Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Mijn auto heeft problemen en kost me wss duizenden euro's. Toch leek dat opeens niet zo erg toen ik het bericht over Klopp las...

Er is wss geen andere coach die met zo een team 3x cl finale gaat halen en eentje gaat winnen. Zijn energie, zijn visie, zijn tactisch aanpak, zijn interviews. Een betere match was er niet.

Heeft eerder aangegeven dat hij in 2024 Liverpool zou verlaten. In 2022 toch verlengd tot 2026. En nu toch dit. Ik hoop in iig dat hij niet een rare club als Barca, Juve of Bayern vertrekt. Er is eigenlijk maar één club die hem verdient en dat is Real Madrid. 

Voelt kut man. Hopelijk voor hem worden het nog 4 onvergetelijke maanden.

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people feel when you leave."  Jürgen Klopp 2015

🥲

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die gaat dat jaar sabbatical nooit volmaken. Duitse bond Kloppt aan en dan volgt er een betoog over vaderlandsliefde waardoor dat sabbatical toch wel ingekort moest worden. 

Xabi Alonso zou wel een toffe vervanger zijn. Zag Mourinho ook al genoemd worden :moop:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei delichris:

Belachelijk dat er zoiets wordt gezegd. Pelé was toen overleden en Antony is tenslotte een Braziliaan. 

Het gaat erom dat het grappig is dat Antony het al voor de wedstrijd toont ipv na een goal, omdat hij niet scoort. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei delichris:

Als je zoveel kansen verprutst in de eerste helft dan maak je het jezelf erg moeilijk. Maar United wint er tenmiste. Dat kunnen Leeds, Leicester en volgens mij Tottenham niet zeggen.

Haha nee, goed dat je gewonnen hebt, maar makkelijk was het niet. Wat eigenlijk niet zou mogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei delichris:

Als je zoveel kansen verprutst in de eerste helft dan maak je het jezelf erg moeilijk. Maar United wint er tenmiste. Dat kunnen Leeds, Leicester en volgens mij Tottenham niet zeggen.

Tottenham?

bewerkt door TomFsoccer
Link naar opmerking
Deel via andere websites