AntiChrist7 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Ten Hag? meer "ten lach" Als Ineos hem aan boord houdtna dit seizoen zijn de fans niet veel beter af dan onder de glazers. Tenzij hij een magische omkeer inzet (wie weet, zonder europees) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 3 uur geleden zei delichris: @Beppu Rashers scoort dankzij fout van Turner. En je verliest weer... Is dat rest van middenmoot, zo slecht is, anders had je nog veel lager gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Blijf erbij dat het in het geval van United niet aan Ten Hag ligt, maar aan de voetbalorganisatie eromheen. Er zitten goede spelers bij, en onder Ten Hag zijn er meerdere spelers beter gaan spelen. Ze hebben niet voor niets de CL gehaald en staan toch nog 7e (toegegeven, straks misschien 9e). Maar ik geef het hem te doen, spelen met: - Op doel een keeper die bijna meer blunders maakt in 1 jaar t.o.v. de 5 jaar hiervoor (debuutseizoen(en) uitgesloten) - Een verdediging waarin je Johnny Evans, Maguire, moet opstellen door blessures, gezamenlijk met backs waarvan je ook al seizoenen weet dat ze gewoon maximaal subtop zijn in Engeland - Een middenveld waar je nog steeds McTominay en jeugdspelers moet opstellen in een team dat moeite heeft met organisatie en structuur - Een ontzettend jonge aanval (uitgezonderd Rashford) met Antony waar je je hele budget aan hebt gespendeerd door gebrek aan voetbaltechnische organisatie, en Sancho van een godsvermogen die de discipline van een 6-jarige kleuter heeft Ten Hag doet ook veel niet goed, maar het lijkt me handiger om eerst nu samen met de INEOS-mannen de voetbalorganisatie neer te zetten (daar heeft Ten Hag voldoende ervaring mee), en hem dan aankomende zomer eruit te gooien en met een nieuwe manager een frisse start te maken. Het is niet zo dat United gaat degraderen, Europees voetbal halen is nog gewoon heel realistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 17 minuten geleden zei Kyrill: En je verliest weer... Is dat rest van middenmoot, zo slecht is, anders had je nog veel lager gestaan. Helaas wel. Ik vond wel dat Gibbs-White er af had gemoeten. Voor dat hij die belachelijk overtreding deed bij Evans schopte hij na bij Dalot volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Ben wel benieuwd wat Sancho heeft gedaan om zelfs nu nog niet in genade aangenomen te worden. Niet dat hij zo goed presteerde voor hij niet meer opgesteld werd, maar zijn talent kan niet ineens weg zijn. Volgens mij staat McTominay er alleen in omdat hij de enige is (als middenvelder) die op dit moment er uit ziet alsof hij een goal uit het niets kan maken. Heeft de meubelen dan ook al een aantal keer gered dit seizoen. Het lijkt gewoon los zand, nul mentale weerbaarheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 44 minuten geleden zei Rykjvk1: Ben wel benieuwd wat Sancho heeft gedaan om zelfs nu nog niet in genade aangenomen te worden. Niet dat hij zo goed presteerde voor hij niet meer opgesteld werd, maar zijn talent kan niet ineens weg zijn. Volgens mij staat McTominay er alleen in omdat hij de enige is (als middenvelder) die op dit moment er uit ziet alsof hij een goal uit het niets kan maken. Heeft de meubelen dan ook al een aantal keer gered dit seizoen. Het lijkt gewoon los zand, nul mentale weerbaarheid. Er is wat gebeurd tussen Sancho en de staf. Ook de selectie is het met Sancho niet eens. En Scott is reserve op dit moment. Gisteren speelden Mainoo (een heel groot talent), Eriksen (kan het totaal niet meer belopen) en Bruno (Werkte weer keihard) op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 50 minuten geleden zei delichris: Er is wat gebeurd tussen Sancho en de staf. Ook de selectie is het met Sancho niet eens. En Scott is reserve op dit moment. Gisteren speelden Mainoo (een heel groot talent), Eriksen (kan het totaal niet meer belopen) en Bruno (Werkte weer keihard) op het middenveld. Dat van Sancho had ik ook gelezen inderdaad, maar dan zal hij wel weg gaan... McTominay speelde de afgelopen wedstrijden wel toch? Die staat er pas net weer twee wedstrijden naast dacht ik. Daarvoor alles gestart sinds hij er bij Brentford twee inlegde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 12 minuten geleden zei Rykjvk1: Dat van Sancho had ik ook gelezen inderdaad, maar dan zal hij wel weg gaan... McTominay speelde de afgelopen wedstrijden wel toch? Die staat er pas net weer twee wedstrijden naast dacht ik. Daarvoor alles gestart sinds hij er bij Brentford twee inlegde. Ja basis of inval, maar dat maakt mij niet uit. Het is wel schrijnend dat hij de clubtopscorer is. Sancho gaat als het goed is weg in januari. Oja en Ten Hag blijft van wat ik begrepen heb. Radcliffe gaat nog met hem ingesprek. Ze willen dus met hem doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Mooie wedstrijd hoor bij Tottenham - Bourne.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Ik houd voorlopig maar even mijn mond/muil over andere clubs, Arsenal is ook weer fucking slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 50 minuten geleden zei Kyrill: Ik houd voorlopig maar even mijn mond/muil over andere clubs, Arsenal is ook weer fucking slecht Belofte ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 10 minuten geleden zei delichris: Belofte ? Niet, dat ik niet meer doe , wel dat ik mijn best ga doen om neit meer te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Wil graag een Engelse wefdstrijd bezoeken, kan dit alleen via zo n officiële voetbalreis? liverpool heeft mijn voorkeur. is er hier een apart topic over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Het is duidelijk. Jota wordt de dragende speler tijdens Salahs afwezigheid. xG van 6.5. Dat zou normaal gesproken een monster overwinning moeten zijn. Dubravka is motm terwijl die er 4 heeft geïncasseerd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 50 minuten geleden zei putdus: Wil graag een Engelse wefdstrijd bezoeken, kan dit alleen via zo n officiële voetbalreis? liverpool heeft mijn voorkeur. is er hier een apart topic over? Beetje hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 1 uur geleden zei Acquafresca: Het is duidelijk. Jota wordt de dragende speler tijdens Salahs afwezigheid. xG van 6.5. Dat zou normaal gesproken een monster overwinning moeten zijn. Dubravka is motm terwijl die er 4 heeft geïncasseerd... Die penalty op hem. Gênant. Weet niet wat ik erger vind; dat de var niet ingrijpt of dat Jota gewoon op z’n benen kan staan (+ zelf scoren) en toch liever gaat liggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari (bewerkt) 10 uur geleden zei Vitesse88: Die penalty op hem. Gênant. Weet niet wat ik erger vind; dat de var niet ingrijpt of dat Jota gewoon op z’n benen kan staan (+ zelf scoren) en toch liever gaat liggen Ja was echt onnodig. Kon hem zo erin tikken. Klopp bewijst maar weer eens hoe goed hij is. Niemand, inclusief Liverpool fans en club zelf, had zo een goede start verwacht. Pas één keer verloren. En dat was de wedstrijd tegen Tottenham waar een loepzuiver doelpunt werd afgekeurd. Scheelt natuurlijk dat je geen CL speelt. Hopelijk komt er nog een centrale verdediger erbij die ook als linksback kan spelen aangezien Matip wss nooit meer voor Liverpool gaat spelen (hoi Bastoni, al heb ik ook vrede met Ignacio) Endo en Jones verassen positief, al gaat de eerste naar Azië Cup straks. Ergen hoop ik dus nog op een verdedigende middenvelder. 2 januari bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 31 minuten geleden zei Acquafresca: Klopp bewijst maar weer eens hoe goed hij is. Niemand, inclusief Liverpool fans en club zelf, had zo een goede start verwacht. Pas één keer verloren. En dat was de wedstrijd tegen Tottenham waar een loepzuiver doelpunt werd afgekeurd. Dit is sowieso een feit. Dat je met een middenveld waar vrijwel elke wedstrijd 2 spelers als Endo, Elliott, Jones en Gravenberch op spelen zo goed kan presteren, is waanzinnig. Zeker als je ziet wat de opties zijn als er een speler wegvalt, zowel achterin als voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Ben je niet bang voor de absentie van Salah straks @Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 27 minuten geleden zei rich ruzzian: Ben je niet bang voor de absentie van Salah straks @Acquafresca Wordt een hel. Mist twee keer Arsenal uit en een keer Chelsea. Hopelijk kan Jota wel voor de doelpunten zorgen. Verwacht Szoboszlai op rechtsbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/birmingham-city-ontslaat-trainer-wayne-rooney-al-binnen-drie-maanden~a1bf04346/ Karma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Van een 6e plek naar een 20e plek, knap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Wat een kut gevoel, we liggen er uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari @delichris wat vind je ervan dat Erik ten Hag serieus zegt(aldus Prime Sport Video) dat Manchester United nog de PL kan winnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 1 minuut geleden zei Kyrill: @delichris wat vind je ervan dat Erik ten Hag serieus zegt(aldus Prime Sport Video) dat Manchester United nog de PL kan winnen? Deze vraag stel je echt aan de verkeerde, volgens delichris kan ManUtd dit jaar nog de CL winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten