Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Een oplossing voor de uitloopstroken is een verplichte route die je in de uitloopstrook moet volgen. Kijk maar naar Monza in de tweede chicane.. daar moeten ze een bepaalde route volgen die dan langzamer is. Dan hou je én je auto in leven en je hebt er geen voordeel van zoals Hamilton en Max in Mexico.

Verder eens met Justin, al heeft Magny Cours echt op maar twee en een halve stuk een positie om in te halen. Bij Aidelaide hairpin, uitkomend uit die hairpin met een beetje mazzel en doorkruisend en op het korte rechte stuk vlak voor start/finish.

Overigens zag ik laatst dat het circuit van Imola ook definitief verneukt is. Ik dacht dat dat alleen in Project CARS de racegame zo was, maar helaas. De laatste chicane is vervangen voor een lang recht stuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een oplossing voor de uitloopstroken is een verplichte route die je in de uitloopstrook moet volgen. Kijk maar naar Monza in de tweede chicane.. daar moeten ze een bepaalde route volgen die dan langzamer is. Dan hou je én je auto in leven en je hebt er geen voordeel van zoals Hamilton en Max in Mexico.

Verder eens met Justin, al heeft Magny Cours echt op maar twee en een halve stuk een positie om in te halen. Bij Aidelaide hairpin, uitkomend uit die hairpin met een beetje mazzel en doorkruisend en op het korte rechte stuk vlak voor start/finish.

Overigens zag ik laatst dat het circuit van Imola ook definitief verneukt is. Ik dacht dat dat alleen in Project CARS de racegame zo was, maar helaas. De laatste chicane is vervangen voor een lang recht stuk.

Ah echt? Wat zonde zeg.. Imola was zo'n gave baan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mercedes is met Williams aan het onderhandelen om Bottas naast Hamilton te zetten. Het lijkt op een uitleenbeurt te gaan, daar waar Paddy Lowe naar Williams zou gaan, plus goedkopere motoren.

Als vervanger wil Williams een ervaren coureur en dus valt Wehrlein meteen af, die sowieso qua populariteit niet bijster goed ligt in de paddock. De naam van Massa en Button worden overigens wel genoemd als vervanger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Justin Heb t ook, was ook eerst laaiend enthousiast maar heb t niet meer aangeraakt sinds eerste dag release. (10 uur totaal) Niet omdat het niet tof is, maar meer omdat t een opgepoetste versie van Grand Prix Manager 2 is van Microprose. Ja het zit goed in elkaar, maar omdat ik GPM2 al helemaal grijs gespeeld heb kan me dit niet echt bekoren. Ondanks dat we nu vele jaren verder zijn, de graphics beter zijn (wat meer een bijzaak is want ze hadden het zoveel beter kunnen doen + geen licenties) is t gevoel voor mij niet meer hetzelfde. Overigens wordt GPM2 nog steeds gespeeld door aardig wat mensen, ook worden er elk jaar nieuwe updates uitgebracht. Het spel is ook nog eens gratis te downloaden (LET OP is wel een dos progamma dus een emulator is noodzakelijk. bewerkt door TheBazzterd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='TheBazzterd']@Justin Heb t ook, was ook eerst laaiend enthousiast maar heb t niet meer aangeraakt sinds eerste dag release. (10 uur totaal) Niet omdat het niet tof is, maar meer omdat t een opgepoetste versie van Grand Prix Manager 2 is van Microprose. Ja het zit goed in elkaar, maar omdat ik GPM2 al helemaal grijs gespeeld heb kan me dit niet echt bekoren. Ondanks dat we nu vele jaren verder zijn, de graphics beter zijn (wat meer een bijzaak is want ze hadden het zoveel beter kunnen doen + geen licenties) is t gevoel voor mij niet meer hetzelfde. Overigens wordt GPM2 nog steeds gespeeld door aardig wat mensen, ook worden er elk jaar nieuwe updates uitgebracht. Het spel is ook nog eens gratis te downloaden (LET OP is wel een dos progamma dus een emulator is noodzakelijk.[/QUOTE] GPM2 ken i kdan weer niet. ;c
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een maand nadat hij afscheid nam van de sport heeft Felipe Massa besloten om in 2017 toch weer terug te keren op de grid. Volgens diverse media, waaronder het Braziliaanse Grande Premio, heeft hij een verzoek van Williams om Valtteri Bottas op te volgen geaccepteerd. Dit zou de weg vrijmaken voor een vertrek van Bottas naar Mercedes, waar hij dan de nieuwe teamgenoot van Lewis Hamilton wordt.

Met de beslissing van Massa om zijn pensioen toch maar een jaartje uit te stellen, lijken de puzzelstukjes van het winterse 'silly season' op zijn plek te vallen. De beslissing van Nico Rosberg om als wereldkampioen een punt achter zijn carrière te zetten had als gevolg dat Mercedes een nieuwe coureur nodig had en vrij snel werd duidelijk dat Bottas één van de belangrijkste kandidaten was. Maar: Williams wilde de Fin alleen laten gaan als het een goede, ervaren vervangen kon halen. "Mochten we Valtteri laten gaan, doen we dit alleen als een ervaren en geloofwaardig alternatief beschikbaar is. Iemand als Felipe Massa, bijvoorbeeld. Het belang van het team staat voorop bij de beslissing die we nemen", zei teambazin Claire Williams onlangs bij de BBC.

En dus klopte Williams weer aan bij Massa, de afgelopen seizoenen de teamgenoot van Bottas bij Williams. De 35-jarige Braziliaan kondigde in de zomer aan dat dit zijn laatste jaar in de Formule 1 zou worden en kreeg met name bij zijn thuisrace in São Paulo een prachtig afscheid, maar lijkt nu dus toch te zwichten voor het verzoek van het team om aan te blijven. Volgens het Braziliaanse Grande Premio heeft Massa wel aan Williams laten weten dat hij alleen terugkeert als Bottas inderdaad naar Mercedes vertrekt. Mocht de overstap van de Fin naar het Dutise tram alsnog afketsen, houdt Massa zich aan zijn plan om met Formule 1-pensioen te gaan.

Voor Antonio Giovinazzi krijgt een fraai jaar een prachtig einde: de vicekampioen van de GP2 Series gaat aan de slag bij Ferrari. Giovinazzi wordt de nieuwe derde coureur van Ferrari, achter vaste rijders Sebastian Vettel en Kimi Raikkonen. Dat heeft een woordvoerder van het Italiaanse team bevestigd.

De 23-jarige Giovinazzi maakte dit jaar grote indruk door als debutant tweede te worden in het GP2-kampioenschap. Tot het laatste raceweekend in Abu Dhabi voerde de Italiaan de titelstrijd zelfs aan, maar op het Yas Marina Circuit greep teamgenoot Pierre Gasly de hoofdprijs. Een jaar eerder werd Giovinazzi tweede in de Europese Formule 3, achter Felix Rosenqvist, en won hij de Masters of F3-race in Zandvoort.

Volgens Ferrari-preses Sergio Marchionne is Giovinazzi een mooie aanwinst voor zijn team. "Antonio is een zeer goede coureur en Ferrari moet klaar zijn om de jeugd een kans te geven", laat hij weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pascal Wehrlein vervolgt zijn carriere bij Sauber dus. Dit houdt in dat Felipe Nasr definitief geen stoeltje heeft bij Sauber voor 2017, al lijkt hij wel hoofdkandidaat bij Manor te zijn, terwijl ook Haryanto zijn rentree zou kunnen maken bij Manor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was ook mijn gevoel inderdaad. Manor heeft het vorig jaar structureel beter gedaan dan Sauber, maar net die ene wedstrijd in Brazilië pech gehad. Ben benieuwd wat de hulp van Ferrari en Mercedes zullen zijn bij deze twee teams, anders denk ik dat Sauber het nog slechter gaat doen dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites