Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Op 22-9-2024 om 17:48 zei Beppu:

Rodri;e

Edit: Die lag zich weer aan te stellen leek het op, maar het lijkt op een kruisbandje:uhoh:.

Holy shit!

Vind het nog steeds een aansteller!

Wens niemand een dergelijke blessure toe natuurlijk, maar dit maakt de competitie mogelijk wel spannender. Vorig jaar hebben ze echt veel punten verloren zonder deze machine.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een bizarre rode kaart zeg, dat hij op zo'n moment een tweede gele pakt voor zoiets is wel vrij bizar :D Al snap ik wel dat de overtreding + wegschieten opgeteld bij elkaar geel is. Was echt een flinke beuk ook.

Die 2-1 van Arsenal trouwens, hoe wordt die in hemelsnaam goedgekeurd? Martinelli zoekt Ederson bewust op, hij kijkt naar hem en draait zijn lichaam zodanig dat hij Ederson blokt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Rogier.:

Wat een bizarre rode kaart zeg, dat hij op zo'n moment een tweede gele pakt voor zoiets is wel vrij bizar :D Al snap ik wel dat de overtreding + wegschieten opgeteld bij elkaar geel is. Was echt een flinke beuk ook.

Die 2-1 van Arsenal trouwens, hoe wordt die in hemelsnaam goedgekeurd? Martinelli zoekt Ederson bewust op, hij kijkt naar hem en draait zijn lichaam zodanig dat hij Ederson blokt. 

Hij kreeg hem enkel voor het wegschieten (en dat slaat nergens op, want tussen het wegschieten en het fluitje van de scheids zit echt te weinig tijd om te reageren). Daarnaast is Olivier een verschrikkelijk slechte scheids, en ook nog eens inconsequent ook. Vreselijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

Wat een bizarre rode kaart zeg, dat hij op zo'n moment een tweede gele pakt voor zoiets is wel vrij bizar  Al snap ik wel dat de overtreding + wegschieten opgeteld bij elkaar geel is. Was echt een flinke beuk ook.

Gebeurde al eerder in de wedstrijd ook. Ook niet de eerste keer bij Arsenal dat ze op die manier gevaarlijk worden. Bijzonder dat arbitrage daar zo weinig mee doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poehh. Rodri wss hele seizoen afwezig. Jammer voor zo een geweldige speler. Hadden ze wmb ook de gouden bal kunnen geven. Maakt de competitie wel spannender. Zonder hem is City niet beter dan Arsenal en wss ook niet beter dan Liverpool. 

Zul je zien dat ze op 1 januari Zubimendi gaan kopen :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Acquafresca:

Poehh. Rodri wss hele seizoen afwezig. Jammer voor zo een geweldige speler. Hadden ze wmb ook de gouden bal kunnen geven. Maakt de competitie wel spannender. Zonder hem is City niet beter dan Arsenal en wss ook niet beter dan Liverpool. 

Zul je zien dat ze op 1 januari Zubimendi gaan kopen :-D

Ook zonder hem vind ik City beter dan die andere ploegen. Maar dat Rodri een groot gemis gaat zijn dat lijkt mij duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan nog steeds weinig Arsenal zien ivm met mijn werk  en werk rooster. Wat ben ik blij met te gekke resultaten. Met 10 man heel de 2e helft thuis tegen BHA en uit bij City niet verliezen. Uit bij Villa winnen, waar je vorig seizoen beide duele van verloor. Voor het 3e jaar op rij, uit winnen bij Spurs terwijl je 13 spelers mistte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites