delichris Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 7 minuten geleden zei ElMarcos: Maguire zou zelfs mogen vertrekken? Onana is in ieder geval zo goed als zeker binnen voor United. Klopt en Henderson mag ook weg. Vermoedelijk naar Forest. En Heaton heeft contract verlengd, maar zou ook weg mogen als er een Japanner komt. Heaton zou dan naar Luton vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Lijkt me echt een perfecte move voor hem om naar WHU te gaan. Kan hij bij Moyes de rol oppakken die Phil Jagielka had in 't Everton van 2007-2009. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Giggs is gisteren vrijgesproken van de drie aanklachten tegen hem en Rashord heeft zijn contract verlengd tot en met 2028. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Donnyyyyyy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 18 uur geleden zei La Pulga: Donnyyyyyy Heel erg fijn moment voor hem. Hopelijk blaast hij of iedereen weg met een goede voorbereiding of vind hij een club waart hij weer Donny kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Zaha weg bij Palace. Wat een kuttransfer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 15 uur geleden zei PJHoutman: Zaha weg bij Palace. Wat een kuttransfer. Snap zowel Palace als Zaha niet zo goed in deze. Maar vooruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 4 minuten geleden zei ElMarcos: Snap zowel Palace als Zaha niet zo goed in deze. Maar vooruit. Palace wilde dit niet. Zaha was transfervrij en heeft meerdere topaanbiedingen van Palace geweigerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 45 minuten geleden zei Rogier.: Palace wilde dit niet. Zaha was transfervrij en heeft meerdere topaanbiedingen van Palace geweigerd. Aah, dat had ik even gemist dat hij uit zijn contract was gelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Telles ook verkocht aan Al-Nassr. Ik begrijp niet dat je daar heen wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 3 minuten geleden zei delichris: Telles ook verkocht aan Al-Nassr. Ik begrijp niet dat je daar heen wilt. Ben ik helemaal met je eens, maar vult de buidel van United en stelt jullie in staat een nieuwe spits te halen straks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Gelukkig heeft Palace nog Olise en Eze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 36 minuten geleden zei ElMarcos: Ben ik helemaal met je eens, maar vult de buidel van United en stelt jullie in staat een nieuwe spits te halen straks Voor die 4 miljoen koop je geen spits voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 2 uur geleden zei delichris: Voor die 4 miljoen koop je geen spits voor Waarschijnlijk komt er nu wat meer salarisruimte vrij wat je kan uitgeven aan een spits. En gewoon overbodig bij United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Overbodig zeker en Bailly gaat ook vermoedelijk weg voor 20 miljoen richting Saoedi Arabië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 4 uur geleden zei Thierryvane: Gelukkig heeft Palace nog Olise en Eze. Voorlopig.. Ben bang dat daar nog aan getrokken gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Chelsea heeft blijkbaar al een bod uitgebracht op Olise. Al Hilal heeft dus een bod van 300mil gedaan op Mbappe. Kan 700mil pj verdienen. Ook als die maar voor een seizoen tekent. Als je dat kan weigeren; klasse, maar ook een grote malloot. Wie de fuck weigert 50mil per maand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 14 uur geleden zei Acquafresca: Chelsea heeft blijkbaar al een bod uitgebracht op Olise. Al Hilal heeft dus een bod van 300mil gedaan op Mbappe. Kan 700mil pj verdienen. Ook als die maar voor een seizoen tekent. Als je dat kan weigeren; klasse, maar ook een grote malloot. Wie de fuck weigert 50mil per maand. Een voetballiefhebber met al genoeg centen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Thierryvane: Een voetballiefhebber met al genoeg centen. Zoals: 25 juli 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 Dit is toch tien keer mooier dan de zandbak inderdaad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 Haha. Ik zeg verder niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 Niet geheel onverstandig lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 Zeg nu nog eens dat Tottenham geen prijzen wint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 2 uur geleden zei Tim': Niet geheel onverstandig lijkt me. Mooi post van een mod. Wel per direct een berichtje sturen als iets je niet bevalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten