Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

John Terry heeft nogal een bijzondere clausule in zijn nieuwe contract bij Aston Villa: Als ze promoveren naar de PL wilt hij niet tegen Chelsea uitkomen.

Meteen vinden mensen dat stom en slecht, maar clubliefde zoals dit gebeurt niet zo vaak. Ik vind het netjes van hem, toont respect tegenover zijn oude werknemer. Als hij er maar een paar seizoenen had gespeeld was het opvallend geweest idd, maar na 22 jaar trouwe dienst mag het wel hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me voorstellen dat hij het doet om zichzelf te 'beschermen'. Wellicht dat hij bang is dat hij zijn niveau niet haalt tegen zijn oud-werkgever. Vind het persoonlijk niet heel professioneel, maar anderzijds.. als Villa het akkoord vindt, dan is het voor beide een prima oplossing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JT, eeuwige held _O_ Al was een scenario zoals Drogba met Galatasaray op Stamford Bridge en Lampard met City op Stamford Bridge ook fantastisch.

Sarri hoogstwaarschijnlijk naar Chelsea stond op VZ. Heeft Hazard eindelijk een trainer die aanvallend voetbal speelt.

Zou wat zijn :

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet dus eerlijk toegeven dat ik niet weet wat een subtopper is. "Onder het hoogste" dat kan dus iedereen zijn behalve de nummer één ;c Dat is Arsenal zeker niet, maar toch wel een categorie hoger dan West Ham. Zeker als je de jaarverslagen erbij pakt.

https://www.theguardian.com/football/2018/jun/06/premier-league-finances-club-guide-2016-17

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet dus eerlijk toegeven dat ik niet weet wat een subtopper is. "Onder het hoogste" dat kan dus iedereen zijn behalve de nummer één ;c Dat is Arsenal zeker niet, maar toch wel een categorie hoger dan West Ham. Zeker als je de jaarverslagen erbij pakt.

https://www.theguardian.com/football/2018/jun/06/premier-league-finances-club-guide-2016-17

Arsenal valt toch onder de noemer "iedereen behalve de nummer 1"? Ik weet dat bashen op Arsenal leuk is voor iedereen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens l'Equipe morgen medical van Fekir(65mil). :

Hendo/Fabinho

Keita-Fekir

En dan heb je nog de andere jongens die de CL finale hebben bereikt als backup. Nu nog een betrouwbare keeper en een stabiele speler naast Van Dijk. Shaqiri kan blijkbaar ook overgenomen worden voor 15mil door een clausule. Fijne backup me dunkt

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites