Kyrill Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Op 9-4-2021 om 20:01 zei Aaron21: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 6 minuten geleden zei Kyrill: dacht even dat Manchester achter stond. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 1 minuut geleden zei Aaron21: dacht even dat Manchester achter stond. :p Kijk jij die niet dan nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Nou @Aaron21 0-4 winst voor Arsenal. Slavia was nergens.Heerlijk! 2 Engelse teams halve finale CL en 2 in EL, fijn! @Arsène Saka, Pepe en Lacazette waren Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Sinds wanneer ben jij Brits, Kyrill? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 7 uur geleden zei Rogier.: Sinds wanneer ben jij Brits, Kyrill? Niet, vind wel tof! Arsenal ben ik al jaren lang voor Eind jaren 90,begin 2000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 Ben je voor Arsenal @Kyrill? nooit opgemerkt vriend. Wat denk je ervan tegen Villareal? Emery is uit op wraak! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 19 minuten geleden zei Beppu: Ben je voor Arsenal @Kyrill? nooit opgemerkt vriend. Wat denk je ervan tegen Villareal? Emery is uit op wraak! Hahaha ja vriend, zkr. Ik vermoed sarcasme hèhè. Ik weet niet of Emery echt 100% wraak wil, hij wil uiteraard wel finale halen, waar ie al zovaak in stond en gewonnen heeft! Dus wordt erg pittig ook voor Arsenal!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 9 uur geleden zei Kyrill: Nou @Aaron21 0-4 winst voor Arsenal. Slavia was nergens.Heerlijk! 2 Engelse teams halve finale CL en 2 in EL, fijn! @Arsène Saka, Pepe en Lacazette waren Inhoud verbergen :< Laca speelt sowieso echt lekker laatste tijd. Komt op het goede moment in een supervorm, zo voor de finale van de EL. Ik zou ook niet weten wie ons af kan stoppen wanneer we met Laca, Sake en ESR spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 2 uur geleden zei Kyrill: Hahaha ja vriend, zkr. Ik vermoed sarcasme hèhè. Ik weet niet of Emery echt 100% wraak wil, hij wil uiteraard wel finale halen, waar ie al zovaak in stond en gewonnen heeft! Dus wordt erg pittig ook voor Arsenal!! Kan het niet goed zien maar is dat dat gele shirt die ze hadden toen van Persie er nog speelde? Die is erg lekker. Ja wordt sowieso pittig tegen mr. Uefa cup Emery. Maar zoals @Arsène al zegt, geen enkel team ter wereld kan die aanval van Arsenal afstoppen als ze het op de heupen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 8 minuten geleden zei Beppu: Kan het niet goed zien maar is dat dat gele shirt die ze hadden toen van Persie er nog speelde? Die is erg lekker. Ja wordt sowieso pittig tegen mr. Uefa cup Emery. Maar zoals @Arsène al zegt, geen enkel team ter wereld kan die aanval van Arsenal afstoppen als ze het op de heupen hebben. Snap ik. Nee is witte Arsenal shirt!! Weet even niet welk seizoen! Eens,zkr pittig. Ja hahahahaah op heel veel PL teams na dan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 Och och och de Arsenal fans halen weer eens een halve finale en meteen krijgen ze praatjes . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 25 minuten geleden zei delichris: Och och och de Arsenal fans halen weer eens een halve finale en meteen krijgen ze praatjes . Wat een onzin! Was United fan die ging lachen als Slavia Arsenal zou ging uitschakelen... Vervolgens ging ie lachen om 1-1 halverwege en werd het gisteren 0-4... Iets met ironie en arma... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Kyrill: Wat een onzin! Was United fan die ging lachen als Slavia Arsenal zou ging uitschakelen... Vervolgens ging ie lachen om 1-1 halverwege en werd het gisteren 0-4... Iets met ironie en arma... Jij snapt ook niets hier van he. Je ziet die smiley toch staan. Maar ik heb eigenlijk wel gelijk. Alsof Arsenal zo'n topclub is op dit moment. Ze staan negende in de PL. Negende!! En dan zeggen dat de aanval niet te stoppen is als ze het op de heupen krijgen. Dan zou je wel hoger moeten staan. En volgens mij ging jij lachen als Granada United zou uitschakelen. Dus praat dan zelf ook niet zo. 16 april 2021 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 1 minuut geleden zei delichris: Jij snapt ook niets hier van he. Je ziet die smiley toch staan. Maar ik heb eigenlijk wel gelijk. Alsof Arsenal zo'n topclub is op dit moment. Ze staan negende in de PL. Negende!! En dan zeggen dat de aanval niet te stoppen is als ze het op de heupen krijgen. Dan zou je wel hoger moeten staan. Jij snapt er niks van. Dus omdat smiley er staat betekent zijn uitspraak niks meer ineens? Wat een onzin. Nee Arsenal is op dit moment geen topclub, wie zegt dat dan? Je verzint dingen die nooit gezegd zijn. Ik heb niet gezegd aanval niet te stoppen is, ik heb zelfs gezegd door bijna alle teams in de PL onze aangeval te stoppen is En wat dan nog nu 9e? Zelfs Liverpool heeft 9 wedstrijden thuis op rij verloren totdat er afgelopen weekend 2-1 van Villa thuis gewonnen werd door Liverpool. Spurs uberhaupt 0 prijzen ooit gewonnen etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 24 minuten geleden zei Kyrill: Jij snapt er niks van. Dus omdat smiley er staat betekent zijn uitspraak niks meer ineens? Wat een onzin. Nee Arsenal is op dit moment geen topclub, wie zegt dat dan? Je verzint dingen die nooit gezegd zijn. Ik heb niet gezegd aanval niet te stoppen is, ik heb zelfs gezegd door bijna alle teams in de PL onze aangeval te stoppen is En wat dan nog nu 9e? Zelfs Liverpool heeft 9 wedstrijden thuis op rij verloren totdat er afgelopen weekend 2-1 van Villa thuis gewonnen werd door Liverpool. Spurs uberhaupt 0 prijzen ooit gewonnen etc Ik heb nooit gezegd dat jij dat zei. We hadden het over de Arsenal fans. En Tottenham heeft wel prijzen gewonnen hoor. Dus tja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 9 minuten geleden zei delichris: Ik heb nooit gezegd dat jij dat zei. We hadden het over de Arsenal fans. En Tottenham heeft wel prijzen gewonnen hoor. Dus tja. Oke, ja de Carling Cup in 2008 was hun laatste, niet eens FA Cup maar oke prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 7 minuten geleden zei Kyrill: Oke, ja de Carling Cup in 2008 was hun laatste, niet eens FA Cup maar oke prima. Het is wel een prijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 13 minuten geleden zei delichris: Het is wel een prijs. Klopt maar wel erg mager voor een ''traditionele top 6 club'' Niks iig sinds het Harry Kane tijdperk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Klopt maar wel erg mager voor een ''traditionele top 6 club'' Niks iig sinds het Harry Kane tijdperk Klopt maar zo zie je ook maar weer hoe moeilijk het is om vaak een prijs te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 1 minuut geleden zei delichris: Klopt maar zo zie je ook maar weer hoe moeilijk het is om vaak een prijs te winnen. Dat klopt zeker in de Premier League. Die ''top 6'' kan wel eens op lange termijn vaker bedreigd gaan worden door clubs als Leicster, Everton, Westham en Wolves oa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 3 uur geleden zei delichris: Jij snapt ook niets hier van he. Je ziet die smiley toch staan. Maar ik heb eigenlijk wel gelijk. Alsof Arsenal zo'n topclub is op dit moment. Ze staan negende in de PL. Negende!! En dan zeggen dat de aanval niet te stoppen is als ze het op de heupen krijgen. Dan zou je wel hoger moeten staan. En volgens mij ging jij lachen als Granada United zou uitschakelen. Dus praat dan zelf ook niet zo. ze krijgen het niet vaak op hun heupen precies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 april 2021 Share Geplaatst 17 april 2021 Goaltje voor Ziyech ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 Mooi voor hem! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 (bewerkt) 3 uur geleden zei cimbomcu: Mooi voor hem! Bij Ziggo zou voor nodige Spoiler Orgasmes gezorgd hebben. Zitten zowat broek op enkels, bij alles wat Hakim doet... 18 april 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten