Sophomore Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Press conference Emery @N4z4reno [url]https://www.ok.ru/video/798119889614[/url] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 John Terry heeft nogal een bijzondere clausule in zijn nieuwe contract bij Aston Villa: Als ze promoveren naar de PL wilt hij niet tegen Chelsea uitkomen. Meteen vinden mensen dat stom en slecht, maar clubliefde zoals dit gebeurt niet zo vaak. Ik vind het netjes van hem, toont respect tegenover zijn oude werknemer. Als hij er maar een paar seizoenen had gespeeld was het opvallend geweest idd, maar na 22 jaar trouwe dienst mag het wel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Beetje onzin vind ik. Hij zou namelijk als een held onthaald worden op Stamford Bridge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Ik kan me voorstellen dat hij het doet om zichzelf te 'beschermen'. Wellicht dat hij bang is dat hij zijn niveau niet haalt tegen zijn oud-werkgever. Vind het persoonlijk niet heel professioneel, maar anderzijds.. als Villa het akkoord vindt, dan is het voor beide een prima oplossing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Sarri hoogstwaarschijnlijk naar Chelsea stond op VZ. Heeft Hazard eindelijk een trainer die aanvallend voetbal speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 29 mei 2018 Share Geplaatst 29 mei 2018 Fabinho naar Liverpool. Die doen goede aankopen zeg. Nu een echte keeper en dan heb je een top team. Misschien nog een CV erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 (bewerkt) JT, eeuwige held _O_ Al was een scenario zoals Drogba met Galatasaray op Stamford Bridge en Lampard met City op Stamford Bridge ook fantastisch. Sarri hoogstwaarschijnlijk naar Chelsea stond op VZ. Heeft Hazard eindelijk een trainer die aanvallend voetbal speelt. Zou wat zijn : 30 mei 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 Wat een held die Terry ja, als getrouwde man en vader vreemdgaan met de vrouw van je teamgenoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 Staat ook gewoon in de bijbel toch, verandering van pussy doet eten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 Wat een held die Terry ja, als getrouwde man en vader vreemdgaan met de vrouw van je teamgenoot. Of een collega een black cunt noemen en gewoon meegaan naar EK 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 juni 2018 Share Geplaatst 6 juni 2018 Arsenal zich versterkt met Lichtsteiner. Ben ik wel blij mee. Ervaring ipv minderjarige :) Namen van N'Zonzi en Sokratis Papadinges worden veelvuldig genoemd. Sokratis schijnt zelfs al rond te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juni 2018 Share Geplaatst 6 juni 2018 West Ham level recruitment N'Zonzi dan niet, maar die had je drie jaar terug moeten halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 juni 2018 Share Geplaatst 6 juni 2018 West Ham level recruitment N'Zonzi dan niet, maar die had je drie jaar terug moeten halen Zijn toch ook maar een subtopper? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juni 2018 Share Geplaatst 6 juni 2018 (bewerkt) Ik moet dus eerlijk toegeven dat ik niet weet wat een subtopper is. "Onder het hoogste" dat kan dus iedereen zijn behalve de nummer één ;c Dat is Arsenal zeker niet, maar toch wel een categorie hoger dan West Ham. Zeker als je de jaarverslagen erbij pakt. https://www.theguardian.com/football/2018/jun/06/premier-league-finances-club-guide-2016-17 6 juni 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 7 juni 2018 Share Geplaatst 7 juni 2018 Ik moet dus eerlijk toegeven dat ik niet weet wat een subtopper is. "Onder het hoogste" dat kan dus iedereen zijn behalve de nummer één ;c Dat is Arsenal zeker niet, maar toch wel een categorie hoger dan West Ham. Zeker als je de jaarverslagen erbij pakt. https://www.theguardian.com/football/2018/jun/06/premier-league-finances-club-guide-2016-17 Arsenal valt toch onder de noemer "iedereen behalve de nummer 1"? Ik weet dat bashen op Arsenal leuk is voor iedereen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 juni 2018 Share Geplaatst 7 juni 2018 Met 'dat is Arsenal zeker niet' doelde ik op de nummer één. Oh mijn kritiek was vooral gericht op die Sven Mislintat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 7 juni 2018 Share Geplaatst 7 juni 2018 (bewerkt) Volgens l'Equipe morgen medical van Fekir(65mil). : Hendo/Fabinho Keita-Fekir En dan heb je nog de andere jongens die de CL finale hebben bereikt als backup. Nu nog een betrouwbare keeper en een stabiele speler naast Van Dijk. Shaqiri kan blijkbaar ook overgenomen worden voor 15mil door een clausule. Fijne backup me dunkt 7 juni 2018 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 juni 2018 Share Geplaatst 8 juni 2018 Hadden al de beste voorhoede in de PL, nu ook het beste middenveld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 10 juni 2018 Share Geplaatst 10 juni 2018 Fekir dus van de baan, hartstikke zuur voor hun. Persoonlijk ben ik er wel blij mee. Fekir wordt volgens mij meer nu als aanvaller gezien (afgaand op dit seizoen bij Lyon). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 juni 2018 Share Geplaatst 11 juni 2018 Afgeblazen vanwege fysieke problemen, niet vanwege een andere positie. Zou rondlopen met zwakke/slechte knieën. Liverpool vindt het een te groot risico. Schijnen nu voor Asensio te willen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 12 juni 2018 Share Geplaatst 12 juni 2018 Veel succes dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 juni 2018 Share Geplaatst 12 juni 2018 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 juni 2018 Share Geplaatst 12 juni 2018 Haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2018 Share Geplaatst 14 juli 2018 Chelsea maar weer eens volgen nu die vreselijk engerd eindelijk weg is _O_ Courtois zo snel mogelijk weg doen, Hazard aub behouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten