk Albon na een race of 6, maar als het kan zou ik Norris halen. Ook na een race of 6. Of Ocon, hahahaha https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/246740/sky-sports-analisten-linken-alexander-albon-aan-stoeltje-gasly?fbclid=IwAR2hJwNFRmkhvD1goKdE66XEFTs2OkCnCo_GQiRz8MdFiRX2i2PFWFnQdNc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 april 2019 Share Geplaatst 19 april 2019 Dat gaat dus echt niet gebeuren dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 april 2019 Share Geplaatst 19 april 2019 Gasly mag toch echt wel gauw het gaspedaal vinden. Red Bull is nooit bang geweest om te wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 19 april 2019 Share Geplaatst 19 april 2019 Ja, maar Kvyat werd gewisseld niet omdat hij langzaam was (want dat was hij niet, anders hadden ze hem ook niet bij Toro Rosso teruggehaald), maar omdat hij veel fouten maakte. Gasly is misschien niet de snelste (tot nog toe), maar hij rijdt heel degelijk. De snelheid kan nog komen en hij is nog jong. Als ik Red Bull was zou ik in ieder geval het jaar met hem volmaken, want derde worden ze sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 Wat een afgang in Baku zeg... ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten