Mordurette Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Ja had dat After the Hunt nog even gekeken en tjonge jonge, waarom allerlei informatie aan de Hunters geven? Dan haal je de lol er ook wel vanaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Zonde, had het Pieter en die twee dames wel gegund zeg, snapte alleen niet waarom ze zo laat pas hun rugzakken dropte terwijl ze al wisten wat het extractiepunt zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Belachelijk dat die Tommy in de helicopter ging zitten. Zo kon ook niemand ontsnappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Gingen ze sowieso niet lukken omdat er nog genoeg tijd was voordat die heli ging opstijgen en ze dan alsnog gearresteerd zouden worden. Vond het wel een toffe actie van die Hunter eigenlijk dat hij zich voordeed als iemand van die heli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 1 uur geleden zei Mordurette: Gingen ze sowieso niet lukken omdat er nog genoeg tijd was voordat die heli ging opstijgen en ze dan alsnog gearresteerd zouden worden. Vond het wel een toffe actie van die Hunter eigenlijk dat hij zich voordeed als iemand van die heli. Is het niet zo dat ze "safe" zijn wanneer ze in de heli zitten? Na nog wat stukken terug gezien te hebben was het ook gewoon vrijwel onmogelijk om het te halen, 90 minuten voordat de heli landde hadden de voortvluchtige een berichtje gekregen, en wisten de Hunters dus ook waar het ongeveer moest gaan zijn. Veld naast de houtzagerij was vrijwel het enige stuk waar de heli kon gaan landen dus 1 + 1 = 2. Toen Sterrin de code van haar telefoon had afgegeven was het eigenlijk al grotendeels gedaan voor de voortvluchtige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei 8 uur geleden zei delichris: Belachelijk dat die Tommy in de helicopter ging zitten. Zo kon ook niemand ontsnappen. Hunters die proberen te voorkomen dat voorvluchtigen onstappen aka waar het hele programma om draait. 5 uur geleden zei joostmakaay: Toen Sterrin de code van haar telefoon had afgegeven was het eigenlijk al grotendeels gedaan voor de voortvluchtige. Voor mijn gevoel was het juist de telefoon van de Kriss Kross broeders die de rest voornamelijk de das om deed. Die hadden al die screenshots gemaakt van de berichten. De telefoon van Sterrin en partner ontving volgens mij geen berichten meer nadat ze gepakt waren, toch? Ik kon me in ieder geval niet herinneren dat ze dat benoemde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei 3 uur geleden zei Richarð.: Hunters die proberen te voorkomen dat voorvluchtigen onstappen aka waar het hele programma om draait. Dat snap ik, maar je kan wel een regel instellen dat je op een 100 meter van de heli veilig bent. De hunters kregen ook een bakken kritiek op de socials. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei 5 uur geleden zei Richarð.: Voor mijn gevoel was het juist de telefoon van de Kriss Kross broeders die de rest voornamelijk de das om deed. Die hadden al die screenshots gemaakt van de berichten. De telefoon van Sterrin en partner ontving volgens mij geen berichten meer nadat ze gepakt waren, toch? Ik kon me in ieder geval niet herinneren dat ze dat benoemde. Maar stonden wel alle nummers van de overige voortvluchtige in dacht ik, daarom konden ze die taps ook zo makkelijk uitvoeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei 6 uur geleden zei delichris: Dat snap ik, maar je kan wel een regel instellen dat je op een 100 meter van de heli veilig bent. De hunters kregen ook een bakken kritiek op de socials. Dan gaan mensen klagen dat ze 100m van de heli staan. Je blijft dat gezeik toch wel houden. Mensen zien gewoon liever de voortvluchtigen winnen. Enige waar ze over moeten klagen, is het feit dat de gepakte voortvluchtigen zo eenvoudig informatie geven aan de hunters. 4 uur geleden zei joostmakaay: Maar stonden wel alle nummers van de overige voortvluchtige in dacht ik, daarom konden ze die taps ook zo makkelijk uitvoeren. Ah ja, dat is waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei 5 uur geleden zei joostmakaay: Maar stonden wel alle nummers van de overige voortvluchtige in dacht ik, daarom konden ze die taps ook zo makkelijk uitvoeren. En de voortvluchtigen wisten dit ook niet volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei (bewerkt) 23 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Komt weer een nieuw seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Aanstaande maandag nieuw seizoen van Hunted. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Op 29-10-2024 om 19:32 zei delichris: Aanstaande maandag nieuw seizoen van Hunted. Zonder Marcel van de Ven blijkbaar, dus geen domme one-liners meer zoals "Binnenhalen en opsluiten" of "Heel die tent binnenstebuiten keren om ze te vinden!". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 25 minuten geleden zei joostmakaay: Zonder Marcel van de Ven blijkbaar, dus geen domme one-liners meer zoals "Binnenhalen en opsluiten" of "Heel die tent binnenstebuiten keren om ze te vinden!". Klopt. Ene Sander is nu de teamleider. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 1 uur geleden zei joostmakaay: Zonder Marcel van de Ven blijkbaar, dus geen domme one-liners meer zoals "Binnenhalen en opsluiten" of "Heel die tent binnenstebuiten keren om ze te vinden!". Zijn opvolger heeft vast wat nieuwe stomme one-liners. Ze voelde namelijk altijd zo geforceerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november En we zijn los. Vader en dochter uit Oldehove komt me bekend voor (van de lokale supermarkt ofzo, wonen op 9km afstand). Interessant begin weer. Die Ethiopiers die zweren alle Hunted programma's ter wereld hebben gezien beginnen meteen met het opstapelen van problemen. Die zullen wel gepakt worden in aflevering 2. Sidenote, nieuwe Jachtseizoen is ook wel geinig trouwens met ook meerdere kandidaten tegelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 18 minuten geleden zei Chiemel: Sidenote, nieuwe Jachtseizoen is ook wel geinig trouwens met ook meerdere kandidaten tegelijk. Heb de eerste aflevering wel gezien, was best geinig, maar klopt het dat ze de rest achter een pay wall hebben gezet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 1 uur geleden zei MisterX: Heb de eerste aflevering wel gezien, was best geinig, maar klopt het dat ze de rest achter een pay wall hebben gezet? Wij kijken via Videoland, verder weet ik het niet. Was normaal gesproken wel op TV. Misschien later/binnenkor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Jachtseizoen is nu van RTL en daarom is het op Videoland. Hunted was weer leuk, maar op de vlucht zijn in een roze broek is wel te opvallend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 12 uur geleden zei delichris: Jachtseizoen is nu van RTL en daarom is het op Videoland. Je bedoelt dat StukTV hun ziel heeft verkocht in het verleden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 45 minuten geleden zei MisterX: Je bedoelt dat StukTV hun ziel heeft verkocht in het verleden? Dat hadden ze al toen ze naar Talpa gingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 4 uur geleden zei MisterX: Je bedoelt dat StukTV hun ziel heeft verkocht in het verleden? Die jongens konden goed gaan verdienen aan hun succes, en de productie van hun programma's is veel beter geworden, heb je dan echt je ziel verkocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Op 4-11-2024 om 21:48 zei Chiemel: Interessant begin weer. Die Ethiopiers die zweren alle Hunted programma's ter wereld hebben gezien beginnen meteen met het opstapelen van problemen. Die zullen wel gepakt worden in aflevering 2. Sowieso dat die als eerste gepakt worden. Ze hadden al gepakt moeten worden eigenlijk. Echter op een of andere manier denken de Hunters dat het Hanzelaan 5 is i.p.v. 95. Voelt wel erg gescript trouwens, want ik geloof niet dat als je letterlijk het juiste adres hebt je niet constant in je hoofd 95 hebt als je eenmaal op de Hanzelaan bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Selmar (hunter die je vaak achter de computer ziet) is actief op Tweakers in het Hunted topic, altijd interessant hoe hij toelichting geeft; https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1728525/last Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten