007mark Geplaatst 6 februari 2021 Share Geplaatst 6 februari 2021 Hehe. Als ik in FM iemand verhuur dan zou dat inderdaad ook puur zijn om hem te laten spelen. Maar goed punt van Pjotr ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 Achterlijke Ziggo. Wil ik Inter-Atalanta gaan kijken, doen ze op 2 zenders tegelijk Chelsea - Everton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 31 minuten geleden zei Kyrill: Achterlijke Ziggo. Wil ik Inter-Atalanta gaan kijken, doen ze op 2 zenders tegelijk Chelsea - Everton Ik kijk er toch echt naar op Ziggo sport 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 Zojuist zei rich ruzzian: Ik kijk er toch echt naar op Ziggo sport 1 Bedankt. Wat raar, ik had eerst echt op beide Chelsea, en werd pas vanaf minuut 9 ingeschakeld op Ziggo Sport... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 Klopt hoor ze schakelden pas later over. Was eerst op Ziggo sport docu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 (bewerkt) 13 minuten geleden zei rich ruzzian: Klopt hoor ze schakelden pas later over. Was eerst op Ziggo sport docu Ja dacht ik ook al, ben toch niet helemaal gek, wel gek. Heb ze vaker zien doen, later inschakelen. Vind maar vreemd beleid. 8 maart 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Mourinho gaat naar AS Roma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Mou in de Serie A. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Hallo Mourinho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Ik voorspel dat AS roma binnen anderhalf jaar 30M armer is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 1 minuut geleden zei AntiChrist7: Ik voorspel dat AS roma binnen anderhalf jaar 30M armer is Ik vind deze combinatie niet zo heel gek. Roma kan het niet veel slechter doen, Mourinho ook niet... De laatste klussen zijn niet zijn beste geweest, maar denk dat dit wel meer bij hem past. Maar meestal eindigt het wel met een paar miljoen als ontslag premie ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 (bewerkt) Mourinoh is wel het type dat zijn systeem heeft en daar de spelers die hij heeft probeert in te schroeven. verschil met zijn vorige jobs is dat Roma minder kwaliteit, en minder geld heeft. Het zal zeker interessant worden . succesvol heb ik veel meer mijn twijfels over. 5 mei 2021 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Rapen zijn gaar voor Juve met deze stand. Napoli & AC op 79 punten, Atalanta & Juve op 78, en daardoor de CL-plek mislopen. Hoop dat Raiola een clausule in het contract van De Ligt heeft weten te krijgen. Die man verdient het niet om in de Europa League te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 4 minuten geleden zei Rogier.: Rapen zijn gaar voor Juve met deze stand. Napoli & AC op 79 punten, Atalanta & Juve op 78, en daardoor de CL-plek mislopen. Hoop dat Raiola een clausule in het contract van De Ligt heeft weten te krijgen. Die man verdient het niet om in de Europa League te spelen. En Verona maakt echt net de 1-1 bij napoli waardoor Juve nu weer 4e staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 (bewerkt) As Roma lijkt Europa mis te lopen. Inzaghi gaat degraderen met benevento zo lijkt het. 23 mei 2021 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 4 minuten geleden zei rich ruzzian: As Roma lijkt Europa mis te lopen. Inzaghi gaat degraderen met benevento zo lijkt het. Lekker voor Roma hebben al meer dan zat Europees gespeeld laatste jaren, laat andere maar eens proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Maken net de 2-2. Dan redden ze het op doelsaldo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Wat een slot wel. Toch enigszins jammer. Mourinho niet in Europa & Juve in de EL hadden de status quo wel flink opgeschut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Rogier.: Wat een slot wel. Toch enigszins jammer. Mourinho niet in Europa & Juve in de EL hadden de status quo wel flink opgeschut. Edit moe, las t verkeerd 23 mei 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Conte zou gaan opstappen aldus La Gazetta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Is het weer zo ver? Labiele vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Labiele club met die visieloze Chinezen die niks van voetbal begrijpen zal je bedoelen. Vond het al knap dat hij dit seizoen nog is gebleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Hij heeft ze iig kampioen gemaakt , dat is al prestatie ansich. Maar nou twijfel ik want ik keek/kijk niet genoeg Serie A maar was Conte en Inter nou zo goed of Pirlo en Juventus gewoon heel slecht/matig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Heeft met geldproblemen te maken. Er moeten spelers verkocht worden. Daar is Conte niet blij mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 6 minuten geleden zei Regis: Heeft met geldproblemen te maken. Er moeten spelers verkocht worden. Daar is Conte niet blij mee Ben benieuwd hoeveel ze moeten verkopen als je Lautaro Martinez verkoopt zit je denk al minimaal op 60 miljoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten