Spring naar bijdragen

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Rossi:
13 minuten geleden zei Superboeren:
Grote kans dat Branco van der Boomen naar Doetinchem komt. Wat zal dat heerlijk zijn zeg. emoji3.png

Las dat wij op het moment gelinkt worden aan stanley albers. Als hij komt verdient de technische staf één voor één een nekschot

Elbers? Die is zojuist verhuurd aan RKC. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zal wel een stuntje zijn haha. Moeten er nog veel versterkingen komen dan?
Sowieoso een middenvelder maar in mijn ogen mag dat ook een type Veerman zijn zodat Immers of Goossens meer naar voren kan spelen.

Wat eigenlijk nodig is: CV, LB, middenvelder, extra buitenspeler

Wat komt is denk ik alleen een middenvelder en wanneer Gorter vertrekt een linksback. Centraal willen ze Muhringen als backup van Beugelsdijk, alleen als hij niet goed genoeg blijkt moet je het hele elftal gaan verschuiven. Ik zie graag de transfervije Schenkeveld aansluiten, jongen uit de regio ook maar is een utopie.

Overigens gaat naast Holtby ook de naam Labyad nadrukkelijk rond.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Rossi:
5 uur geleden zei Superboeren:
Grote kans dat Branco van der Boomen naar Doetinchem komt. Wat zal dat heerlijk zijn zeg. emoji3.png

Las dat wij op het moment gelinkt worden aan stanley albers. Als hij komt verdient de technische staf één voor één een nekschot

:cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei cimbomcu:

Misschien dat die Hamdi daarom ook het is geworden. Dat wilden de Chinezen toch? Dat er doorheen gedrukt met als tegenprestatie wat geld voor nieuwe spelers?

Klopt, UVS wilde hem. Hopelijk betekent dit een bezem door alle niveaus van de club. In het begin kregen we Wilson Eduardo en Iaokovenko, waar Fraser veel maar dan ook veel te weinig uit heeft gehaald. Zeker uit Wilson.

Zelf hoop ik, tegen beter weten in, op minimaal Joey Veerman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Sophomore:

Van zowel Van den Boomen als Venema snap ik niets. Speelt nog steeds in de Eerste Divisie, terwijl je bij Utrecht 1 ook nog in de Eredivisie kunt spelen. Voor Branco had ik wel een club op een hoger niveau verwacht. 

Gevoelskwestie denk ik. Als je in belangrijke wedstrijden gepasseerd wordt voor zo'n gemankeerde speler als Londijk of hoe die dan ook heet... tja. Dan zou ik ook gaan waar ik vastigheid en waardering krijg en niet gejongleerd word tussen een armzalig tweede elftal en de bank van het eerste.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van zowel Van den Boomen als Venema snap ik niets. Speelt nog steeds in de Eerste Divisie, terwijl je bij Utrecht 1 ook nog in de Eredivisie kunt spelen. Voor Branco had ik wel een club op een hoger niveau verwacht. 
En ze moeten wel komen. Vd Boomen was een naam bij ons in de wandelgangen maar heb geen duidelijkheid gehad of ADO ooit concreet is geweest. Daarnaast is van Ehoven naar Graafschap, ondanks zelfde competitie, een stap vooruit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Magikarp:

Gevoelskwestie denk ik. Als je in belangrijke wedstrijden gepasseerd wordt voor zo'n gemankeerde speler als Londijk of hoe die dan ook heet... tja. Dan zou ik ook gaan waar ik vastigheid en waardering krijg en niet gejongleerd word tussen een armzalig tweede elftal en de bank van het eerste.

Oh bekijk het ook meer vanuit het perspectief van Utrecht, al lijkt het mij voor Venema's perspectief ook niet heel logisch (ondanks jouw plausibele suggestie).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Rossi:
12 uur geleden zei Sophomore:

En ze moeten wel komen. Vd Boomen was een naam bij ons in de wandelgangen maar heb geen duidelijkheid gehad of ADO ooit concreet is geweest. Daarnaast is van Ehoven naar Graafschap, ondanks zelfde competitie, een stap vooruit

Had het ook niet verwacht maar goed, niemand wou betalen voor Vd Boomen. Normaal heeft de Graafschap er ook geen geld voor.. Maar wel heerlijke opvolger voor El Jebli.

En Venema had ik ook niet verwacht, had ook wel naar bijv. Zwolle gekund lijkt me toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Roda begint wel een beetje zielig te worden. Ik vind het best sneu dat ze zover afglijden.

Tja.... 

Hoop dat het verder gewoon rustig blijft en ze de trainer laten zitten. 

Wie weet word die Mexicaan goed gekeurd en kunnen we volgend seizoen investeren. 

Overigens zijn de MVV supporters wel heel erg triest zeg. Eerst het bivakmuts/badpakschandaal en nu van alles maar Croux gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites