Lazy Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 joRFQMQ-famGh3ZY.mp4 Deze (ietwat beschonken) man had de dag van zijn leven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 Ik krijg zeker grote problemen als ik zeg dat Peps City > Klopps Liverpool > Mourinhos Chelsea >>>> Wengers Arsenal. Fergusons United is natuurlijk niet te matchen gezien de prijzen en de duur van de dominantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 6 minuten geleden zei Acquafresca: Ik krijg zeker grote problemen als ik zeg dat Peps City > Klopps Liverpool > Mourinhos Chelsea >>>> Wengers Arsenal. Fergusons United is natuurlijk niet te matchen gezien de prijzen en de duur van de dominantie. Waarom zeg je het dan? Sowieso > Onzin om die ploegen met elkaar te vergelijken. Andere tijden, andere spelers, andere tegenstanders, ander geld. Niet te vergelijken. En waarom zou je het met elkaar moeten vergelijken? Elk van de ploegen die je noemt had zijn eigen pros en cons om het wel of niet te waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 Onzinnige statistiek inderdaad. Dat een ploeg toevallig een puntje meer pakte in een bepaald jaar maakt die ploeg er niet ineens beter op. Het gaat om de onderlinge afstanden binnen een jaar. Of, beter nog, als je toch prestaties van vijf jaar geleden wil leggen naast prestaties nu en dus een algemene uitspraak over lange termijnniveau wil doen: kijk naar het totaalaantal punten dat over meerdere seizoen cumulatief is gehaald door iedere club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 Oh sorry jongens. Was vergeten dat MU geen forum meer was. Ik zal volgende keer wel alle berichten liken en uitloggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 2 uur geleden zei Grote Ree: Of, beter nog, als je toch prestaties van vijf jaar geleden wil leggen naast prestaties nu en dus een algemene uitspraak over lange termijnniveau wil doen: kijk naar het totaalaantal punten dat over meerdere seizoen cumulatief is gehaald door iedere club. Maar dan bewijs je Acquafresca's punt toch nog meer? City en Liverpool halen al jaren een belachelijk puntenaantal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 10 minuten geleden zei Rogier.: Maar dan bewijs je Acquafresca's punt toch nog meer? City en Liverpool halen al jaren een belachelijk puntenaantal. Fair point. Desondanks zou dat wel een betere statistiek zijn dan de statistiek die hij nu postte. Vergelijken tussen tijdperken blijft verder als appels en peren. Maar dat is in feite bij het bepalen van de beste voetballer aller tijden ook zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 3 uur geleden zei Acquafresca: Ik krijg zeker grote problemen als ik zeg dat Peps City > Klopps Liverpool > Mourinhos Chelsea >>>> Wengers Arsenal. Fergusons United is natuurlijk niet te matchen gezien de prijzen en de duur van de dominantie. Doe je niet laten kan. Ziet er prima uit, heb je ook nog lijstje met zelfde periode hoeveel alle teams hebben uitgegeven aan spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 1 uur geleden zei Grote Ree: Vergelijken tussen tijdperken blijft verder als appels en peren. Maar dat is in feite bij het bepalen van de beste voetballer aller tijden ook zo. Eens, want ondanks dat de begroting van Norwich City hoger is dan die van 95% van de Eredivisie is het gat tussen de nummer 1 in Engeland en de nummer 20 groter dan ooit. United en Arsenal hadden geen 25 basisspelers toen zij begin deze eeuw het Engelse voetbal domineerde. Beide waren voor hun tijd waanzinnig goed. Daar gaan puntenaantallen niks aan veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=404269 Mag dus eventueel vertrekken bij Chelsea. Zou hem graag bij een Dortmund willen zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 1 minuut geleden zei Jotew: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=404269 Mag dus eventueel vertrekken bij Chelsea. Zou hem graag bij een Dortmund willen zien! Dortmund is redelijk uitgekleed zonder Haaland, ook al hebben die nog genoeg talenten rondlopen. AC Milan lijkt me een mooiere match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 Ik ken nog een clubje uit Spanje waar die perfect zou passen als hun huidige rechtsbuiten transfervrij vertrekt. Dat clubje kan gelijk een thuisshirt reserveren voor mij met zijn naam er op, wat een mooie match zou dat zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 6 minuten geleden zei Rogier.: Dortmund is redelijk uitgekleed zonder Haaland, ook al hebben die nog genoeg talenten rondlopen. AC Milan lijkt me een mooiere match. Milan zou inderdaad ook een mooie optie zijn. Qua competitie trekt mij de Duitse wel wat meer. Maar daar heeft Hakim toch geen boodschap aan .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 2 minuten geleden zei La Pulga: Ik ken nog een clubje uit Spanje waar die perfect zou passen als hun huidige rechtsbuiten transfervrij vertrekt. Dat clubje kan gelijk een thuisshirt reserveren voor mij met zijn naam er op, wat een mooie match zou dat zijn Waarom wil je Lewan goal niet? Maar Ziyech wel bij Barca? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 (bewerkt) 29 minuten geleden zei Kyrill: Waarom wil je Lewan goal niet? Maar Ziyech wel bij Barca? Omdat ik Lewan niet helemaal bij Barcelona vind passen, misschien zie ik hem daarvoor te weinig spelen maar ik vind het meer een Real Madrid speler. Ook vind ik het te veel geld voor iemand waarvan je niet weet of die wel in je systeem past, geen restwaarde heeft en je eigenlijk al een hele goede voor heb lopen (Auba, zelfde leeftijd en een stuk goedkoper) Verder heeft Barcelona eigenlijk al jarenlang een bewegelijke spits, iets wat ook nodig is op de manier hoe Barcelona speelt. Barcelona hun prioriteit moet ook zeker zijn naar het vinden van een goede rechtsbuiten in plaats van een spits. Ziyech en Lewandowski staan trouwens ook helemaal los van elkaar, al denk ik wel dat als Ziyech komt het weer een goede match met Lewandowski zal zijn Maar ik zal er nooit meer dan 30 miljoen voor Lewandowski betalen, vooral niet als zijn contract binnen één jaar afloopt. Is trouwens Chelsea niet al een keer failliet? 24 mei 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 4 uur geleden zei Kyrill: Doe je niet laten kan. Ziet er prima uit, heb je ook nog lijstje met zelfde periode hoeveel alle teams hebben uitgegeven aan spelers? Destijds haalde je Zidane voor 70mil. Nu betaal je voor een verdediger als Konate of Ake 50 miljoen. Dus die vergelijking is nog schever. Vooral na transfer van Neymar is het niet meer te vergelijken. 5 uur geleden zei Grote Ree: Fair point. Desondanks zou dat wel een betere statistiek zijn dan de statistiek die hij nu postte. Vergelijken tussen tijdperken blijft verder als appels en peren. Maar dat is in feite bij het bepalen van de beste voetballer aller tijden ook zo. Nostalgie is echt een buikpijn in voetbal. Ik bedoel kijk eens hoe ze verdedigden in jaren 80. Is gewoon een paar man achterin die zo hard mogelijk probeerde te tackelen. Totaal geen tactisch inzicht. Die worden kapot gespeeld in hedendaagse voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 (bewerkt) 9 hours ago, Acquafresca said: Ik krijg zeker grote problemen als ik zeg dat Peps City > Klopps Liverpool > Mourinhos Chelsea >>>> Wengers Arsenal. Fergusons United is natuurlijk niet te matchen gezien de prijzen en de duur van de dominantie. Chelsea had wel maar 15 goals tegen in dat seizoen 24 mei 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 Hoe goed Liverpool/City nu ook zijn ik vind het minimaal te vroeg om nu al beter te noemen dan Arsenal's Invincibles of heel periode van United.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 19 minutes ago, Kyrill said: Hoe goed Liverpool/City nu ook zijn ik vind het minimaal te vroeg om nu al beter te noemen dan Arsenal's Invincibles of heel periode van United.... Invincibles is overrated, 12 gelijke spelen. Is ook maar 1 seizoen. Liverpool, City en United hebben periodes waarin ze echt met afstand de beste waren. Seizoen na de invincibles… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 1 minuut geleden zei Azpi: Invincibles is overrated, 12 gelijke spelen. Is ook maar 1 seizoen. Liverpool, City en United hebben periodes waarin ze echt met afstand de beste waren. Seizoen na de invincibles… Jij bent overrated Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 4 uur geleden zei Acquafresca: Nostalgie is echt een buikpijn in voetbal. Ik bedoel kijk eens hoe ze verdedigden in jaren 80. Is gewoon een paar man achterin die zo hard mogelijk probeerde te tackelen. Totaal geen tactisch inzicht. Die worden kapot gespeeld in hedendaagse voetbal. Anderzijds, zet de gemiddelde toneelspeler van nu toen op het veld en hij smeekt om zijn moeder nog voordat het eerste fluitsignaal überhaupt heeft geklonken. Elke tijd heeft zo zijn eigen charme en zijn eigen verhaal, dat vind ik ook wel weer het mooie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 1 minuut geleden zei Grote Ree: Anderzijds, zet de gemiddelde toneelspeler van nu toen op het veld en hij smeekt om zijn moeder nog voordat het eerste fluitsignaal überhaupt heeft geklonken. Elke tijd heeft zo zijn eigen charme en zijn eigen verhaal, dat vind ik ook wel weer het mooie. Dat valt in Engeland toch wel mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: Dat valt in Engeland toch wel mee? In Engeland is het relatief minder dan in andere landen maar ook daar erger ik me kapot aan het continue gerol, het geveins van blessures, het gezeur bij de scheids, etc. Voetbal is wat dat betreft zonder enige twijfel de grootste pussysport geworden die ik ken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 3 minuten geleden zei Grote Ree: In Engeland is het relatief minder dan in andere landen maar ook daar erger ik me kapot aan het continue gerol, het geveins van blessures, het gezeur bij de scheids, etc. Voetbal is wat dat betreft zonder enige twijfel de grootste pussysport geworden die ik ken. Vergeet korfbal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 Zojuist zei Socrates: Vergeet korfbal niet. Dat heb ik te weinig gezien, hetzij live hetzij op tv, om erover te kunnen oordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten