Spring naar bijdragen

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Superboeren:

Klopt inderdaad. Al is het wel een bewuste keuze. Willen zich meer gaan richten op de jeugd. Wat ik alleen maar goed vind..

Dat vind ik ook een goede zaak  en ben blij dat wij na jaren samen met Twente en Heracles sinds een paar jaar weer een eigen opleiding hebben. De vruchten moeten nog geplukt worden, maar dat gaat ook niet in een paar jaar tijd. Dzepar (nu Helmond Sport) heeft nog wel een wedstrijd of 50 gespeeld denk ik, maar verder zijn er slechts een paar die wat wedstrijden hebben gespeeld. Werkhoven (ook Helmond Sport), Hettinga (FC Oss), Beukema (kans gekregen in de voorbereiding door blessures van Bosz en Veltmate). Daarnaast zijn nu Wakana en Eddahchouri toegevoegd aan het eerste. Die laatste heb ik goede hoop op dat hij dit seizoen veel minuten gaat maken en op termijn een basisplaats kan veroveren. Verder zitten er wel een paar goede in de opleiding als ik het mag geloven. Enkele staan in de belangstelling van grotere clubs, maar blijven voorlopig nog bij ons. Hopelijk kunnen we ze een contract aanbieden als ze 16 zijn en gaan ze het eerste halen. Dan  begint de opleiding zijn vruchten af te werpen en moet het op termijn zichzelf bedruipen door de verkoop van spelers uit de eigen jeugd, maar dat is nog ver weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Dat vind ik ook een goede zaak  en ben blij dat wij na jaren samen met Twente en Heracles sinds een paar jaar weer een eigen opleiding hebben. De vruchten moeten nog geplukt worden, maar dat gaat ook niet in een paar jaar tijd. Dzepar (nu Helmond Sport) heeft nog wel een wedstrijd of 50 gespeeld denk ik, maar verder zijn er slechts een paar die wat wedstrijden hebben gespeeld. Werkhoven (ook Helmond Sport), Hettinga (FC Oss), Beukema (kans gekregen in de voorbereiding door blessures van Bosz en Veltmate). Daarnaast zijn nu Wakana en Eddahchouri toegevoegd aan het eerste. Die laatste heb ik goede hoop op dat hij dit seizoen veel minuten gaat maken en op termijn een basisplaats kan veroveren. Verder zitten er wel een paar goede in de opleiding als ik het mag geloven. Enkele staan in de belangstelling van grotere clubs, maar blijven voorlopig nog bij ons. Hopelijk kunnen we ze een contract aanbieden als ze 16 zijn en gaan ze het eerste halen. Dan  begint de opleiding zijn vruchten af te werpen en moet het op termijn zichzelf bedruipen door de verkoop van spelers uit de eigen jeugd, maar dat is nog ver weg.

Ja dat is altijd goed. Hopelijk krijgen de jonge talenten dan ook de kans bij jullie. Bij ons is inmiddels de opleiding ook weer helemaal in eigen bezit. Zijn er ook een stuk of 6 doorgeschoven naar het eerste elftal, waaronder een van 16 jaar een een van 15 jaar. Benieuwd of dat wat word op lange termijn. En inderdaad is verkoop uit eigen jeugd het beste wat je kan hebben, vooral bij de wat kleinere clubs..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook benieuwd naar dit seizoen, we hebben in ieder geval een goede trainer, gelukkig nog wel 2 spitsen binnen gehaald. Play Offs moet te halen zijn.

Promoveren de nummers 1 en 2 nu eigenlijk? En hoe zit dat met play offs nu dan nu er maar 1 Eredivsieclub Play Offs speelt?

@Superboeren Die Klaassen die we van jullie hebben gehaald, wordt onze nieuwe aanvoerder. Kan die een beetje voetballen?

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Pino:

Ik ben ook benieuwd naar dit seizoen, we hebben in ieder geval een goede trainer, gelukkig nog wel 2 spitsen binnen gehaald. Play Offs moet te halen zijn.

Promoveren de nummers 1 en 2 nu eigenlijk? En hoe zit dat met play offs nu dan nu er maar 1 Eredivsieclub Play Offs speelt?

@Superboeren Die Klaassen die we van jullie hebben gehaald, wordt onze nieuwe aanvoerder. Kan die een beetje voetballen?

Ja nummer 1 en 2 promoveren.

Maar nieuwe aanvoerder ja? Was hier in de Jupiler league toen een prima en nuttige speler, niet meer en niet minder eigenlijk. Geeft wel altijd 100%. Als die jullie nieuwe nummer 6 is, is het zeker een degelijke kracht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Superboeren:

Ja nummer 1 en 2 promoveren.

Hoe zit dat dan met de play offs? Je hebt nu 2 ploegen minder (nummer 17 Eredivisie en nummer 2 KKD)

Citaat

Maar nieuwe aanvoerder ja? Was hier in de Jupiler league toen een prima en nuttige speler, niet meer en niet minder eigenlijk. Geeft wel altijd 100%.

Dat 100% geven wordt in Kerkrade wel gewaardeerd. De zogenaamde koempelmentaliteit.

Citaat

Als die jullie nieuwe nummer 6 is, is het zeker een degelijke kracht. 

Ik denk wel dat hij op 6 gaat spelen, maar wellicht spelen we met de punt naar voren, dan zou hij de rechter middenvelder zijn.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Superboeren:

Ja dat is altijd goed. Hopelijk krijgen de jonge talenten dan ook de kans bij jullie. Bij ons is inmiddels de opleiding ook weer helemaal in eigen bezit. Zijn er ook een stuk of 6 doorgeschoven naar het eerste elftal, waaronder een van 16 jaar een een van 15 jaar. Benieuwd of dat wat word op lange termijn. En inderdaad is verkoop uit eigen jeugd het beste wat je kan hebben, vooral bij de wat kleinere clubs..

Altijd leuk om te zien dat jongens van 15/16 mee doen met het eerste. Hier loopt er één van 14/15 die al 2 jaar alles wat hij aanraakt in een doelpunt omzet. Zit inmiddels ook in oranje onder 15 of 16 en staat in de belangstelling van diverse clubs. Ik hoop dat ze hem op termijn nog hebben en dat hij zijn minuten in hogere elftallen gaat maken en blijft.

Hoop dat ze net als bij jullie een kans gaan krijgen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pino Ja Play-offs weet ik ook niet helemaal. Weet dat de Periodekampioenen gewoon meedoen + aantal andere teams, moet ik me nog in verdiepen als het nodig is haha..

En Klaasen is stijf links, hij is een beetje te vergelijke met Breinburg bij ons nu. Kan wel een cultheld worden, is die hier ook een beetje door een bal met een karatetrap van de doellijn af te halen in de laatste seconden van de wedstrijd vorig jaar tegen Almere(Finale van Play-offs)

@GAE EAGLES Ja hopelijk blijven zulke jongen om te wachten op die kans, al is het altijd moeilijk als Ajax/Psv langs komt.. Hier ook al verschijnende jaren dat voornamelijk Psv per seizoen een aantal jeugdspelers hier weghaalt helaas..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd leuk om te zien dat jongens van 15/16 mee doen met het eerste. Hier loopt er één van 14/15 die al 2 jaar alles wat hij aanraakt in een doelpunt omzet. Zit inmiddels ook in oranje onder 15 of 16 en staat in de belangstelling van diverse clubs. Ik hoop dat ze hem op termijn nog hebben en dat hij zijn minuten in hogere elftallen gaat maken en blijft.

Hoop dat jullie promoveren dan kunnen we weer leuk reisje die kant op maken. Anders wij degraderen hebben we wat leukere uitwedstrijden op de planning.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rossi:
4 uur geleden zei GAE EAGLES:

Hoop dat jullie promoveren dan kunnen we weer leuk reisje die kant op maken. Anders wij degraderen hebben we wat leukere uitwedstrijden op de planning.

Denk niet dat jullie degraderen, misschien komen we elkaar in de beker tegen ook leuk. Al heb ik liever de eerste bekerwedstrijd Pec thuis. Even Stegeman laten weten dat we van hem houden, haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima overwinnen vrijdag. Alleen een van de beter spelers van vrijdag Van Mieghem heeft breuk in zijn kuitbeen opgelopen dus die zijn we 8 weken kwijt. En Sankt Pauli heeft een bod gedaan op Owusu, als die nog weg gaat en eventueel El Jebli ook nog dan word de kans op promotie toch wel een stuk minder. Of er moeten wat spelers bijkomen nog..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

El Jebli nu echt op weg naar de uitgang. Ado worden genoemd net als Cluj nog steeds, stap is het van harte gegund. Mike Snoei zei dat er al een vervanger klaar stond dus ik ben benieuwd..
Ik zie liever een ander komen maar mocht het toch zover zijn heeftie mijn steun.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@FMNOOB Haha ja Helmer word zijn vervanger maar komt wel een vleugelspeler bij als het goed is. Hopelijk geen Telstar speler ;c Maar lees dat Owusu en Tutuarima waarschijnlijk ook nog vertrekken, dus onze promotie kansen worden in een keer een stuk kleiner..

@cimbomcu Ja was raar interview, maar alles beter dan die standaard praat van Henkie.. Dat interview was via Omroep Gelderland, die hebben voornamelijk interviews met beeldmateriaal hah.  

@Rossi Denk dat een Ado heel blij mag zijn met een speler als El Jebli, maar las al dat voornamelijk een buitenlandse club concreet was. We gaan het zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Rossi:

@Superboeren Tot nu toe willen ze iig niet die 300.000 betalen en daar ben ik blij mee. Kan je hem goedkoper halen (max 200.000) dan is het het overwegen waard. Anders zie ik liever andere spelers komen.

Mooi dat jullie dat niet willen :D Welke spelers zie je liever komen naar Ado dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Superboeren:

Mooi dat jullie dat niet willen :D Welke spelers zie je liever komen naar Ado dan?

Ja lastig, El Khayati zijn goals en assists  kunnen we niet vervangen, simpel. Ik zie dan liever Van den Boomen komen of Veerman. Dan kunnen we een ander spel spelen en kan Immers meer richting de spits.

Echter zal er wel een verrassing (en gok) komen zoals Cibicki. Een speler waar je niet weet wat je er van kan verwachten, maar waardoor het zomaar een schot in de roos kan zijn. Zoals Johnson eerder en Khayati.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Rossi:

Ja lastig, El Khayati zijn goals en assists  kunnen we niet vervangen, simpel. Ik zie dan liever Van den Boomen komen of Veerman. Dan kunnen we een ander spel spelen en kan Immers meer richting de spits.

Echter zal er wel een verrassing (en gok) komen zoals Cibicki. Een speler waar je niet weet wat je er van kan verwachten, maar waardoor het zomaar een schot in de roos kan zijn. Zoals Johnson eerder en Khayati.

Inderdaad ook erg goede spelers. Ben benieuwd dan waar ADO mee aan komt.

El Jebli waarschijnlijk maar club in Saudie-Arabië.. even wat geld ophalen.  

EDIT: @Rossi Lees nu dit. Weet niet of hij zelf wilt maar..:

DOETINCHEM - Branco van den Boomen staat hoog op de verlanglijst van De Graafschap. De Doetinchemse eerstedivisionist hoopt de 24-jarige middenvelder van FC Eindhoven op korte termijn binnen te hengelen.

bewerkt door Superboeren
Link naar opmerking
Deel via andere websites