MarF_RJC Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Heerlijk genoten gister bij onze club. Excelsior helemaal van de mat gespeeld, gelukkig dat we Nijhuis hadden en niet eens pietluttige! Wat een vette sfeeractie :-) Den Bosch gefeliciteerd! Alles beter dan Helmond Sport! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Die Burgering van Den Bosch is wel een lekker spelertje, uit de amateurs gehaald nota bene. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober De Graafschap zou alle kansen eens gaan afmaken, man man. Dit gaat ze aan het einde van het seizoen opbreken. Mooi trouwens dat Den Bosch wel die periode heeft gepakt, lijkt goed beleid te zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 8 uur geleden zei MarF_RJC: Alles beter dan Helmond Sport! Copy that! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Vitesse scoort en het escaleert in Den Bosch. 45 minuten gestaakt. Mensen met perskaarten die het uitvak provoceren, supporters die het veld oplopen. Krankzinnig na het gezeik na de wedstrijd tegen de graafschap. Naja uiteindelijk verlies je terecht want verdedigend is het echt heel matig tot slecht. Onderaan, dinsdag Dord uit dis dat biedt ook niet geweldig veel perspectief. Vitesse doet maar 1 ding, wekelijks wereldgoals maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Elvisss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Jemig joh, het zo weggeven. Wat enorm kut zeg. Buttner die z’n scheenbeen open heeft liggen en niet van het veld kan lopen. Resultaat? Geel wegens tijdrekken. Iedere week verbaas ik me meer en meer over de arbitrage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Op 22-10-2024 om 22:12 zei Vitesse88: Jemig joh, het zo weggeven. Wat enorm kut zeg. Buttner die z’n scheenbeen open heeft liggen en niet van het veld kan lopen. Resultaat? Geel wegens tijdrekken. Iedere week verbaas ik me meer en meer over de arbitrage Zag het inderdaad voorbij komen. Triest idd, geel wegens tijdtrekken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Ongelooflijk: Scheidsrechter schuttert met bizarre fout na penaltyredding van Charlie Setford @Vitesse88 was dit niet dezelfde die bij jullie gele kaart gaf wegens tijdrekken, terwijl Buttner zijn been had open liggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober (bewerkt) 3 uur geleden zei MarF_RJC: Ongelooflijk: Scheidsrechter schuttert met bizarre fout na penaltyredding van Charlie Setford @Vitesse88 was dit niet dezelfde die bij jullie gele kaart gaf wegens tijdrekken, terwijl Buttner zijn been had open liggen? Jup klopt. Die floot trouwens bij ons verder prima totdat de blessuretijd begon. Gisteren hadden we er eentje die nog slechter was Het zal zich aanpassen aan het niveau van Vitesse In dit geval moet toch ook de grensrechter ingrijpen, die staat op de achterlijn. 26 oktober bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 15 uur geleden zei Vitesse88: Jup klopt. Die floot trouwens bij ons verder prima totdat de blessuretijd begon. Gisteren hadden we er eentje die nog slechter was Het zal zich aanpassen aan het niveau van Vitesse In dit geval moet toch ook de grensrechter ingrijpen, die staat op de achterlijn. haha Puts? Ken hem persoonlijk komt uit de buurt van Maastricht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 7 uur geleden zei MarF_RJC: haha Puts? Ken hem persoonlijk komt uit de buurt van Maastricht Ik weet z’n naam niet, maar dat was echt zeer slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Op 27-10-2024 om 15:38 zei Vitesse88: Ik weet z’n naam niet, maar dat was echt zeer slecht. Ja dat was hem.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Op 26-10-2024 om 14:40 zei MarF_RJC: Ongelooflijk: Scheidsrechter schuttert met bizarre fout na penaltyredding van Charlie Setford @Vitesse88 was dit niet dezelfde die bij jullie gele kaart gaf wegens tijdrekken, terwijl Buttner zijn been had open liggen? Holy sh*t; bestaat MSN nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Slecht nieuws voor Vitesse: Citaat De beoogde overname van Guus Franke bij Vitesse is van de baan. Coley Parry, de grootste schuldeiser, heeft op 1 oktober een eerdere miljoenenovereenkomst met de overnamekandidaat opgezegd. Franke heeft Vitesse woensdag geïnformeerd dat daarmee de overname van de baan is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Hoe heeft die Parry hier geld aan verdiend? Of wil hij alleen maar die club kapot hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 16 minuten geleden zei himan: Hoe heeft die Parry hier geld aan verdiend? Of wil hij alleen maar die club kapot hebben? Als ik het zo lees, dan snap ik dat hij eruit stapt. Anderzijds indd, waar ga het geld vandaan halen? En ik snap Franke ergens ook wel. Je bent geen eigenaar. Waarom zou je dan geld gaan aftikken, met de kans dat de knvb straks zegt; ‘overname afgekeurd’. Maar ja, als er overeengekomen is dat hij een deel moest aftikken dan is er gewoon verzaakt. We kunnen wijzen naar de knvb, ondertussen weten we dat daar zo traag gewerkt wordt. Het gezeik begint weer van vooraf aan. Geen stap verder tov vorig jaar rond deze tijd. En ik heb echt geen zin in dit gezeik. Niemand. Ik wil gewoon naar het stadion kunnen en rustig biertjes drinken met de jongens. Ik zie dat steeds somberder in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober (bewerkt) Nou ja, het is begonnen toen de Russen het overnamen, natuurlijk. Dit is allemaal om een geitenpaadje te krijgen. Als Franke een heel verhaal maakt als 'rijkste' geïnteresseerde, dan kan je in ieder geval weer even een paar maanden verder op deze voet. Zoals je al zag. 30 oktober bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 51 minuten geleden zei himan: Nou ja, het is begonnen toen de Russen het overnamen, natuurlijk. Dit is allemaal om een geitenpaadje te krijgen. Als Franke een heel verhaal maakt als 'rijkste' geïnteresseerde, dan kan je in ieder geval weer even een paar maanden verder op deze voet. Zoals je al zag. Eigenlijk toen Jordania instapte. Sindsdien is het fout gegaan, al stond toen de club al op omvallen. De kans dat mijn clubje omgaatvallen wordt weer ineens zeer aannemelijk. Echt heel kut dit. Die bekerpot boeit me 0,0 vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Ja, er zit inderdaad ook nog iemand achter die veel te veel huur vraagt. Ook voor hem geldt: Je hebt weinig keuze als Vitesse omvalt heb je geen vaste huurder meer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Nieuwe minpuntjes iig incoming. Als Franke wat langer had gewacht met het uittrekken van de stekker, dan was de jaarrekening getekend geweest. Wat een fiasco is dit weer zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Ohoh.... https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1235767/nieuwe-bom-onder-vitesse-explosief-en-geheim-materiaal-komt-aan-het-licht.html?fbclid=IwY2xjawGSCklleHRuA2FlbQIxMQABHbqbJSuWRHosCSnTZGG8HSxsNqXKXcdy-q_i_-niiUJw4LIZwPoeGrfoYw_aem_BLzzoAX0ZszXMbKGUusYQg&sfnsn=wa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 10 uur geleden zei Satyr: Ohoh.... https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1235767/nieuwe-bom-onder-vitesse-explosief-en-geheim-materiaal-komt-aan-het-licht.html?fbclid=IwY2xjawGSCklleHRuA2FlbQIxMQABHbqbJSuWRHosCSnTZGG8HSxsNqXKXcdy-q_i_-niiUJw4LIZwPoeGrfoYw_aem_BLzzoAX0ZszXMbKGUusYQg&sfnsn=wa Als ik het een beetje mee krijg, dan is Vitesse hier geen partij in geweest. Maar Franke (waar ik steeds meer twijfels bij krijg maar nooit eigenaar geweest) en Parry (schuldeiser). Daarnaast bestaat de huidige RVC uit aangestelde mensen door de knvb. Dus die hebben dit dan even gemist? + een LC die non-stop op de dak van de club zit, alles ligt onder het vergrootglas en dan zouden ze dit over het hoofd zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 2 uur geleden zei Vitesse88: Als ik het een beetje mee krijg, dan is Vitesse hier geen partij in geweest. Maar Franke (waar ik steeds meer twijfels bij krijg maar nooit eigenaar geweest) en Parry (schuldeiser). Daarnaast bestaat de huidige RVC uit aangestelde mensen door de knvb. Dus die hebben dit dan even gemist? + een LC die non-stop op de dak van de club zit, alles ligt onder het vergrootglas en dan zouden ze dit over het hoofd zien? lijkt wel hetzelfde verhaal als bij ons in 2019. Volgens mij alleen maar mensen met een grote mond, maar in werkelijkheid niks daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Terechte puntendeling in Den Bosch gister. 1ste helft voor hun, na de 1-1 compleet voor ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten