Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Heerlijk genoten gister bij onze club.

Excelsior helemaal van de mat gespeeld, gelukkig dat we Nijhuis hadden en niet eens pietluttige!

Wat een vette sfeeractie :-)

Den Bosch gefeliciteerd!

Alles beter dan Helmond Sport!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Graafschap zou alle kansen eens gaan afmaken, man man. Dit gaat ze aan het einde van het seizoen opbreken. Mooi trouwens dat Den Bosch wel die periode heeft gepakt, lijkt goed beleid te zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vitesse scoort en het escaleert in Den Bosch. 45 minuten gestaakt. Mensen met perskaarten die het uitvak provoceren, supporters die het veld oplopen. Krankzinnig na het gezeik na de wedstrijd tegen de graafschap.

Naja uiteindelijk verlies je terecht want verdedigend is het echt heel matig tot slecht. Onderaan, dinsdag Dord uit dis dat biedt ook niet geweldig veel perspectief. Vitesse doet maar 1 ding, wekelijks wereldgoals maken :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-10-2024 om 22:12 zei Vitesse88:

Jemig joh, het zo weggeven. Wat enorm kut zeg. Buttner die z’n scheenbeen open heeft liggen en niet van het veld kan lopen. Resultaat? Geel wegens tijdrekken. Iedere week verbaas ik me meer en meer over de arbitrage  

Zag het inderdaad voorbij komen.

Triest idd, geel wegens tijdtrekken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MarF_RJC:

Ongelooflijk: Scheidsrechter schuttert met bizarre fout na penaltyredding van Charlie Setford

@Vitesse88 was dit niet dezelfde die bij jullie gele kaart gaf wegens tijdrekken, terwijl Buttner zijn been had open liggen?

Jup klopt. Die floot trouwens bij ons verder prima totdat de blessuretijd begon. Gisteren hadden we er eentje die nog slechter was :-D Het zal zich aanpassen aan het niveau van Vitesse ;c 

In dit geval moet toch ook de grensrechter ingrijpen, die staat op de achterlijn. 

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Vitesse88:

Jup klopt. Die floot trouwens bij ons verder prima totdat de blessuretijd begon. Gisteren hadden we er eentje die nog slechter was  Het zal zich aanpassen aan het niveau van Vitesse  

In dit geval moet toch ook de grensrechter ingrijpen, die staat op de achterlijn. 

haha Puts?

Ken hem persoonlijk :P

komt uit de buurt van Maastricht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slecht nieuws voor Vitesse: 

Citaat

De beoogde overname van Guus Franke bij Vitesse is van de baan. Coley Parry, de grootste schuldeiser, heeft op 1 oktober een eerdere miljoenenovereenkomst met de overnamekandidaat opgezegd. Franke heeft Vitesse woensdag geïnformeerd dat daarmee de overname van de baan is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei himan:

Hoe heeft die Parry hier geld aan verdiend? Of wil hij alleen maar die club kapot hebben?

Als ik het zo lees, dan snap ik dat hij eruit stapt. Anderzijds indd, waar ga het geld vandaan halen? En ik snap Franke ergens ook wel. Je bent geen eigenaar. Waarom zou je dan geld gaan aftikken, met de kans dat de knvb straks zegt; ‘overname afgekeurd’. Maar ja, als er overeengekomen is dat hij een deel moest aftikken dan is er gewoon verzaakt. We kunnen wijzen naar de knvb, ondertussen weten we dat daar zo traag gewerkt wordt. 

Het gezeik begint weer van vooraf aan. Geen stap verder tov vorig jaar rond deze tijd. En ik heb echt geen zin in dit gezeik. Niemand. Ik wil gewoon naar het stadion kunnen en rustig biertjes drinken met de jongens. Ik zie dat steeds somberder in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, het is begonnen toen de Russen het overnamen, natuurlijk. Dit is allemaal om een geitenpaadje te krijgen. Als Franke een heel verhaal maakt als 'rijkste' geïnteresseerde, dan kan je in ieder geval weer even een paar maanden verder op deze voet. Zoals je al zag.

bewerkt door himan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei himan:

Nou ja, het is begonnen toen de Russen het overnamen, natuurlijk. Dit is allemaal om een geitenpaadje te krijgen. Als Franke een heel verhaal maakt als 'rijkste' geïnteresseerde, dan kan je in ieder geval weer even een paar maanden verder op deze voet. Zoals je al zag.

Eigenlijk toen Jordania instapte. Sindsdien is het fout gegaan, al stond toen de club al op omvallen. De kans dat mijn clubje omgaatvallen wordt weer ineens zeer aannemelijk. Echt heel kut dit. Die bekerpot boeit me 0,0 vanavond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Satyr:

Als ik het een beetje mee krijg, dan is Vitesse hier geen partij in geweest. Maar Franke (waar ik steeds meer twijfels bij krijg maar nooit eigenaar geweest) en Parry (schuldeiser). Daarnaast bestaat de huidige RVC uit aangestelde mensen door de knvb. Dus die hebben dit dan even gemist? + een LC die non-stop op de dak van de club zit, alles ligt onder het vergrootglas en dan zouden ze dit over het hoofd zien?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vitesse88:

Als ik het een beetje mee krijg, dan is Vitesse hier geen partij in geweest. Maar Franke (waar ik steeds meer twijfels bij krijg maar nooit eigenaar geweest) en Parry (schuldeiser). Daarnaast bestaat de huidige RVC uit aangestelde mensen door de knvb. Dus die hebben dit dan even gemist? + een LC die non-stop op de dak van de club zit, alles ligt onder het vergrootglas en dan zouden ze dit over het hoofd zien?  

lijkt wel hetzelfde verhaal als bij ons in 2019.

Volgens mij alleen maar mensen met een grote mond, maar in werkelijkheid niks daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites