delichris Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 (bewerkt) 11 uur geleden zei MisterX: Is de Vlaamse serie beter dan de Nederlandse of niet? De speurder gebruiken in seizoen één wel andere taktieken dan in Nederland. 16 november 2023 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 In België krijgen de hunters niet de informatie over het extractiepunt op de laatste dag nadat ze een communicatiemiddel in bezit hadden van eerder gepakte voortvluchtigen. Dat soort dingen zouden ze hier ook moeten doen. @joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 We zijn net begonnen aan seizoen 2. We moesten er even in komen, maar wel een mooi einde van seizoen 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Waar kun je de Belgische versie eigenlijk zien? Als Nederlander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 2 minuten geleden zei MisterX: Waar kun je de Belgische versie eigenlijk zien? Als Nederlander. Vtm go denkik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 23 minuten geleden zei MisterX: Waar kun je de Belgische versie eigenlijk zien? Als Nederlander. Hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Op 18-11-2023 om 23:58 zei Richarð.: Hier Eerst aflevering is blijkbaar niet meer te zien zonder plus account. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 @delichris Weet jij toevallig wanneer seizoen 3 van Klopjacht op NPO komt? Ben inmiddels al door de twee seizoenen heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 6 uur geleden zei Richarð.: @delichris Weet jij toevallig wanneer seizoen 3 van Klopjacht op NPO komt? Ben inmiddels al door de twee seizoenen heen. Ik weet dat het uitgezonden is in België vanaf 23 september. Dus wanneer het komt weet ik niet. Wij zitten nu halverwege seizoen 2. Waar Lothar voor de derde keer ontkomt aan de speurders. Dat die bij zijn vriendin is en later wederom teruggaat naar zijn dorp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 @Richarð. de finale was eigenlijk niet te doen voor de finalisten in seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 3 uur geleden zei delichris: @Richarð. de finale was eigenlijk niet te doen voor de finalisten in seizoen 2. Toen ze de locatie wisten niet nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Vanavond Hunted in to the wild Vips. En er is al een normale Hunted gaande. Er werden namelijk drie koppels gezocht in Groningen en Drenthe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 16 minuten geleden zei delichris: Vanavond Hunted in to the wild Vips. Die aankondiging zag ik ook. In to the wild vond ik alleen wel minder leuk. 17 minuten geleden zei delichris: En er is al een normale Hunted gaande. Er werden namelijk drie koppels gezocht in Groningen en Drenthe. Je bedoelt opnames zijn gaande? Het wordt nog niet uitgezonden toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 3 minuten geleden zei MisterX: Die aankondiging zag ik ook. In to the wild vond ik alleen wel minder leuk. Je bedoelt opnames zijn gaande? Het wordt nog niet uitgezonden toch? Klopt er zijn opnames. Ik verwacht dat het nieuwe seizoen ergens in oktober/november op tv te zien zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Op 1-4-2024 om 10:02 zei delichris: Vanavond Hunted in to the wild Vips. En er is al een normale Hunted gaande. Er werden namelijk drie koppels gezocht in Groningen en Drenthe. En, wat vind je tot nu toe van het seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Mwaahh. Wederom worden er domme fouten gemaakt zelfs in het wild. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Toegangscode van je telefoon aan de hunters geven , waarom nakt er altijd wel een voortvluchtige hun mede-voortvluchtige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april (bewerkt) Dat biologin viel in ieder geval tegen. Op papier zou je al denken dat zo'n duo een streepje voor heeft, maar dat je weet welke vlinder er naast je vliegt heeft toch niet zoveel zin. Maar zij is echt een aanstelster, dat viel vooral tegen. In het wild leuk voor de afwisseling, maar de gewone hunted zonder vips kan het niet aan tippen. 22 april bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 1 uur geleden zei Chiemel: Dat biologin viel in ieder geval tegen. Op papier zou je al denken dat zo'n duo een streepje voor heeft, maar dat je weet welke vlinder er naast je vliegt heeft toch niet zoveel zin. Maar zij is echt een aanstelster, dat viel vooral tegen. In het wild leuk voor de afwisseling, maar de gewone hunted zonder vips kan het niet aan tippen. Sterrin was ook al zo met Expeditie Robinson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Denk dat de hunters het zich toch iets te lastig hebben gemaakt, 4/6 over met nog twee dagen te gaan tot extractie, als zou het mij niets verbazen als ze die gasten van Kriss Kross direct te pakken hebben in het begin van de volgende aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april 11 uur geleden zei joostmakaay: Denk dat de hunters het zich toch iets te lastig hebben gemaakt, 4/6 over met nog twee dagen te gaan tot extractie, als zou het mij niets verbazen als ze die gasten van Kriss Kross direct te pakken hebben in het begin van de volgende aflevering. Of ze blijken die Youtubers te gaan pakken. Die gozer van Kriss Kross met zijn lange haar is niet de slimste van het stel. Hij blijft ook maar hard praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april 7 uur geleden zei delichris: Of ze blijken die Youtubers te gaan pakken. Die gozer van Kriss Kross met zijn lange haar is niet de slimste van het stel. Hij blijft ook maar hard praten. Zag die gast ook in verraders, had toen toch wel een beetje een andere indruk van hem. Valt ook tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Ik vraag me sowieso nog een beetje af hoe dat werkt met de doeken en het vinden van de juiste locatie. Zijn er nu 6 doeken die een 4 kant moeten vormen ofzo? Kan zomaar zijn dat er een paar teams niet uit komen of niet meer de tijd hadden om naar de juiste locatie op tijd te komen. We hebben nog niet echt gehoord dat teams bezig zijn met het vinden van de juiste locatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Nog wel een vermakelijk seizoen. Einde niet echt bevredigend. Ook niet voor de eerste keer dat gepakte kandidaten het onnodig makkelijk maken voor de hunters Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei 5 uur geleden zei Chiemel: Nog wel een vermakelijk seizoen. Einde niet echt bevredigend. Ook niet voor de eerste keer dat gepakte kandidaten het onnodig makkelijk maken voor de hunters Goh, hier erger ik me altijd zo erg aan, he. Ook altijd als ze gepakt zijn en ze worden verhoord. Hoe moeilijk is het om niks te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten