Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Italiaans voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Lazy:

Volgens Tuttosport is het vooral de bijna 45 miljoen aan ontslagpremies die hem voorlopig in het zadel houden...

Vind ook wel dat zijn staat van dienst bij Juventus voldoende zou moeten zijn om hem de kans te geven het weer op te bouwen.

Lijkt me wel heel gortig grote vriend....

https://showsport.me/football/juventus-seria-a-massimiliano-allegri-58995427

3 jaar contract nog voor 9 miljoen per jaar.... Dus 45 miljoen is wel heel erg veel lol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Kyrill:

Lijkt me wel heel gortig grote vriend....

https://showsport.me/football/juventus-seria-a-massimiliano-allegri-58995427

3 jaar contract nog voor 9 miljoen per jaar.... Dus 45 miljoen is wel heel erg veel lol

Ik zal het nog mooier maken voor je Haagse vriend van me, het is zelfs 80 miljoen dat ze kwijt 'kunnen' zijn...

https://www.vi.nl/nieuws/ontslag-allegri-kost-tachtig-miljoen-trainer-krijgt-kans-tij-te-keren

25 miljoen voor Allegri, 20 miljoen voor zijn assistenten, coaches, analisten etc en ongeveer 30 miljoen aan uitgaven om een vervanger en een nieuwe technische staf te betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Ik zal het nog mooier maken voor je Haagse vriend van me, het is zelfs 80 miljoen dat ze kwijt 'kunnen' zijn...

https://www.vi.nl/nieuws/ontslag-allegri-kost-tachtig-miljoen-trainer-krijgt-kans-tij-te-keren

25 miljoen voor Allegri, 20 miljoen voor zijn assistenten, coaches, analisten etc en ongeveer 30 miljoen aan uitgaven om een vervanger en een nieuwe technische staf te betalen.

Wtf schandalig zeg, niet normaal :-D

@Azpi dit is 6-8x zoveel meer geld als dat Tuchel bij jullie wegging, absurd he... 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben op vakantie in Palermo, de degradatietopper in Serie B tegen Pisa gaan bekijken in het stadion. Schitterende locatie, veel sfeer, veel goals (3-3) waaronder enkele beauty's maar verder belabberd voetbal en uitermate zwak verdedigen. Toch een leuke daguitstap met de vriendin en 2 Palermo-fans erbij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Steels:

Ben op vakantie in Palermo, de degradatietopper in Serie B tegen Pisa gaan bekijken in het stadion. Schitterende locatie, veel sfeer, veel goals (3-3) waaronder enkele beauty's maar verder belabberd voetbal en uitermate zwak verdedigen. Toch een leuke daguitstap met de vriendin en 2 Palermo-fans erbij!

Je hebt toch een shirtje aangeschaft. Die hebben geweldig home shirt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Steels:

Klinkt goed. Als wie ben je op vakantie? :classic_tongue:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minutes ago, AntiChrist7 said:

Hoop dat Mourinho wint, alleen al om het bovenin spannend te houden.  en voor zijn persconferentie achteraf natuurlijk.

Leuk eerste doelpunt voor Origi. Knotsgekke wedstrijd bij inter. Dat rammelt daar toch wel achteraan. 17 goals tegen is hetzelfde als Bologna...

diaz doet het ook erg leuk 

2 hele mooie goals gisteren 

Link naar opmerking
Deel via andere websites