Chiemel Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 Test Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 Tah is wel een beest hoor . Wil je niet graag tegenkomen als spits . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 (bewerkt) 17 minuten geleden zei komodo25: Tah is wel een beest hoor . Wil je niet graag tegenkomen als spits . Die voetbalt in Duitsland toch niet in Italië? 24 augustus 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 6 minuten geleden zei Pino: Die voetbalt in Duitsland toch niet in Italië? Zal de volgende keer speciaal voor jou Nom quoten want daar was de opmerking mede voor bedoeld. De namen die hij noemt spelen ook niet in Italië en daar hoor ik jou niet over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 1 minuut geleden zei komodo25: Zal de volgende keer speciaal voor jou Nom quoten want daar was de opmerking mede voor bedoeld. De namen die hij noemt spelen ook niet in Italië en daar hoor ik jou niet over Die post heb ik niet gelezen sorry man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 (bewerkt) Je liegt dat het gedrukt staat. Je reageert er zelfs op dat Tah 4 jaar ouder is Maar goed klopt dat het wat off-topic was. Zie overigens dat die berichten al wat ouder zijn ook van mijn kant sorry dan 24 augustus 2019 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 15 minuten geleden zei komodo25: Je liegt dat het gedrukt staat. Je reageert er zelfs op dat Tah 4 jaar ouder is Niet vandaag gelezen bedoel ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 Mooie comeback van Atalanta gister. Binnen een halfuur 2-0 voor SPAL, en 'gewoon' met 2-3 winnen. Ook heel benieuwd hoe ze het in de CL gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 Damn die eerste van Muriel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 De Ligt staat nog niet heel goed te verdedigen vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 Goh, alledrie de tegengoals waren zijn fout inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 En nu halen ze Boateng Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Hoe deed De Ligt het in balbezit links in het centrum? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Gaf alle ballen aan Bonucci naast hem. Heel soms aan Alex Sandro op links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Hij had in de eerste helft de meeste balcontacten en passes completed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Wel vreemd om hem daar neer te zetten, daar heedt hij nauwelijks (zelden, nooit?) gespeeld. Bonucci heeft daar vaker gespeeld en zou er sowieso de meer ervaren speler neer zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 Sarri heeft nog steeds die longontsteking, en ik weet niet hoe die assistent is, maar dat heeft sowieso wel invloed op hoe je je debuut maakt. De Ligt is o.a. door Sarri naar Juve gegaan. Boateng is een logische aankoop na de blessure van Chiellini, maar De Ligt staat er als Sarri terug is en hij gewoon 2 puike interlands gespeeld heeft niet alsnog naast lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 Wat een hoop ophef om niets he Man man, wat zijn we daar toch goed in in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 Dan zijn ze daar in Italië nóg beter in, want de kritieken zijn zeer zwaar en als je de wedstrijd gezien hebt is dat niet onterecht. Was zeer slecht bij alle drie de goals en wankel op meerdere andere momenten. @Sophomore Jawel, Davinson Sanchez stond altijd RCV bij Ajax en zodoende De Ligt LCV. Bonucci is de betere opbouwer en daarom kozen ze voor hem als RCV met zijn juiste voet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 39 minuten geleden zei Zeus: @Sophomore Jawel, Davinson Sanchez stond altijd RCV bij Ajax en zodoende De Ligt LCV. Bonucci is de betere opbouwer en daarom kozen ze voor hem als RCV met zijn juiste voet. Ah okay, spelers veranderen zo snel van club dat ik mij geen eens meer kon herinneren wie eerst naast hem stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Dan hebben ze een VAR in Italie, krijgt Juve gisteravond alsnog een penalty tegen voor een 'handsbal' van De Ligt. Deze bal gaat gewoon via het scheenbeen tegen de elleboog van die spits van Inter https://www.voetbalprimeur.nl/videos/898470/opnieuw-drama-voor-de-ligt-oliedomme-handsbal-levert-inter-strafschop-en-goal-op.html Hij komt wel dom in, dat zeker, maar dit helpt niet met je populariteit daar zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 (bewerkt) Raakte toch echt De Ligt op de arm, al heb ik het echt 12493280932 moeten bekijken voordat ik het zag. Deze handsballen worden behoorlijk consequent gegeven in de Serie A, dus valt weinig tegen in te brengen ben ik bang. 7 oktober 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Bij de var beelden die ze lieten zag je idd pas dat hij ook op de arm van De Ligt. Speelde gister na een paar goede potten weer matig hoor. Wel echt een schitterende wedstrijd. Heerlijke intensiteit met name in de eerste helft. Inter jammer genoeg nog niet de kwaliteiten en breedte in de selectie om Juve echt pijn te doen, maar mocht Conte lang gaan blijven kan het wel eens een mooie tweestrijd gaan worden daar de komende jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Ik vond die gele kaart voor Emre Can veel erger dat de VAR daar niet ingreep. Dat was donkerrood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 november 2019 Share Geplaatst 2 november 2019 De Ligt doelpuntje, leuk voor hem. Wel al voor de 4e keer dit seizoen een hands al in eigen zestien, hoe krijg je het voor elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten