Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Italiaans voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei komodo25:

Zal de volgende keer speciaal voor jou Nom quoten want daar was de opmerking mede voor bedoeld. De namen die hij noemt spelen ook niet in Italië en daar hoor ik jou niet over 

Die post heb ik niet gelezen sorry man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sarri heeft nog steeds die longontsteking, en ik weet niet hoe die assistent is, maar dat heeft sowieso wel invloed op hoe je je debuut maakt. De Ligt is o.a. door Sarri naar Juve gegaan. Boateng is een logische aankoop na de blessure van Chiellini, maar De Ligt staat er als Sarri terug is en hij gewoon 2 puike interlands gespeeld heeft niet alsnog naast lijkt me. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zijn ze daar in Italië nóg beter in, want de kritieken zijn zeer zwaar en als je de wedstrijd gezien hebt is dat niet onterecht. Was zeer slecht bij alle drie de goals en wankel op meerdere andere momenten.

@Sophomore Jawel, Davinson Sanchez stond altijd RCV bij Ajax en zodoende De Ligt LCV. Bonucci is de betere opbouwer en daarom kozen ze voor hem als RCV met zijn juiste voet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Zeus:

@Sophomore Jawel, Davinson Sanchez stond altijd RCV bij Ajax en zodoende De Ligt LCV. Bonucci is de betere opbouwer en daarom kozen ze voor hem als RCV met zijn juiste voet.

Ah okay, spelers veranderen zo snel van club dat ik mij geen eens meer kon herinneren wie eerst naast hem stond.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan hebben ze een VAR in Italie, krijgt Juve gisteravond alsnog een penalty tegen voor een 'handsbal' van De Ligt. Deze bal gaat gewoon via het scheenbeen tegen de elleboog van die spits van Inter :cab: 

https://www.voetbalprimeur.nl/videos/898470/opnieuw-drama-voor-de-ligt-oliedomme-handsbal-levert-inter-strafschop-en-goal-op.html

Hij komt wel dom in, dat zeker, maar dit helpt niet met je populariteit daar zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raakte toch echt De Ligt op de arm, al heb ik het echt 12493280932 moeten bekijken voordat ik het zag. 

Deze handsballen worden behoorlijk consequent gegeven in de Serie A, dus valt weinig tegen in te brengen ben ik bang. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de var beelden die ze lieten zag je idd pas dat hij ook op de arm van De Ligt.  Speelde gister na een paar goede potten weer matig hoor.  Wel echt een schitterende wedstrijd. Heerlijke intensiteit met name in de eerste helft. Inter jammer genoeg nog niet de kwaliteiten en breedte in de selectie om Juve echt pijn te doen, maar mocht Conte lang gaan blijven kan het wel eens een mooie tweestrijd gaan worden daar de komende jaren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites