JanVertonghen Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 Hoever is een Chinees Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 47 minuten geleden zei Elano: Originele grap Pino! Dankje, heb er de hele nacht over na zitten denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 48 minuten geleden zei Pino: Dankje, heb er de hele nacht over na zitten denken. Dan is het extra pijnlijk dat Bramvinos de wekker wat eerder gezet had dan jij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 Wekker er speciaal voor gezet om te zien in hoeverre ik de eerste kon zijn hier ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 Ah ik zie het nu ik heb de post boven die van mij gemist. Zat nog op de vorige pagina. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 januari 2019 Share Geplaatst 15 januari 2019 Another Chelsea icon https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=344774 - Cech maakte in 2004 de overstap van Stade Rennes naar Chelsea en speelde sindsdien 443 wedstrijden in de Premier League. Hij is bezig aan zijn vijftiende seizoen in de hoogste afdeling van het Engelse voetbal en vestigde sinds zijn debuut in augustus 2004 diverse competitierecords. - Drie kwart van de 443 Premier League-wedstrijden werkte Cech af bij Chelsea: 75 procent. Desondanks incasseerde hij 34 procent van zijn tegendoelpunten (125 van 366 tegentreffers) bij zijn huidige werkgever. - De enige keeper die de Premier League vaker wist te winnen dan Cech, was Petr Schmeichel die met Manchester United vijf keer kampioen werd. Cech pakte de titel in 2004/05, 2005/06, 2009/10 en 2014/15. - Van alle doelmannen in de geschiedenis van de Premier League heeft Cech de meeste clean sheets behaald: 202. Toen hij in december 2015 met 2-0 van Bournemouth won, snoepte Cech dit record af van voormalig Engels international David James. - Cech behaalde de meeste van deze clean sheets bij Chelsea: 162. Geen keeper hield in de Premier League zo vaak zijn doel schoon voor één team. Slechts zes doelmannen noteerden honderd of meer clean sheets voor één club in de Premier League. - In zijn eerste Premier League-seizoen, in 2004/05, stapte Cech 24 keer zonder tegendoelpunt van het veld. Een record. Op de tweede plaats staat Edwin van der Sar, die in 2008/09 21 keer niet hoefde te vissen in de Premier League. - Cech krijgt in de Premier League gemiddeld iedere 108 minuten een doelpunt om de oren. Dat is het beste moyenne voor een keeper die ten minste zesduizend minuten heeft gemaakt in de Premier League. - Cech heeft sinds zijn eerste Premier League-seizoen meer reddingen in de competitie verricht dan zijn collega’s (1136). Daarnaast kan hij van alle doelmannen die sinds 2004/05 ten minste vijfhonderd reddingen hebben verricht in de Premier League, het beste reddingspercentage overleggen: 75,4 procent. - Cech stopte sinds april 2011 slechts een van de laatste 23 strafschoppen die hij tegen kreeg in de Premier League. In maart van dit jaar hield hij Troy Deeney van Watford van scoren af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Ik snap dat laatste punt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Bielsa En dan te bedenken dat mensen hem bij Ajax wilden zien. Wat een clown is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 (bewerkt) 35 minuten geleden zei JanVertonghen': Bielsa En dan te bedenken dat mensen hem bij Ajax wilden zien. Wat een clown is dat zeg. Bielsa een clown? Vanwege "spionage"? Belachelijke heisa hierover trouwens, Derby is/was gewoon niet bij machte om van dit Leeds te winnen. Dat kan Lampard alleen zichzelf en zijn team aanrekenen ipv ecxuses zoeken. Bielsa is een zeer goede trainer die Leeds eindelijk kan terug brengen naar waar zij horen, de Premier League. Echter zijn er nog wel 2 of 3 versterkingen nodig voor dit lange seizoen. Tevens is er zo een persconferentie, geruchten gaan dat Bielsa weg gaat. Niet te hopen want dan komt er weer een of andere jan doedel trainer en zo blijf je in het Championship acteren. Nee, het is een veel betere uhhhhh trainer uhhhh dan die uhhhh trekpop uhhhh die nu uhhh bij uhhh jullie uhhh zit uhh. 16 januari 2019 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 43 minuten geleden zei JanVertonghen': Bielsa En dan te bedenken dat mensen hem bij Ajax wilden zien. Wat een clown is dat zeg. Waarom een clown? Wat is het probleem dat ze bij de training van de tegenstander gaan kijken? Ik vind het wel slim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 12 minuten geleden zei Rossi: Nee, het is een veel betere uhhhhh trainer uhhhh dan die uhhhh trekpop uhhhh die nu uhhh bij uhhh jullie uhhh zit uhh. Nee dit zegt wat over de kwaliteiten van de trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Nee dit zegt wat over de kwaliteiten van de trainer. Bielsa beschikt als trainer over meer kwaliteiten dan Ten Hag.Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Zojuist zei Rossi: Bielsa beschikt als trainer over meer kwaliteiten dan Ten Hag. Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Maar je hebt geen betere argumenten dan het spraakgebrek van Ten Hag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Maar je hebt geen betere argumenten dan het spraakgebrek van Ten Hag?Lof van oud spelers en momenteel (top) trainers.Resultaten uit het verleden bij oa Argentinië, Chili en Bilbao. Ik weet dat deze geen garantie bieden voor de toekomst, maar wat Bielsa nu bij Leeds doet is uitstekend. Deze man heeft er echt een team van weten te maken. Mede door de aanwinsten was de prognose rond plek 6, waar zij vorig jaar 12e of 13e werden(pin me er niet op vast). Wat Ten Hag nog gaat laten zien moeten we afwachten, maar ik ben er nog niet zo van onder de indruk. Twijfelaar.Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Waarom vind je Ten Hag een twjfelaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Waarom vind je Ten Hag een twjfelaar?Misschien is twijfelaar niet het juiste woord. Ik kijk ook niet vaak naar dat clubje, of het moet Europees zijn of tegen mijn club. Als ik wel kijk vind ik hem altijd erg laat wisselen of dat moet toeval zijn. En daarnaast zijn hele uitstraling en zijn persconferenties. Het kan nog een tandje erger namelijk Groenendijk...Maar goed dit gaat niet meer over Brits voetbal.Gelukkig zijn de geruchten niet waar over een vertrek van Bielsa.Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Zojuist zei Rossi: Misschien is twijfelaar niet het juiste woord. Ik kijk ook niet vaak naar dat clubje, of het moet Europees zijn of tegen mijn club. Als ik wel kijk vind ik hem altijd erg laat wisselen of dat moet toeval zijn. En daarnaast zijn hele uitstraling en zijn persconferenties. Het kan nog een tandje erger namelijk Groenendijk... Maar goed dit gaat niet meer over Brits voetbal. Gelukkig zijn de geruchten niet waar over een vertrek van Bielsa. Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Die uitstraling heeft natuurlijk niks met zijn trainerskwaliteiten te maken. En als je Ajax alleen maar Europees kijkt vind ik hget aar, want daarin heeft Ajax echt uitstekend gepresteerd, nog geen wedstrijd verloren. Wanneer wisselde hij dan te laat volgens jou? En waarom zo denigrerend over Ajax (dat clubje)? De grootste club van Nederland en een stuk groter dan de club waar jij fan van bent (Leeds) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Die uitstraling heeft natuurlijk niks met zijn trainerskwaliteiten te maken. En als je Ajax alleen maar Europees kijkt vind ik hget aar, want daarin heeft Ajax echt uitstekend gepresteerd, nog geen wedstrijd verloren. Wanneer wisselde hij dan te laat volgens jou? En waarom zo denigrerend over Ajax (dat clubje)? De grootste club van Nederland en een stuk groter dan de club waar jij fan van bent (Leeds)Omdat ik niks van dat arrogante ballenclubje met iets te veel air moet hebben. Voelen zich verheven boven de rest, net als het merendeel van hun supporters.Ik heb het over wisselen, niet over resultaat. Daar heb ik het helemaal niet over gehad. Deze discussie is ontstaan omdat iemand Bielsa clown noemde en blij dat hij niet naar Ajax is gekomen. Op basis waarvan? Dat hij spioneerde? Op basis van kwaliteiten lijkt me het hoogst onwaarschijnlijk.Maar ik moet mij verantwoorden waarom ik splaakgeblek minder kwaliteiten etc vind hebben, terwijl als je naar prestaties kijkt dit voor zich spreekt?Voor jullie is het erg zonde dat Bosz is weggegaan, dan hadden jullie 3 stappen verder geweest dan nu.En in Nederland ben ik voor Den Haag en ook in die wedstrijd was het wisselen zeer opmerkelijk. Ik zou het bij mijn club graag anders zien, maar zoals ik al zei Groenendijk is een in dat opzicht zowaar nog erger, evenals het totale plaatje (kwaliteiten/uitstraling).Daarbij onderschat je blijkbaar hoe groot een club als Leeds in Engeland is.Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Zojuist zei Rossi: Omdat ik niks van dat arrogante ballenclubje met iets te veel air moet hebben. Voelen zich verheven boven de rest, net als het merendeel van hun supporters. Ik heb het over wisselen, niet over resultaat. Daar heb ik het helemaal niet over gehad. Deze discussie is ontstaan omdat iemand Bielsa clown noemde en blij dat hij niet naar Ajax is gekomen. Op basis waarvan? Dat hij spioneerde? Op basis van kwaliteiten lijkt me het hoogst onwaarschijnlijk. Maar ik moet mij verantwoorden waarom ik splaakgeblek minder kwaliteiten etc vind hebben, terwijl als je naar prestaties kijkt dit voor zich spreekt? Voor jullie is het erg zonde dat Bosz is weggegaan, dan hadden jullie 3 stappen verder geweest dan nu. En in Nederland ben ik voor Den Haag en ook in die wedstrijd was het wisselen zeer opmerkelijk. Ik zou het bij mijn club graag anders zien, maar zoals ik al zei Groenendijk is een in dat opzicht zowaar nog erger, evenals het totale plaatje (kwaliteiten/uitstraling). Daarbij onderschat je blijkbaar hoe groot een club als Leeds in Engeland is. Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Jij geeft aan dat Ten Hag laat wisselt en je hem daarom niet zo goed vindt. In welke wedstrijden gebeurde dat dan? Wat heeft zijn spraak gebrek met prestaties te maken? En de prestaties van Ten Hag zijn toch gewoon uitstekend? Ik snap je niet helemaal. Leeds was een grote club ja, maar is dat allang niet meer. Spelen niet voor niets CHampionship. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Ik zou :zeggen ga een keer mee. Dan kom je ongetwijfeld terug op je uitspraak dat het geen grote club meer is. Of is die titel volgens jou alleen bedoelt voor prijzenpakkende clubs? Dan is Ajax dus ook geen grote club meer.Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 40 minuten geleden zei Rossi: Of is die titel volgens jou alleen bedoelt voor prijzenpakkende clubs? Dan is Ajax dus ook geen grote club meer. @Arsène kom er maar in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Maar goed verder met het Britse voetbal.Bielsa:https://www.90min.com/posts/6272879-marcelo-bielsa-admits-to-watching-all-rivals-training-sessions-as-spygate-hilariously-rumbles-onVerstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Ja mooie bijeenkomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 @Pino @Rossi Ik ben gefopt jongens. Las namelijk dat hij zijn vertrek aan zou kondigen, maar dat was een loos gerucht dus. Excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 6 minuten geleden zei JanVertonghen': @Pino @Rossi Ik ben gefopt jongens. Las namelijk dat hij zijn vertrek aan zou kondigen, maar dat was een loos gerucht dus. Excuses. Die geruchten gingen voor de persconferentie inderdaad rond. Het bleek een "masterclass" van hem te zijn hoe hij voorbereidingen treft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten