Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Stevig interview. Maar na het WK is hij finished. Jammer dat het zo moet eindigen.

And now, he has had his say as he spoke exclusively to Morgan.

According to The Sun, Ronaldo feels betrayed by his club during a very difficult part of his life.

He also criticised Ten Hag and former boss Ralf Rangnick. On Rangnick he said: “If you’re not even a coach, how are you going to be the boss of Manchester United? I’d never even heard of him.”

Whilst he blasted Ten Hag for having no respect, Ronaldo added: “I don’t have respect for him because he doesn’t show respect for me. If you don’t have respect for me, I’m never gonna have respect for you.

“If you don’t have respect for me, I’m never gonna have respect for you.”

Ronaldo also went in on former teammate Wayne Rooney, questioning why the Englishman always criticised him. He said: “I don’t know why he criticises me so badly . . . probably because he finished his career and I’m still playing at high level.

“I’m not going to say that I’m looking better than him. Which is true . . . ”

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is toch geen enkele Europese (sub)topclub die hier nog in gaat trappen? MLS of Japan, maar als ik hem was zou ik t lekker voor gezien houden. Enige wat er nu nog over is doorzettingsvermogen, maar als je niet meer de beste bent op het trainingsveld gaat die mentaliteit je medespelers alleen maar tegenstaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei PJHoutman:

Er is toch geen enkele Europese (sub)topclub die hier nog in gaat trappen? MLS of Japan, maar als ik hem was zou ik t lekker voor gezien houden. Enige wat er nu nog over is doorzettingsvermogen, maar als je niet meer de beste bent op het trainingsveld gaat die mentaliteit je medespelers alleen maar tegenstaan. 

Ik zou niet te vroeg juichen hé

Een MLS-team heeft ook Bale weten te halen....

Wel dus voor 1/3e ofzo van zijn Real Madrid salaris ofzo maar dan nog...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals verwacht begin dit seizoen is ManU zonder hem beter; het veldspel loopt een stuk vloeiender. Maar hij zit zelfs nog wel beneden mijn eerdere verwachtingen, want als hij dan speelt doet hij 1) eigenlijk niks bijzonders meer en 2) is hij zelfs onscherp in het afmaken.

Dat het narcistje dan nu om zich heen gaat slaan omdat hij zelf ook door heeft dat hij niet veel meer te bieden heeft is alleen maar zielig. Ook het gekozen moment is heel lullig, net voor een WK. Laat die club maar in deze sfeer achter voor de komende maand. Voor ManU zou het heel fijn zijn als ze hem kunnen slijten en zo snel mogelijk. Kunnen ze ook gelijk de markt weer op. RB, LCM en SP kunnen ze wel gebruiken.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik begrijp je reactie niet. Ik zeg dat alleen de MLS of Japan me nog opties lijken, en dan zeg jij dat ik niet te vroeg moet juichen en dat hij waarschijnlijk wel naar de MLS kan. 

Excuses heb ik je post verkeerd begrepen/gelezen. Foutje, ik dacht dat je dat juist geen optie vind, wel dus. Sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Verklaar je nader?
Hij speelt toch vrijwel niks onder Ten Hag juist?

Toen Ronaldo niet mee wilde op trainingskamp kreeg hij geen boete van Ten Hag. In het begin moest Ronaldo met invalbeurten doen. Toen hij weigerde in te vallen werd hij disciplinair geschorst voor één wedstrijd. Daarna mocht hij weer meedoen en werd ook nog eens aanvoerder in één van de wedstrijden dat Fernandes en Maguire niet meededen. 

En speelt bij niet? Zes EL wedstrijden, 10 PL en volgens mij 1 League Cup wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

Toen Ronaldo niet mee wilde op trainingskamp kreeg hij geen boete van Ten Hag. In het begin moest Ronaldo met invalbeurten doen. Toen hij weigerde in te vallen werd hij disciplinair geschorst voor één wedstrijd. Daarna mocht hij weer meedoen en werd ook nog eens aanvoerder in één van de wedstrijden dat Fernandes en Maguire niet meededen. 

En speelt bij niet? Zes EL wedstrijden, 10 PL en volgens mij 1 League Cup wedstrijd.

Waarvan 6x als invaller en 4x in de basis.....

Dat is voor iemand van zijn kaliber niet heel veel hé.

https://www.whoscored.com/Players/5583/Show/Cristiano-Ronaldo

6 EL duels basis klopt ja, 1 League Cup niet zo te zien.  Maar voor iemand van zijn kaliber is 4 duels basis en 6x invaller in de PL nou niet bepaald veel....

Zeker niet op 14 duels als voor United. Maar betreft rest van je tekst, daar wel mee eens ja :)

Verschil met vorig seizoen is wel heel groot hoor, toen kwam hij tot 30 duels en 18 goals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Waarvan 6x als invaller en 4x in de basis.....

https://www.whoscored.com/Players/5583/Show/Cristiano-Ronaldo

6 EL duels basis klopt ja, 1 League Cup niet zo te zien.  Maar voor iemand van zijn kaliber is 4 duels basis en 6x invaller in de PL nou niet bepaald veel....

Zeker niet op 14 duels als voor United. Maar betreft rest van je tekst, daar wel mee eens ja

Verschil met vorig seizoen is wel heel groot hoor, toen kwam hij tot 30 duels en 18 goals.

Hij moest eerst meer trainen met de selectie en als anderen beter zijn dan hoeft Ronaldo niet in mijn ogen te spelen. League Cup speelde hij niet inderdaad. Ik dacht dat het wel zo was. Maar hij heeft in de wedstrijden dat hij speelde niet een goede indruk achter gelaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Acquafresca:

İk denk niet dat Ronaldo daar wakker van  zou liggen als ze m winnen. Zou geen winnaar moeten doen. 

Ronaldo leeft wel alleen voor Ronaldo, dus ik vermoed dat hij daar wel wakker van ligt.

54 minuten geleden zei Kyrill:

Voor het kaliber wat hij ooit was. Ronaldo heeft gewoon niet geleverd wanneer hij mocht starten of invallen. Dan is het niet zo gek dat Erik voor andere namen kiest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand opstellen vanwege kaliber speler dat hij was:-D Het gaat om topsport, niet een lokaal schooltoernooi.

Bij Arsenal hadden ze ook een speler van kaliber, wel wat minder, die niet leverde en een splijtzwam was. Daarvan is het contract verscheurd en kijk hoe Arsenal er nu voor staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Acquafresca:

Ronaldo is een geweldig mens van wat ik heb meegekregen.

Gewoon doen en Pele's record uit de boeken halen. Die heeft niet op hoger niveau gespeeld :<

Het Zuid-Amerikaans voetbal was in de jaren 50 en 60 minstens gelijkwaardig en waarschijnlijk zelfs beter dan de Europese competities. Clubs als Peñarol en Millionarios, zelfs van buiten Argentinië en Brazilië dus, werden toen door experts (ook uit Europa) aangewezen als de sterkste clubs ter wereld. Niet vergeten dat Brazilië toen in 12 jaar (58, 62, 70) ook 3x wereldkampioen werd met alleen spelers uit eigen competitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites