Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Italiaans voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei rich ruzzian:

Klopt hoor ze schakelden pas later over. Was eerst op Ziggo sport docu

Ja dacht ik ook al, ben toch niet helemaal gek, wel gek. Heb ze vaker zien doen, later inschakelen. Vind maar vreemd beleid. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei AntiChrist7:

Ik voorspel dat AS roma binnen anderhalf jaar 30M armer is

Ik vind deze combinatie niet zo heel gek. Roma kan het niet veel slechter doen, Mourinho ook niet... De laatste klussen zijn niet zijn beste geweest, maar denk dat dit wel meer bij hem past. Maar meestal eindigt het wel met een paar miljoen als ontslag premie ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mourinoh is wel het type dat zijn systeem heeft en daar de spelers die hij heeft probeert in te schroeven. verschil met zijn vorige jobs is dat Roma minder kwaliteit, en minder geld heeft.

Het zal zeker interessant worden . succesvol heb ik veel meer mijn twijfels over.

bewerkt door AntiChrist7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapen zijn gaar voor Juve met deze stand. Napoli & AC op 79 punten, Atalanta & Juve op 78, en daardoor de CL-plek mislopen. Hoop dat Raiola een clausule in het contract van De Ligt heeft weten te krijgen. Die man verdient het niet om in de Europa League te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rogier.:

Rapen zijn gaar voor Juve met deze stand. Napoli & AC op 79 punten, Atalanta & Juve op 78, en daardoor de CL-plek mislopen. Hoop dat Raiola een clausule in het contract van De Ligt heeft weten te krijgen. Die man verdient het niet om in de Europa League te spelen.

En Verona maakt echt net de 1-1 bij napoli waardoor Juve nu weer 4e staat ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei rich ruzzian:

As Roma lijkt Europa mis te lopen.   Inzaghi gaat degraderen met benevento zo lijkt het. 

Lekker voor Roma hebben al meer dan zat Europees gespeeld laatste jaren, laat andere maar eens proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rogier.:

Wat een slot wel. Toch enigszins jammer. Mourinho niet in Europa & Juve in de EL hadden de status quo wel flink opgeschut. 

Edit moe, las t verkeerd

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft ze iig kampioen gemaakt , dat is al prestatie ansich. Maar nou twijfel ik want ik keek/kijk niet genoeg Serie A maar was Conte en Inter nou zo goed of Pirlo en Juventus gewoon heel slecht/matig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Regis:

Heeft met geldproblemen te maken. Er moeten spelers verkocht worden. Daar is Conte niet blij mee

Ben benieuwd hoeveel ze moeten verkopen als je Lautaro Martinez verkoopt zit je denk al minimaal op 60 miljoen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites